Tahribat Alkol Toplantisi
-
belki bende gelirim barısarock a ekle msn e konusalm
darkisthesunlight01@hotmail.com
-
Durqrimast bunu yazdı:
-----------------------------
vodka,rakı[ isteyen ] we bira dusundum ya isteyen cola falan iciceklerde gelsin benim isteyim bide bunu videosunu cekip atariz :D ReNe abi sana rakip geliyoruz tutmayin bizi.. bu arada arkadas viski istemis :D istiyorsan kap gel ama hepsini sen icebilcekmisin :D yani sana bırakırlarmı orda viskiyi ..
-----------------------------yav arkadas kendim alip gelmem tabi birakmazlar hani topluca alirsak diyordum ama olmaz diyosaniz almayiz napalim
-
ya abi zaten yaninsda getirmeyenler le beraber dalcaz tekele
bir suru icki alcagimiz icin ucuza gelir pazarlık yapariz merak etmeyin siz
-
Konu amma gerilere düşmüş. Gelmek isteyenler buraya ismini yazsın. Durqrimast 2nci mesaja ekleyecek. Hadi hareket hareket hareket :)
-
beyler hadi cebit e 20-30 kisi gittik burda bi 15 kisiy toplamak cokmu zor ya isteyen 10-11 de doner zati :d
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------Olmaz ! İçki günah :(
Ama illada kafa yapalım dersen tiner, bali, hap olabilir :)
-----------------------------Katılıyorum icki günah :)
-
ya bırakın guanyh ddegil buraya bunun kavgasini yapamaya degi lsefasini surmeye geldk gelenler ismini yazsin yazalim hadi 10 kisi olduk
-
edit
-
yok abi deissti kusura bakma barısa rock girdi araya herkez orda olcak 30 una ladik zaferimizi icerek kutlucaz
-
benimde adımı yazın la :D
ama yanına para bulursa gelecek yazın aslında bu kesin geliyom demektir :D nese öle yazın a.q :D
chaoser geliyonmu la :D dead geliyo:D
