folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sürekli Aynı Marka Su Tüketmek



Sürekli Aynı Marka Su Tüketmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    erikli ile nestle birleşmiş miydi?  Eskiden erikli alırdım ama sonra ortadan kalktı şimdi nestle alıyorum ama daha önce yine bi su konusu vardı tahribatta ne marka içiyosunuz diye orada erikli ile nestle birleşti demişlerdi?


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Bir şekilde imkanı olanlar arıtma sistemi kurdurtsun.. O suyu içtin mi de zaten başka su içmiyorsun.. 1000 lira filan yanılmıyorsam ama fazlasıyla değiyor..

    Hele Damacana su kullananlar için daha mantıklı..


    Kendine İyi Bak ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hayatımda 3-5 kere çeşmeden su içtim (askerde) onun dışında hep kapalı su damacana vs içtim

    açık ayran bile içmişliğim yok

    2 sene önce böbrek taşı düşürdüm ..:D Allah düşmanıma vermesin yok öle bi acı

    doktorun demesiyle

    insanın bünyesi yapıyor  sana yarıyo bana taş yapıo ole bişey


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    en iyisi turkuaz dı o tat yok hiç bir suda.

     

    farklı su tüket hocam her suyun değerleri farklıdır illaki fakir kaldıgı bir yönü vardır kontrol et ona göre minerali yüksek başka birşey iç yada günde 1-2 soda iç böyle şeyleri düşünme.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    7-8 yildir damacanadan su icmiyorum. Aritma sistemi var, su gayet tatli. Fakat cay demlerken renk cok kapali oluyor. Sut tozu atmis gibi. Nedeni nedir?

    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    evde musluk suyunu arıtan sistemle suyu içiyoruz. gayet tatlı. filtresi 3-4 ayda bi değişiyor firma yetkililerince.


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Damacana su almıyorum ben onun nasıl yıkadıklarını bilmiyorum itimat etmiyorum, evde 1.5 lt pet şişelerden işte ise 0.5 lt pet şişelerden su alıyorum ve aynı tad olduğu için, başka su içtiğim zaman alıştığım suyun zevkini almıyorum. Bu yüzden de hep aynı marka su içiyorum öyle fazla su içme alışkanlığımda yoktur günde en fazla 2 lt filan, 


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    haftada 1 bardak bilemedin 2 bardak içtiğimden hiç bir fark anlamıyorum :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bu erikli de ne var mk! geçen egemen bağışta gelmiş yok başka su içemiyomuş illa erikli diyo. haldır haldır erikli aradım. 


    ZzZzZzZ...!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    aynı kaynaktan çıkan su yıl boyunca ihtiva bakımından değişikliğe uğruyor...

    zem zem'in bile tadı değişebiliyor...(Doğal Koşullar)

    Su dondurulduğunda asli değerine bürünüyormuş...(Çözündüğü anda tüketilmeliymiş,bende yeni okudum bunu)

    Damacana da plastiğin içinde güneş görerek bekleyen su ne kadar sağlıklıdır tartışılır ?

    Plastik bir Damacana'nın temizliği tartışılır ?

    Çeşmeden akan suyu filtreden geçrip tüketmek ? Filtre belli bir zaman sonra mikrop yuvası haline geleceğinden ne kadar makbul ?

    su satan arkadaş Pınar ve Erikli suyu aynı kaynaktan alıyor demişti..

     

    Ayran İÇ 


    Acaip derecede agresifim !
Toplam Hit: 2690 Toplam Mesaj: 28