folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Tahribat İle Tanışmamız



Tahribat İle Tanışmamız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    sms bomber :)

    Ordan yola cıkarak kendi sms bomber ımı yapmıstı ne gunlerdi be


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Reskam bunu yazdı:
    -----------------------------

    yıl 2007 ByChaos (amcam) forumda takılırken bende onun yanında takılırdım .))

    Sonra o gittikten sonra kendim Girerdim Tabi Bana kızardı Yaş Geldi üye oldm bende kızdı haliyle Biraz zorlayınca Devam Amcamın arkadasları Falan :)) bende User oldum  İyi kide olmuşum Yani 2012 değil 2007 liyik


    -----------------------------

    ee kefilin falan gözükmüyor hacı senin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reskam bunu yazdı:
    -----------------------------

    yıl 2007 ByChaos (amcam) forumda takılırken bende onun yanında takılırdım .))

    Sonra o gittikten sonra kendim Girerdim Tabi Bana kızardı Yaş Geldi üye oldm bende kızdı haliyle Biraz zorlayınca Devam Amcamın arkadasları Falan :)) bende User oldum  İyi kide olmuşum Yani 2012 değil 2007 liyik


    -----------------------------

    ee kefilin falan gözükmüyor hacı senin


    -----------------------------

     

    ExcaliburTBT 

    Amcamın arkadası Cocuklugumu bilir Aynı mahallede oturduk :)

    Bende merak Ediyorm hocam Nie gözükmüor

    Mesaj 2 Agustos 2012 (Persembe) Saat: 19:17'da Reskam tarafından düzenlendi.

    Memento Mori
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş

    sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş

    sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..


    -----------------------------

    2000li yıllar derken 2009 u kastetmiş hocam :))


    iyibu! yeniden..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    EcHoLL bunu yazdı:
    -----------------------------

    ana muhalefet yok bu alper nerelerde harbiden


    -----------------------------

    Evli olum adam karıyla çocukla mı ilgilenecek size mi bakacak  :D


    arbeit macht frei
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    yannış hatırlamıyosam 98-99 du.. belki 2000 özgürkız dağlarda gezer. flashberk dalga geçerdi..

    o zman hangi nikle giridiğimi de unuttum..

    bi kaçkere de site kapandı zaten onun üstüne.. 

    soora bir gün aklıma düştü napıylar bunlar böyle güsel adamlar vardı diye arttım gogıldan..  ondan sonra da hiç kopmadık..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş

    sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..


    -----------------------------

    2000li yıllar derken 2009 u kastetmiş hocam :))


    -----------------------------

    banlanan üyeler yeni üyelikler açıyor bağımlılık yapıyor burası

    benimkide 2004 e dayanır nıck ismi gözükmeyen nıck almıştım Žsora admin abiler sildi bende bunu aldım .


    Merhabaaaaa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sittinsene
    sittinsene's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2012
    Erkek

    denyo ile bir kaç sitede binlerce fake kullanıcı basmıştım  10 dakikada siteler kepengi kapattı bir oyunda para hilesi yaptım program çok işime yaramıştı  sonradan siteye üye oldum


    VERENDE..."O" ALANDA..."O" NEDİR SENDEN GİDECEK?,TELAŞINI GÖRENDE "CAN" SENİN ZANNEDECEK!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    PyramiD bunu yazdı:
    -----------------------------

    by_Tet bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    siz yoktunuz yıl 2000 li yıllara dayanıyor tahribat tahribat diyip duruyorlardı ne la tahribat dedim meğerse baya büyük bir aşiret ailemsi bir forummuş

    sonraları sevdim iyice alıştım öyle kaldı..


    -----------------------------

    2000li yıllar derken 2009 u kastetmiş hocam :))


    -----------------------------

    banlanan üyeler yeni üyelikler açıyor bağımlılık yapıyor burası

    benimkide 2004 e dayanır nıck ismi gözükmeyen nıck almıştım Žsora admin abiler sildi bende bunu aldım .


    -----------------------------

    2000 de forum yoktu hocam onu demek istemiş sanırım


    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 5311 Toplam Mesaj: 45