Superonline Bağlattım.
-
Hacılar sonunda ocak ayında gelecek dedikleri superonline 8. ayda yeni de olsa geldi :) 20 mbps test ettirdim dedikleri gibi 20 geliyor. Valla hızlı internet çok iyiymiş .f 20mbps sınırsız 49 lira :f düşünmeyin geçin derim.
-
Konuyu gizli yap da sana bi kaç bişe söyleyim :F
-
bi tahattüt varmı 49 liraya.
-
24 ay tahadütlü!
-
hocam kötümü superonline bende gecmeyi düsünüyorum
-
bende kullanıyorum 10 mb süpermemnunum.
-
24 ay tahadütlü bende de 10 mpbs var dediler ki 50 gb kota var :D
haha ben her ay en az 1 TB veri indiriyorum :)
1 yıldır hiçbir sorun yok
telefon da bağlattık 17 tl ye her yöne yurt dışı dahil 1200 dakika ayrıca 150 liralık dect telefon da hediye geldi :)
türk malı hocalar :D
-
adil kullanım şeysi yok mu ?
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
adil kullanım şeysi yok mu ?
-----------------------------Adil kullanım ne hocam 49tl veriyorsun 10mbit yada 20mbit sınırsız kullanıyorsun.
-
adil değilim ben vala biey kesen hızı indiren olmadı
-
2 sene iptal etmeyi düşünmüyorsanız tabiki daha avantajlı ayrıca ttnetten daha önceden sözleşme imzalamış olanlarada süperonlineye geçerlerse ttnete ödediğiniz para kadar fatura göndermiyor.
