Tahribat Alkol Toplantisi
-
tarih değişti gelmezmiyim ya, ya para toplayıp doğru düzgün birşey alak tekila falan
-
eft olm gelen gelsin walla :D cok ii olcak
-
yapmayin beyler bu kadar kisi mi gelcek toplantiya
tekila-viski-rakı-vodka-bira istediiniz butun entel ickiler alıncak ortaya kisi basi 20 ser lişra koyska koseyiz zaten
-
Konuyu hortlatıyorum hocalar. Hadi katılımlarınızı bekliyoruz.
Rezervasyon: Durqrimast .
LCVaq (Lütfen Cevap Verin a.q) : (PM ile Durqrimast veya foruma mesaj yazarak).
Amk düğünmü yapıyoruz :) -
hadi ama beyler ye uyumayin konusu gecse 50 kisi toplanir icmeye gelince kimse yok
-
birakin su ickiyi; birinize birsey olacak
-
bnm isim yazilmis ne ara yazilmis oraya:) nese yaparsak gelirim ama bn hmn sarhos olurum ona gore ole bi yerde birakip gitmek yok valla yusunuze bakmam...:)
Toplam Hit: 4900 Toplam Mesaj: 48
