Tahribat Gibi Forum Bulunabilirmi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    tahribat gibi bi forum acmak istiyosan ..Seyh'imiz gibi kodlamayla kafayi yiyecek kadar ugrasman lasim saglam bir algoritmasini cikartman lasim ve takir takir artik ne kadar sürer bilmiyom ..yazmaya baslaman lasimki ..bu da aylarini alir .

    ama dene , denemekten bisi olmaz !

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sau_nightmare
    sau_nightmare's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bir tetris vakasıda burda yaşanır mı acep. :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    wallaha yerini hiç bi site tutamaz kapalı olduğu zaman sıkıntıdan kafayı yiyodum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    smf kur, rep, terazi zart zurt kapat al sana forum.

    tahribatı tutmaz o ayrı. Tahribatı tahribat yapan kodlar değil içerdeki elemanlardır. Sen buraya ziyaretçi defteri koy

    burası yine tbt gibi çalışır. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugax
    bugax's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ağustos/2005
    Erkek
    forver phpbb
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tahribat.Com Portalı Özel Yazımdır, Ebediyete Kadar Böle Kalacaktır, Zaten kodları indiripde portalı kurabilene ben gotümü veriyorum :)))


    -----------------------------

     işin ucunda göt var... insan yıllardır kolladığı götünü ortaya koyuyosa denizin soğuk sularındanda gelse ben olsam yinede ortaya koymazdım o göt seni kaç senedir çekiyo be abi...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    burdaki ortamı git başka yerde bul ben çıkar afyon sokaklarında eşşek gibi anırırım hatta senide sırtıma alır ole bağırırım :D istediğiniz foruma gidin bakalım buradaki ortamı yakalayabilecekmisisniz yada yakalaya bilen varmı ??
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    şu göt mevzusunu fazla uzatmayın :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    ArmadA buradaki ortamı bul bende götümü ortaya koyuyom baksana şen şakrak gidiyoz Allah bozmasın...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    TugrulBaba bunu yazdı:
    -----------------------------

    smf kur, rep, terazi zart zurt kapat al sana forum.

    tahribatı tutmaz o ayrı. Tahribatı tahribat yapan kodlar değil içerdeki elemanlardır. Sen buraya ziyaretçi defteri koy

    burası yine tbt gibi çalışır. 


    -----------------------------
    babacım şekli şemali koymuş olayı bitirmiş ya :)
Toplam Hit: 2890 Toplam Mesaj: 34