Tahribat.Com Ve Kız Arkadasım
-
kızın aslında burayı kıskandığı falan yok bence , ilgi istio ihmal etmişsin biraz galiba :)
ama sen yinede üye et buraya anlasın nasıl bişe olduğunu :)
-
Buradan tüm yengelere ve kızlara sesleniyorum; Çıktığınız erkek TBT müridiyse bu tür şeyleri göze alacaksınız.Erkekler ikiye ayrılır tbt müridi olanlar ve olmayanlar...
-
tbt'yle aranda bişey mi var lan. açıkla kıza :D yoksa sadece arkadaşmısınız :D
-
üye edimde ama bu seferde ben korkuyom beni unutursa :P
-
aga tbt ye deger verdigin kadar kıza derger vermiyosun.adana ya kız için gitmiyorsun tamam da niye kız tbt için gidiyorum
tarzı yapıyorsun biraz yalak ol de senin için geliyorum seni çok özledim cart curt de 1 gününü tbt için ayırmışsın diğer gününüde kız için ayırsaydın ya.
neyse aga bencce gönlünü al kızın excaliburda demiş tbt kaçmıyo ya hep burda burda olmayada devam edecek.
-
ya tahribat ya ben diyor haa işin kötü ikisinide idare etmeye çalış :D
-
tornavıdacım bence buy kız senın dişine gore bır vıda degıl...ya o cok ılgı ıstıyor yada sen cok ılgısızsın :D....
" Vida ile Tornavidanın Aşkı " .. :D:D -
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------Benmi onu ihmal ediyorum yoksa omu gereksiz alınganlık yapıyo ?
----------------------------
hocam heralde sen ihmal ediosun alla allaa=D git adam gibi konus halledersin basit sorunlar canım bunlar :P
-
Kehanet bunu yazdı:
-----------------------------
tornavıdacım bence buy kız senın dişine gore bır vıda degıl...ya o cok ılgı ıstıyor yada sen cok ılgısızsın :D....
" Vida ile Tornavidanın Aşkı " .. :D:D
-----------------------------
ibine :) -
saol canım sende cok tatlısın :D:D:D
Toplam Hit: 3706 Toplam Mesaj: 28
