Süper Loto Size Çıkarsa?
-
theone21_9 bunu yazdı:
-----------------------------
yok ya yine devrettimi yani?
-----------------------------
Tahribatta bilen olmayınca devretmiş mi sayılıyor? -
Cradle-Of-Filth bunu yazdı:
-----------------------------
theone21_9 bunu yazdı:
-----------------------------
yok ya yine devrettimi yani?
-----------------------------
Tahribatta bilen olmayınca devretmiş mi sayılıyor?
-----------------------------aynı yorumu atacaktım iyi ki bu sayfaya baktım :)
tbt=türkiye :)
-
öyle mi olması lazım?ben öyle bişey mi dedim yada
-
adam onu mu soylemiş 6 bilen varmıdan ne anlıyosunuz ki siz?????
-
2 kişiye cıkmış istanbul ve bursa :(
-
Gökten am yagsa kafama yarak duser oda kafamı yarar a.q
olede oldu
-
hay fak amk :W
İlk iki rakam tuttu.. :Q
-
ikide kaldık artık haftaya alırız bizde paramızı :)
-
theone21_9 bunu yazdı:
-----------------------------
2 kişiye cıkmış istanbul ve bursa :(
-----------------------------Bursa`yı görünce dedim babam yanlış bakmıştır kupona birde ben bakayım :) 2 kolonda çok yakın rakamlar emme bir cacık yok :)
-
kime çıktı amk
kıme cıktıysa onun a.qoyum :))
Nıye bana cıkmadı lahnn bencılmıyım neyım amk :))
2 kişiye çıktıgına göre ıkısıde sımdı heyecandan ölmüştürler amk:)
