Tahribat Alkol Toplantisi
-
evet beyler dogru duydunuz .. planim bu ay sonuna doru gelmek isteyenlerle toplanim icmek eglenmek muhabbet falan filan .. vodka,bira-raki falanfilan derken dusuncme eger rakı -vodka istiyorsaniz bir mekan ayarlicam yok sade olsun muahbbet olsun derseniz moda 2 cimlerin ustune derim...
gelenler dusunenler yapici elestirilere acigim :D quawn arkadasimizda gelmek istiyor ..
not: icerim ama kendimi kaybederim diyenler bile gelsin
-
pardon bu arada istanbul dan
tarih : 30 agustos moda2 ... boganin orda toplaniriz ..[gelenler cogunlugu bende dahil barışarock a gidicegimiz icin tarih deistirildi]
yapilcaklar : Saat 3 te veya 4 te boganin orda toplanilcak [ hava sıcak ken oglen 1-2 de olmaz ] isteyen ickileri yaninda getirir isteyen yol ustunde alır orda direk moda2 ye gecis yapariz bilenler warsa ilerdekli oyun parkının arkasinda golge buyuk bir cimlik var
rica : lutfen tekel vodkasi icmeyin :D
Gelenler :
Durqrimast
Quan
alanzo
powerfull
exorcise
torvavida
Tyler_dayi
ugur0
mit
Dead_Bodies
,Chaoser
-
votka&vişne suyu olur bak ;)
-
Olmaz ! İçki günah :(
Ama illada kafa yapalım dersen tiner, bali, hap olabilir :)
-
şöle ev falan yokmu kardeşler bide yakın olsun a.q :D moda uzak :D
-
valla güzel düşünmüşsünde toplanacağımız yer millete uzak gelipte bide üstüne içki içerseler çoğu yolda bayılır onun için muhabbet gibi olursa bence daha iyi olur yinede siz bilirsiniz
-
beyler zaten gelceklerle sabahlicaz uyuyruz bide ew bulursak cok iyi olur bide nerde ne istiyorsunuz yorumlara aciklarsaniz
-
:D tariqat saglam icio duyduum kadariyla bendne olamaz :D ben kendimi zor tasicam :D gelin is te bi rene abi gelse :D vodka-redbul-limon suyu yapsa bize :D ses seda yok
-
sen gel rakını ben alcam tm mi :D ne zaman doncen turkiyeye sozum olsun sana
-
Konu başlığı İçki Harammıdır Değilmidir Değil; İçecek olan varsa gelsindir,
Konuyu dini yöne çekmeyelim, bokunu cıkarmayalım...
Devam edelim...
Ankaradaim hocalar, gelemem ondan :)
Biz her hafta düzenli olarak antikky ile tahribat zirvesi yapıoz zaten :D Decada, ankarada olduğu sürece gelir bu zirveye :)
Bu buluşmamızda, şampanya patlatacaz decanın tbt ye gelişinin 4. yılı şerefine :D
-
Hocam tam zaman verirsen ona göre gelirim diyebilirim. Moda benim için uyar. Farklı yerler olması da sorun değil.
