Sütlü Melemen Pastörize Vs Hacer Ana
-
tuzdan kesmiyo tuzu enson atıyom süt bildiğin karton süt ülker içim, işteyim açım, menemen değil melemen melemen melemen.
-
bulutbey bunu yazdı:
-----------------------------menemen in içine attıgın bişey yüzünden kesiliyordur
bildiğim kadarıyla karnı yarık tarifi vereyim :dpatlıcanları ayrı bi yerde kızart , başka bi tavada sonra içine koyacagın malzemeyi pişir (kıyma,soğan,biber,domates, vs )
patlıcanları tencereye al içine harcı koy SICAK SU koy üstüne gelecek kadar , patlıcanlar pişinceye kadar kaynat ;) tuzu karabiber i kafana göre ayarla
-----------------------------eveet karnı yarık çok yağlı olmasın diyosan patlıcanları kabuğuyla kızart :D olmadı buğulama yaparsınız ne alakaysa yauw yazayım dedim
bide ben kurabiye yapamayan bi özürlüyüm bayatlayınca yenebilecek hale geliyo anca yumuşuyo yoksa ha taş ha benm kurabiyelerim :D
-
birisi yemekmi dedi :D
manyak baharatlı omlet yaparım hatta baharatlı maden sodalı kaşarlı v.s kendi icadım olan yada önceden icad edilmiş benim sonradan keşfettiğim birçok (22yi aşan ) omlet ve yumurta kırma tarzım vardır :D
şimdi sütlü melemen dehşet bişeye benziyo ( en azından yemedim ) bunun ayrıntılı tarifini yazsana yaw acep neden kesiliyor süt
