Sürekli Aynı Marka Su Tüketmek
-
Erikliden şaşma
-
başkalarının kullandığı damacanayı size veriyorlar. ne derece temizliyorlar bilmiyorum.
-
2-3 seneye kadar erikli alıyorduk eve , giderek pahalılaştığından Sırma içiyoruz daha iyi ve daha hesaplı :)
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------sürekli erikli su iç 1 hafta sonra başka su iç tadı iğrenç gelecektir :)
-----------------------------öyle de eriklinin damacanası 9 lira sanki benzin .
-----------------------------hacı bende 10ltsi 3.75 eriklinin ucuzamı satıyorum anlamadım:)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------sürekli erikli su iç 1 hafta sonra başka su iç tadı iğrenç gelecektir :)
-----------------------------
kim siker erikliyi merikliyi
o ticari marka zaten nestle pure life ile aynı kaynağı paylaşıyorlar
doğal kaynak suyu içmenizi öneririm
zaten su dedinmiydi bursadan şaşmayacan:
http://www.korusu.com.tr/hakkimizda.html
http://www.karacakaya.com.tr/hakkimizda.html -
eriklini ph oranı fazla o sular güzel degil sadece isim yapmış bildigin kola gibi bagımlılık yapıyor kardelen yada sırma icmenizi tavsiye ederim zaten erikli nesle damla yahudilerin .
su dedigin adamı doyurmaz ama dedigim kardelen yada sırma insana ictikce icesi geliyor insan şişmiyor umarım anlatabilmişimdir.
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------sürekli erikli su iç 1 hafta sonra başka su iç tadı iğrenç gelecektir :)
-----------------------------
kim siker erikliyi merikliyi
o ticari marka zaten nestle pure life ile aynı kaynağı paylaşıyorlar
doğal kaynak suyu içmenizi öneririm
zaten su dedinmiydi bursadan şaşmayacan:
http://www.korusu.com.tr/hakkimizda.html
http://www.karacakaya.com.tr/hakkimizda.html
-----------------------------hoca içindekilere bak oranlara
ben şimdiye kadar klorür 0 erikliden başka bir suda görmedim
