Tahribat İle Tanışmamız
-
sms bomber :)
Ordan yola cıkarak kendi sms bomber ımı yapmıstı ne gunlerdi be
-
Reskam bunu yazdı:
-----------------------------yıl 2007 ByChaos (amcam) forumda takılırken bende onun yanında takılırdım .))
Sonra o gittikten sonra kendim Girerdim Tabi Bana kızardı Yaş Geldi üye oldm bende kızdı haliyle Biraz zorlayınca Devam Amcamın arkadasları Falan :)) bende User oldum İyi kide olmuşum Yani 2012 değil 2007 liyik
-----------------------------ee kefilin falan gözükmüyor hacı senin
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------Reskam bunu yazdı:
-----------------------------yıl 2007 ByChaos (amcam) forumda takılırken bende onun yanında takılırdım .))
Sonra o gittikten sonra kendim Girerdim Tabi Bana kızardı Yaş Geldi üye oldm bende kızdı haliyle Biraz zorlayınca Devam Amcamın arkadasları Falan :)) bende User oldum İyi kide olmuşum Yani 2012 değil 2007 liyik
-----------------------------ee kefilin falan gözükmüyor hacı senin
-----------------------------ExcaliburTBT
Amcamın arkadası Cocuklugumu bilir Aynı mahallede oturduk :)
Bende merak Ediyorm hocam Nie gözükmüor
Mesaj 2 Agustos 2012 (Persembe) Saat: 19:17'da Reskam tarafından düzenlendi. -
siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş
sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı.. -
zone bunu yazdı:
-----------------------------siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş
sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..
-----------------------------2000li yıllar derken 2009 u kastetmiş hocam :))
-
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------ana muhalefet yok bu alper nerelerde harbiden
-----------------------------Evli olum adam karıyla çocukla mı ilgilenecek size mi bakacak :D
-
yannış hatırlamıyosam 98-99 du.. belki 2000 özgürkız dağlarda gezer. flashberk dalga geçerdi..
o zman hangi nikle giridiğimi de unuttum..
bi kaçkere de site kapandı zaten onun üstüne..
soora bir gün aklıma düştü napıylar bunlar böyle güsel adamlar vardı diye arttım gogıldan.. ondan sonra da hiç kopmadık..
-
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------zone bunu yazdı:
-----------------------------siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş
sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..
-----------------------------2000li yıllar derken 2009 u kastetmiş hocam :))
-----------------------------banlanan üyeler yeni üyelikler açıyor bağımlılık yapıyor burası
benimkide 2004 e dayanır nıck ismi gözükmeyen nıck almıştım sora admin abiler sildi bende bunu aldım .
-
denyo ile bir kaç sitede binlerce fake kullanıcı basmıştım 10 dakikada siteler kepengi kapattı bir oyunda para hilesi yaptım program çok işime yaramıştı sonradan siteye üye oldum
-
PyramiD bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------zone bunu yazdı:
-----------------------------siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş
sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..
-----------------------------2000li yıllar derken 2009 u kastetmiş hocam :))
-----------------------------banlanan üyeler yeni üyelikler açıyor bağımlılık yapıyor burası
benimkide 2004 e dayanır nıck ismi gözükmeyen nıck almıştım sora admin abiler sildi bende bunu aldım .
-----------------------------2000 de forum yoktu hocam onu demek istemiş sanırım
