folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat Ailesine ‘Bildirim‘Dir



Tahribat Ailesine ‘Bildirim‘Dir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin

    Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem

    1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor

    2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.

    3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.

    Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.

     

    Senle ilgili kısma gelirsek

    Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder. 

    Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin

    Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem

    1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor

    2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.

    3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.

    Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.

     

    Senle ilgili kısma gelirsek

    Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder. 

    Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.

    aman abi napmışın sen? ben senin dediklerinin yarısını dedim ne gerizekalılığım kaldı ne mallığım ne anlama kıtlığım. bu yazıyla senin sülalene dalabilir aman diyeyim.

    =)


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    sandman bunu yazdı

     

    aman abi napmışın sen? ben senin dediklerinin yarısını dedim ne gerizekalılığım kaldı ne mallığım ne anlama kıtlığım. bu yazıyla senin sülalene dalabilir aman diyeyim.

    =)

    O benim dilimden anlar.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    sandman bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı
    sandman bunu yazdı

     

    aman abi napmışın sen? ben senin dediklerinin yarısını dedim ne gerizekalılığım kaldı ne mallığım ne anlama kıtlığım. bu yazıyla senin sülalene dalabilir aman diyeyim.

    =)

    O benim dilimden anlar.

    biliyorum orasını =) ben istediğim mesajı verdim sayende =)


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin

    Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem

    1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor

    2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.

    3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.

    Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.

     

    Senle ilgili kısma gelirsek

    Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder. 

    Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.

    bu yazıya katılmamak elde değil zumsuk'un yazdığı yazıları her zaman okurum. ama cevap yazmam çünkü savunduğu şeyi o kadar kesin çizgilerle savunurki alehinde bişey söyletmez dış fikirlere tamamen kapalı şekilde at gözlüğü ile yazar sanki


    www.yesilgrow.com - Growshop
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin

    Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem

    1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor

    2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.

    3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.

    Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.

     

    Senle ilgili kısma gelirsek

    Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder. 

    Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.

     

    Öz ve sade anlatmışsın..

    Dünya reklam dünyası . Bi algı ufku oluştur millet peşinden gitsin.. 


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Mesajım silinmiş. Daha açık konuşayım o halde: Ağzını kırim bi halt anlamadım ben, konu sen misin apple mı tahribat ailesi mi yoksa milletin sana özelden yazdığı mesajlar mı? Neyin bildirisi darbe mi yapıyosun? Derin tahribat mı nedir hocam sıkıntı? Tuhaf tuhaf konular, müthiş ego içeren yorumlar falan.

    Ciddi anlamda sen kafayı yemişsin. Fena triplere girmişsin hocam, Allah selamet versin. 

    'Ben tahribata yazdığım harflerin çok daha ötesindeyim.' 

    Neresi orası söyle de gelip alalım.


    We can be more, we can be much more.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    bak kardeş, doğru diye bir şey yoktur, ihtiyaca en iyi cevap veren çözüm vardır bu teknoloji aleminde. kişisel bilgisayarda paran varsa en kolay ve sorunsuz çözüm apple ona lafım yok da senin birçok konuda birçok teknolojiye laf attığını duydum. sandman nosql mysql karşılaştırması yapmış o da yanlış mesela. ikisinin de kullanım alanları farklı, apple'ın hitap ettiği kitle ve çözüm farklı.

    eğer bir teknoloji çözümünün varlığından haberdarsan emin ol bir boşluğu doldurması sayesinde haberdarsın. microsoft olmasaydı bugün apple böyle olmazdı ondan da emin ol. nosql'i geçtim, postgresql var mysql'e gerek yok da diyemeyiz, macos var bütün diğer işletim sistemlerini çöpe at da diyemeyiz, twitter var facebook bir boka yaramıyor da diyemeyiz. bir nevi teknoloji de bir bilim ve gidip siyasetteki ve dindeki gibi fanatiklik yapmaya gerek yok.

    bunu dışında zaten sandman anlatmış çoğu teknolojinin yaratıcısının aslında steve jobs olmadığını. ama teknoloji alemine bir şeyler kattı mı: evet kattı. bir boşluğu doldurdu mu: evet doldurdu ki duyuyoruz.


    . . .. . ... .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    ayrıca hangi mod sildiyse ilk postumu ona bir çift lafım var: adam kendi alınmıyor alıntılayıp cevap yazıyor bana, gidip sen siliyorsun postu hoşuna gitmedi diye. dingonun ahırı değil bildiğim kadarıyla burası, eğer bir içerik giriyorsak buraya, buraya değer verdiğimizden giriyoruz. sen bu hareketinle resmen siktir çekmiş oluyorsun bana. insanın sinirini bozmaktan başka bi halt yaptığın yok. bir işe bak arkadaş. :/


    . . .. . ... .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    55 tane farkli android modeli olmasi bir dezavantaj degil hala ogrenemedin.

    son kullanici tarafinda her butceye uygun bir model var.

    iphone gibi 4 modeli olup hepsi ust segmente hitap eden modeller degil.

    adam bakiyor ozelliklerine fiyatina 600 liraya bu benim ihtiyacimi karsilar dedigi android modeli satin aliyor.

    ama iphone olsa oyle degil en az 1000+ tl cebindek cikacak.

     

    gecmis olsun. biz buna degisim degil FANBOY'luk diyoruz.

    malesef hala tip'ta tedavisi yok.

     

    hermesthecat tarafından 09/Eyl/12 15:17 tarihinde düzenlenmiştir

    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 6547 Toplam Mesaj: 55