Suriyeli Muhalifler Mi Dediniz?
-
O şerefsizlik de bu değil mi şimdi?
http://videonuz.ensonhaber.com/izle/ozgurluk-sarkisi-soyleyen-kizin-uzerine-bomba-atildi
-
ha suriyeli, ha misirli. sonucta arap yani sozlukte bokun karsiligi.
-
sniperscope bunu yazdı
ha suriyeli, ha misirli. sonucta arap yani sozlukte bokun karsiligi.
hocam biraz fazl iddaalı olmadı mı ?
-
sniperscope bunu yazdı
ha suriyeli, ha misirli. sonucta arap yani sozlukte bokun karsiligi.
Aman be hocam Araplarda eminim Bizim için Sonuçta Türk diyerek küçümsüyorlardır... Bu Cümlelerin Nazarımda en ufak değeri yoktur.. Çünkü İnsanoğlu Tek bir Irka Sahiptir. Birbirimizi Küçümsememiz Çok saçma.. Saçmadan da öte bir şey.. İnsan Irkına Mensup Farklı Diller Konuşan Bireyleriz Sadece... -
valla hocam araplardan hic hazetmem.
Dusuncelerim size ters gelebilir, bunun icin elimden malesef birsey gelmiyor.
-
BosphorusPasha bunu yazdı
Evet kimyasal silah kullanan esad denen orospu evladının yaptığı. 10 yaşındaki çocuklar hastanede vucudu eriye ölümü bekliyo. Ben bu adamı savunmuyorum arkadaşlar. Adamları da tebrik ediyorum. en azından esadın yaptığını yapmamışlar. kurşun sıkıp öldürmüşler .

Bunu yapan adamımı savunuyosunuz siz?
Kafası kopan kızı ile hastaneye giden suriyeli baba nın dramını bu haçlı kafasıyla anlayamayan muaviye tipi bedevi kalıntılı vahabi kafalı ebu sufyan tortusu peygamber düşmanı yahudi müslümanı tipleri acıyorum kirlettiğiniz dünya ya insan ziyanları.
-
Kendi dinlerine saygıları yok adamların.Muhalifler cami bombalarken : http://www.facebook.com/photo.php?v=364892973605483&set=vb.363220503721199&type=3
Sivilleri öldürerek kendilerini bir bok sanarlar : http://www.facebook.com/photo.php?v=439431032764101&set=vb.363220503721199&type=3
-
sniperscope bunu yazdı
valla hocam araplardan hic hazetmem.
Dusuncelerim size ters gelebilir, bunun icin elimden malesef birsey gelmiyor.
Neden acaba arap bir kıza aşık olda gör gününü diye beddua etsem kızmazsın umarım bana. :) -
Kutengri bunu yazdı
Kendi dinlerine saygıları yok adamların.Muhalifler cami bombalarken : http://www.facebook.com/photo.php?v=364892973605483&set=vb.363220503721199&type=3
Sivilleri öldürerek kendilerini bir bok sanarlar : http://www.facebook.com/photo.php?v=439431032764101&set=vb.363220503721199&type=3
hocam o videodakiler selefiler hatırlatırım.. adamlar hz.ebubekiri bile şehid etmişlerdir bu yaptıkları hiçbişi..
not:o zman haricilerdi şimdi selefi oldular gene aynı kişler anlıcagınız
UzatmaNaciye tarafından 08/Şub/13 14:23 tarihinde düzenlenmiştir -
weskeyy bunu yazdıBosphorusPasha bunu yazdı
Evet kimyasal silah kullanan esad denen orospu evladının yaptığı. 10 yaşındaki çocuklar hastanede vucudu eriye ölümü bekliyo. Ben bu adamı savunmuyorum arkadaşlar. Adamları da tebrik ediyorum. en azından esadın yaptığını yapmamışlar. kurşun sıkıp öldürmüşler .

Bunu yapan adamımı savunuyosunuz siz?
Kafası kopan kızı ile hastaneye giden suriyeli baba nın dramını bu haçlı kafasıyla anlayamayan muaviye tipi bedevi kalıntılı vahabi kafalı ebu sufyan tortusu peygamber düşmanı yahudi müslümanı tipleri acıyorum kirlettiğiniz dünya ya insan ziyanları.
Saygılı ol düşünceni insan gibi yansıt. konuşmanı iplemiyorum bile. sadece uyardım. fikirlerin çok değersiz. konuşmayı da bö öğrensen iyi edersin.
