Sürekli Aynı Marka Su Tüketmek
-
Bunun bir zararı var mıdır arkadaşlar işte de evde de aynı marka hazır sudan tüketiyoruz,
-
Su kaliteliyse birşey olmazda ben hiç bardaktan su içmiyorum hep pet şişeden içiyorum plastik ten sağlık problemi yapacak diye tırsmaya başladım ? 2 litre kola şişesi var hep yanımda öneriniz varmı :D
günde 6-7 litre içiyorum :D
-
Eğer gün bazında çok fazla tüketmiyorsan sorun yok çünkü zaten bunlar izinli markalı sular..
fakat her suyun kaynağı ( genel olarak ) farklı olduğu için, farklı sular içmeniz vücut mineral dengeniz açısından daha iyi olacaktır.
Kısacası bişi olmaz.
-
sürekli erikli su iç 1 hafta sonra başka su iç tadı iğrenç gelecektir :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------sürekli erikli su iç 1 hafta sonra başka su iç tadı iğrenç gelecektir :)
-----------------------------öyle de eriklinin damacanası 9 lira sanki benzin .
-
Bize su getiren adam (seğmenler) suyu haftada bir değiştirin başka marka alın haftada 1 dedi nedenini demedi ama.. bizde sormadık:|
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------sürekli erikli su iç 1 hafta sonra başka su iç tadı iğrenç gelecektir :)
-----------------------------öyle de eriklinin damacanası 9 lira sanki benzin .
-----------------------------valla ya.
biz eve bi marka sölüyoz adam 3 damacana alana 4, yü beleşe veriyo.
hem de 4,25 :P
bi tane daha var 3,75e ama heralde o dere suyu :/
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------Su kaliteliyse birşey olmazda ben hiç bardaktan su içmiyorum hep pet şişeden içiyorum plastik ten sağlık problemi yapacak diye tırsmaya başladım ? 2 litre kola şişesi var hep yanımda öneriniz varmı :D
günde 6-7 litre içiyorum :D
-----------------------------Plastik şişe içinde su çok fazla beklemiyorsa sorun yok. yanlız günde 6 7 litre çok fazla. bu vücudunda potasyum miktarının çoğalmasına ve buda kalp çarpıntısı aritmi ve ileride kalp krizine kadar götürebilir. herşeyin fazlası zarar suyun bile.
-
hocam hazır su nasıl oluyor yav ? bu arada erikliden şaşmamak iyidir.
-
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------Su kaliteliyse birşey olmazda ben hiç bardaktan su içmiyorum hep pet şişeden içiyorum plastik ten sağlık problemi yapacak diye tırsmaya başladım ? 2 litre kola şişesi var hep yanımda öneriniz varmı :D
günde 6-7 litre içiyorum :D
-----------------------------Plastik şişe içinde su çok fazla beklemiyorsa sorun yok. yanlız günde 6 7 litre çok fazla. bu vücudunda potasyum miktarının çoğalmasına ve buda kalp çarpıntısı aritmi ve ileride kalp krizine kadar götürebilir. herşeyin fazlası zarar suyun bile.
-----------------------------6-7 litre minimum :D 10 litreye kadar çıkar aşırı terleme rahatsızlıgı var bende ondan dolayı
-
geçenlerde infüzyon iğnesi seti aldım bir projem için sonra arkasında yazanları okudum uzun süreli kullanımda bilmem ne maddesinin yan etki gösterebileceği gibisinden bir şeyler yazıyordu sonra o maddeyi araştırdım plastiğe elastiklik kazandırmak için kullanıldığını öğrendim ve sonra elastik plastiklerin hayatımızda ne çok kullanıldığını düşündüm muhtemelen geri dönüştürme işlemi ve bu maddeninde birleşimi sağlıksız olan plastik şişeleri daha da sağlıksız hale getiriyor. O yüzden hazır sularda damacanaların geri dönüşüm oranlarına bakmakta fayda var.
