Superonline Bağlattım.
-
ExpirE bunu yazdı:
-----------------------------
24 ay tahadütlü bende de 10 mpbs var dediler ki 50 gb kota var :D
haha ben her ay en az 1 TB veri indiriyorum :)
1 yıldır hiçbir sorun yok
telefon da bağlattık 17 tl ye her yöne yurt dışı dahil 1200 dakika ayrıca 150 liralık dect telefon da hediye geldi :)
türk malı hocalar :D
-----------------------------hocam ttnet rekabete aykırı die dava açtı superonline onlarda göstermelik oyle bi çare buldular anlıyacağın limit yok:D
-
kodumun uyduneti 10mps fiber bağlayacktı sözde dün.. oldu bügn ses yok bekliyoruz gelmelerini
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
kodumun uyduneti 10mps fiber bağlayacktı sözde dün.. oldu bügn ses yok bekliyoruz gelmelerini
-----------------------------uydunet sözleşmesi imzaladığım güne lanet ediyorum. en sonunda taahhüt maahhüt dinlemeyip iptal ettiriceksiniz sözleşmeyi böyle gaz konularla :D
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
adil kullanım şeysi yok mu ?
-----------------------------adil kullanım hepsinde var. fakat süperonline öncesatışı yapıyor sonra kırmızı başlıklı kızları yollayıp adil kullanım hakkı sözleşmesini kıvırtıp eline veriyor. en azından ankarada eryaman bölgesindeki quicknet olayındaböyle yapmışlardı. adil kullanım olayı hepsinde var. sözleşmelerin bi yerinde yazıyordur dikkatli okunursa çıkar meydana.
-
adil kullanım şeysini sordum hocam yok öyle birşey dedi gelen eleman. imzaladığımız kağıtları da okudum iyice sırf bunu düşündüğün için ama yok öyle bir madde. 49 lira 2 yıl fiyatta değişmeme garantisi. modemleri de kaliteli vayırlesleri .f
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
adil kullanım şeysi yok mu ?
-----------------------------adil kullanım hepsinde var. fakat süperonline öncesatışı yapıyor sonra kırmızı başlıklı kızları yollayıp adil kullanım hakkı sözleşmesini kıvırtıp eline veriyor. en azından ankarada eryaman bölgesindeki quicknet olayındaböyle yapmışlardı. adil kullanım olayı hepsinde var. sözleşmelerin bi yerinde yazıyordur dikkatli okunursa çıkar meydana.
-----------------------------bize kızlar gelmedi :|
bize kimse gelmedi mk :\
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
adil kullanım şeysi yok mu ?
-----------------------------adil kullanım hepsinde var. fakat süperonline öncesatışı yapıyor sonra kırmızı başlıklı kızları yollayıp adil kullanım hakkı sözleşmesini kıvırtıp eline veriyor. en azından ankarada eryaman bölgesindeki quicknet olayındaböyle yapmışlardı. adil kullanım olayı hepsinde var. sözleşmelerin bi yerinde yazıyordur dikkatli okunursa çıkar meydana.
-----------------------------bize kızlar gelmedi :|
bize kimse gelmedi mk :\
-----------------------------hacı bize geldiler seviştik bile sen ohooo :(
-
zaten sik gibi fiyatlara net kullanıyor millet,
bide "adil kullanım" zımbırtısı altınta milleti dahada sikmeye calışmıyorlarmı :@
-
Hacılar, şuan süperonline türkiyenin her yerinde aktif, net verebiliyormu ?
TTNET'i direk iptal ettireyim hemen... Bizim burdaki şubesinde herkesi tanıyorum artık o kadar sorun yaşadım ki, git gel git gel isimimi biliyorlar... -
bizim buraya 10 sene sonra gelir
