Tahribat Animasyon Atolyesi
-
ben yokum sadece izleyiciyim :|
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
EWELANCHE bunu yazdı:
-----------------------------
Bende varım ama Ben Sketchup'ta yapabilirim. Size uyarmı?
-----------------------------
.obj yada .c4d formatında export edilebiliyosa uyar :D
-----------------------------.obj ve .3ds olarak yıt yapabiliyor.
-
EWELANCHE bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
EWELANCHE bunu yazdı:
-----------------------------
Bende varım ama Ben Sketchup'ta yapabilirim. Size uyarmı?
-----------------------------
.obj yada .c4d formatında export edilebiliyosa uyar :D
-----------------------------.obj ve .3ds olarak yıt yapabiliyor.
-----------------------------
O zaman aramıza hoşgeldin :)
6 kişi olduk ... -
Guzel proje umarım umdugunuz basarıyı yakalarsınız :) keske elden gelsede bende yardım edebılsem :):)
-
emreslmn bunu yazdı:
-----------------------------
Guzel proje umarım umdugunuz basarıyı yakalarsınız :) keske elden gelsede bende yardım edebılsem :):)
-----------------------------
Tesekkurkler :D -
inception bunu yazdı:
-----------------------------
emreslmn bunu yazdı:
-----------------------------
Guzel proje umarım umdugunuz basarıyı yakalarsınız :) keske elden gelsede bende yardım edebılsem :):)
-----------------------------Bide benim video'uyu yapsa :(
-
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
ya şunun 31. saniyesindeki kareyi bile yapabilsem, donem sonu projem için yeterde artar:S
-----------------------------
yapabilmek için çalışman lazım hocam öyle sadece lafla olmuyo :D
indir kur yardımcı olurum ;)
Şuan 5 kişiyiz katılım bekliyoruz :D
-----------------------------modelleme ve render konusunda sıfır değilim :) texture konusunda bilgiye çok ihtiyacım var. Okulda sadece modelleme görüyoruz. Zaten autocad goruyoruz pek kullanıslı deil c4d kadar.
Sketchup, Autocad 3d + archicad ve birazcık c4d kullanabiliyorum ama modellemeyi sketchupta yapmayı tercih ederim. Render icin vray kullanıyorum. Elimden geldigi kadarda yardımcı olmaya çalışırım.
Donem sonuna bitirmem gereken bi proje var 1 yapıyı iç mekanlar dahil full modellemem ve renderi almam lazım.
Wert ve djdoom'a ulaşırsak ciddi bişiyler yapabilirz diye düşünüyorum :)
-
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Frank bunu yazdı:
-----------------------------
ya şunun 31. saniyesindeki kareyi bile yapabilsem, donem sonu projem için yeterde artar:S
-----------------------------
yapabilmek için çalışman lazım hocam öyle sadece lafla olmuyo :D
indir kur yardımcı olurum ;)
Şuan 5 kişiyiz katılım bekliyoruz :D
-----------------------------modelleme ve render konusunda sıfır değilim :) texture konusunda bilgiye çok ihtiyacım var. Okulda sadece modelleme görüyoruz. Zaten autocad goruyoruz pek kullanıslı deil c4d kadar.
Sketchup, Autocad 3d + archicad ve birazcık c4d kullanabiliyorum ama modellemeyi sketchupta yapmayı tercih ederim. Render icin vray kullanıyorum. Elimden geldigi kadarda yardımcı olmaya çalışırım.
Donem sonuna bitirmem gereken bi proje var 1 yapıyı iç mekanlar dahil full modellemem ve renderi almam lazım.
Wert ve djdoom'a ulaşırsak ciddi bişiyler yapabilirz diye düşünüyorum :)
-----------------------------
7 olduk :D1-2 gün daha bekleyip projenin startını verelim :F ben konuyu açtım artık onların biliceği iş gelirlerse iyi olur :W
-
Projenin başlangıçı için son 24 saat :D hazırlıklı olun :F
24 saat sonra BAP Started :F
edit : Katılmak isteyen olursa hala açığız :D -
furkan böyle bir çalışma ne kadar surmekte neler gerekmekte sen bana yaz bı konusalım
