Tahribat Gibi Forum Bulunabilirmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    ya ben forum sitesi kurmak istiyorumda acaba tahribat gibi bi forum sitesi bulabilirmiyim... yani diğer forum sitelerini bi bakıyorum yok +rep yok teşekkür abi çok cocukça şeyler ve sade değil.. yani öyle bi forum kursam bokunu çıkartılarrr...

    önereceğiniz sadece bir forum... 

     

    *birde şimdiTahribat hakkında bölümünü okuyunca böyle bir madde var..

    "Sitenin içerdiği hersey tamamen beleştir, watana millete hizmet olsun diye yapilmistir."

    ben bazı şeyleri almak istiyorum mesela o madallayalar çok hoşuma gidiyor :) ilerde benim kurduğum forum Tahribatın gazabına uğramasın :) yani aldığımdada ibnelik yapmam kaynak belirtirimde :D kafama takıldı bi yardımcı olsanız 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hoca tahribat hazir portal degil,Holy'nin kendi uretimi...boyle bir portal bulamassin...piyasdaki hazir portallar var iste...sennapacan forum kurup takil burada iste...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    dedigin gibi sitenin içerigi site değil :) zor hacım zor hatta cok zor özel yazım oldugu için bulman biraz zor :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    abü ben kendim için kuruyorsam ajdar olayım :) bizim eski sınıftan arkadaşlar istiyor Tahribatta zaten her zaman varız... işte bir birimizden haberdar olalım anılar canlansın falan diye bize özel olsun diyorlar bende tamam dedim şimdi yok desem ayıp olacak söz verdik bi kere abi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    bircok forumun admin bolumunde +rep, puanlama, vs vs ozelliklerini ekleyip cikartabiliyorsun.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    İnce Memed
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Tahribat basli baslina devasa bir makine dusun abi,tahribat olsa bile elinde bu portal 'i calistirmak kolay degil , aldim kurdumla bitmez :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    sadelik istiosan phpbbyi kur derim veya smf. asp olarakda web wizz mi ne war onu kur.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Biz Holyle birlikte her satırını bildiğimiz siteyi 5 saatte ancak kuruoz, sana versek nası kuracaksın acaba :)

    Tahribat öle install.asp yi calıştırıp, db ismi girerek çalışmaz hocam :) arka planda kac tane windows servicesi çalışıyor tahribatı çalıştırmak için, uptime sisteminin, backup sisteminin,  firewall sisteminin, loglama sisteminin exeleri çalışıyor tahribatta...

    Hem vatana millete hizmet için kuruldu site die kodlarınıda vatana millete hizmet için kodlamadıya holy...

    Kaldıki, bi bug cıktığında nası editleyeceksin :)

    Tahribat.Com Portalı Özel Yazımdır, Ebediyete Kadar Böle Kalacaktır, Zaten kodları indiripde portalı kurabilene ben gotümü veriyorum :)))

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Biz Holyle birlikte her satırını bildiğimiz siteyi 5 saatte ancak kuruoz, sana versek nası kuracaksın acaba :)

    Tahribat öle install.asp yi calıştırıp, db ismi girerek çalışmaz hocam :) arka planda kac tane windows servicesi çalışıyor tahribatı çalıştırmak için, uptime sisteminin, backup sisteminin,  firewall sisteminin, loglama sisteminin exeleri çalışıyor tahribatta...

    Hem vatana millete hizmet için kuruldu site die kodlarınıda vatana millete hizmet için kodlamadıya holy...

    Kaldıki, bi bug cıktığında nası editleyeceksin :)

    Tahribat.Com Portalı Özel Yazımdır, Ebediyete Kadar Böle Kalacaktır, Zaten kodları indiripde portalı kurabilene ben gotümü veriyorum :)))

    -----------------------------

    yok be rene abi ben o bakımdan demedn yani ben ver demiyorum :) yani tahribat hakkında bölümünde o yazı yazdığı için sizden Tahribatı isteyemem :) ben içerik çart curt işte... başka tavsiyesi olan varmı ? forum için sadece falan

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    smf
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Last Data Bender
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

     Zaten kodları indiripde portalı kurabilene ben gotümü veriyorum :)))


    -----------------------------

    walla abü hani bi ihtimal bulupda kurmayı düşünene varsa bu saatten sonra vazgecer :):) 

Toplam Hit: 2891 Toplam Mesaj: 34