Tahribat Ailesine ‘Bildirim‘Dir
-
İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin
Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem
1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor
2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.
3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.
Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.
Senle ilgili kısma gelirsek
Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder.
Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.
-
sandman bunu yazdı
İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin
Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem
1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor
2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.
3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.
Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.
Senle ilgili kısma gelirsek
Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder.
Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.
aman abi napmışın sen? ben senin dediklerinin yarısını dedim ne gerizekalılığım kaldı ne mallığım ne anlama kıtlığım. bu yazıyla senin sülalene dalabilir aman diyeyim.
=)
-
Prometheus bunu yazdısandman bunu yazdı
aman abi napmışın sen? ben senin dediklerinin yarısını dedim ne gerizekalılığım kaldı ne mallığım ne anlama kıtlığım. bu yazıyla senin sülalene dalabilir aman diyeyim.
=)
O benim dilimden anlar.
-
sandman bunu yazdıPrometheus bunu yazdısandman bunu yazdı
aman abi napmışın sen? ben senin dediklerinin yarısını dedim ne gerizekalılığım kaldı ne mallığım ne anlama kıtlığım. bu yazıyla senin sülalene dalabilir aman diyeyim.
=)
O benim dilimden anlar.
biliyorum orasını =) ben istediğim mesajı verdim sayende =)
-
sandman bunu yazdı
İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin
Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem
1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor
2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.
3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.
Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.
Senle ilgili kısma gelirsek
Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder.
Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.
bu yazıya katılmamak elde değil zumsuk'un yazdığı yazıları her zaman okurum. ama cevap yazmam çünkü savunduğu şeyi o kadar kesin çizgilerle savunurki alehinde bişey söyletmez dış fikirlere tamamen kapalı şekilde at gözlüğü ile yazar sanki
-
sandman bunu yazdı
İki parca olarak yazıcam. İlki yazında ki tarihi hatalar üzerine ikincisi senin
Bu kadar minimalizmi savunan biri için lafı gereksiz uzatıyorsun.Sadece gözüme batan bir kaç tarihi hatayı düzelticem
1)Laptopları ilk yapan xerox ilkkez piyasada yogun olarak satanda ibm'dir Apple'dan bir akıllı ilk biz yaptık dedi diye millet tarihleri kontrol etmeye bile zahmet etmiyor
2)Apple'ın daha ucuza donanım(dikkat bilgisayar demiyorum) üretebilme fikri Jobs'a ait degildir hatta onun aklında olan birşey bile değil Wozniak ve Wayne'nin fikirleridir zaten Jobs ikisinin ayagını kaydırıp şirketin başına geçince o yüzden Apple batıyor.Keza daha sonra Jobs'un kendi başına kurduğu firmaların tutmama sebebide budur.
3)Şimdi adını unuttuğum bir gazeteci Apple hakkında şunu der "Apple donanımı ucuzlatıp yazılımı pahalı yapan tek firmadır" daha 1980'lerde Apple SDK'lara 5000$ felan istiyordu doğal olarak sen donanım alabiliyor ama basit bir metin editörüne 1000$ ödemek zorunda kalıyordun. İlkkez Bill Gates o dönem MacOS'dan daha düşük kalitede bir yazılımla çıkıp ben sdkları bedava vericem üstüne knowhow ve howto'ları halka açıcam demesi bilişim dünyasını ileri atmıştır.
Ek olarak milletip çok atıp tuttuğu Apple'ın hayata dönüş projesi olan ipod'da Jobs'un fikri değil onu tekrardan CEO olarak almadan önce ar-ge'sinin zaten üzerinde çalıştığı birşey.
Senle ilgili kısma gelirsek
Teknoloji değişir doğal olarak fikirlerde değişir bu konuda arkandayım benden 5 yıl önce NoSQL'in çöp bir fikir olduğunu düşünüyordum şimdi de en ateşli savunucusuyum. MsSQL'den nefret ederdim bir dönem(2005-2009) baya ciddi projelerde kullandım üstüne yazılar yazdım şimdi gene nefret ediyorum.Teknoloji yaşayan birşeydir ve insanlarda her yaşayan şey gibi onuda zaman zaman sever ya da nefret eder.
Senin sıkıntın abicim bir fikri sevdiğin zaman onun hakkında söylenen hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ve sarsılmaz bir inançla savunuyorsun saygı duymak lazım ama bazen fanboy'luğa götürüyorsun.Ben bu hataya düşmedim dersem yalan olur,eminim sende hatanı görür anlarsın. Her zaman bir mentor olarak yanındayım kavga etsekde severim seni.
Öz ve sade anlatmışsın..
Dünya reklam dünyası . Bi algı ufku oluştur millet peşinden gitsin..
-
Mesajım silinmiş. Daha açık konuşayım o halde: Ağzını kırim bi halt anlamadım ben, konu sen misin apple mı tahribat ailesi mi yoksa milletin sana özelden yazdığı mesajlar mı? Neyin bildirisi darbe mi yapıyosun? Derin tahribat mı nedir hocam sıkıntı? Tuhaf tuhaf konular, müthiş ego içeren yorumlar falan.
Ciddi anlamda sen kafayı yemişsin. Fena triplere girmişsin hocam, Allah selamet versin.
'Ben tahribata yazdığım harflerin çok daha ötesindeyim.'
Neresi orası söyle de gelip alalım.
-
bak kardeş, doğru diye bir şey yoktur, ihtiyaca en iyi cevap veren çözüm vardır bu teknoloji aleminde. kişisel bilgisayarda paran varsa en kolay ve sorunsuz çözüm apple ona lafım yok da senin birçok konuda birçok teknolojiye laf attığını duydum. sandman nosql mysql karşılaştırması yapmış o da yanlış mesela. ikisinin de kullanım alanları farklı, apple'ın hitap ettiği kitle ve çözüm farklı.
eğer bir teknoloji çözümünün varlığından haberdarsan emin ol bir boşluğu doldurması sayesinde haberdarsın. microsoft olmasaydı bugün apple böyle olmazdı ondan da emin ol. nosql'i geçtim, postgresql var mysql'e gerek yok da diyemeyiz, macos var bütün diğer işletim sistemlerini çöpe at da diyemeyiz, twitter var facebook bir boka yaramıyor da diyemeyiz. bir nevi teknoloji de bir bilim ve gidip siyasetteki ve dindeki gibi fanatiklik yapmaya gerek yok.
bunu dışında zaten sandman anlatmış çoğu teknolojinin yaratıcısının aslında steve jobs olmadığını. ama teknoloji alemine bir şeyler kattı mı: evet kattı. bir boşluğu doldurdu mu: evet doldurdu ki duyuyoruz.
-
ayrıca hangi mod sildiyse ilk postumu ona bir çift lafım var: adam kendi alınmıyor alıntılayıp cevap yazıyor bana, gidip sen siliyorsun postu hoşuna gitmedi diye. dingonun ahırı değil bildiğim kadarıyla burası, eğer bir içerik giriyorsak buraya, buraya değer verdiğimizden giriyoruz. sen bu hareketinle resmen siktir çekmiş oluyorsun bana. insanın sinirini bozmaktan başka bi halt yaptığın yok. bir işe bak arkadaş. :/
-
55 tane farkli android modeli olmasi bir dezavantaj degil hala ogrenemedin.
son kullanici tarafinda her butceye uygun bir model var.
iphone gibi 4 modeli olup hepsi ust segmente hitap eden modeller degil.
adam bakiyor ozelliklerine fiyatina 600 liraya bu benim ihtiyacimi karsilar dedigi android modeli satin aliyor.
ama iphone olsa oyle degil en az 1000+ tl cebindek cikacak.
gecmis olsun. biz buna degisim degil FANBOY'luk diyoruz.
malesef hala tip'ta tedavisi yok.
hermesthecat tarafından 09/Eyl/12 15:17 tarihinde düzenlenmiştir
