folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat`In Açıldığını Nerden Duydunuzda Geldiniz ?



Tahribat`In Açıldığını Nerden Duydunuzda Geldiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    flood_mania kardeşim saolsun ayrıca fistandntilus abüye de teşekkürü bir borç bilirim :=)

    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sdOscr
    sdOscr's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    MaTRaX ayni fikir halindeyiz her gun bir umutla acıyordum sorcı uyuyo a.q zati dunyadan haberi yokh (:

    Zahirimde zuhur eden ilk şerefsizlik abidesi.Yıktı gitti batınımı adilik efektli sillesi.Çiviyi çakıp sökünce kalmaz mı sanki izi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    sürekli deniyordum zaten :) illa birinin söylemesimi lazım

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    kozan söledi banada

    bu hayat biterkende aklımda hep sen olacaksın B bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    duymamak mümkünmü be tüm tahri sevenlerin nikleri tahribat açıldı yuppii oley gibi ifadelerle dolu

    güsel oldu açılması dört beş gözle bekliyorduk walla
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    MaTRaaaaX goş goş Tahribat açılıyoooo..
    Diye gaipten bir ses geldi :)
    Bi uyandım rüyaymış :D
    Sonra msn'e girdim..
    Krestonla konuşuyorduk..
    Dedim ki tahribatsız hayat bohtan bi hayat dedim..
    O da bana katıldı tabi.. Ama şunu ekledi; Reneden duydum yakında açılıyormuş. Dedi.
    Bende valla mı lan ? (Modundayım tabi sevindim havalara uçtum ama yine ben her girişimde baktım)
    Ve sonunda bir gece KozaLakLa konuşurken aha aha aha ahaaa! dedi sitenin linkini verdi bi tıh o ne garip bi sayfa :)
    Ben zannediyom ki bakımda adminler girebiliyor sadece..
    Açılacak açılacak diye beklerken Gölgeler dedi ki oLum oraya tbtv8 yazıp girsene dedi..
    Lan daha önce niye demediniz ? dedim.
    Bende yeni öğrendim dedi.
    Bi girdim aha oldu.. Kalbim duracak gibi oldu ama aLıştım ^.^
    İşte böyleeeehh.. :)

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ertan söledi sağolsun cidden özlemiştik

    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    shia
    shia's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2006
    Erkek
    her hafta en az 4-5 gün açılıp açılmadığına bakıyordum. en sonunda...

    " Live like Ali and Die Like Hussain "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    reco söledi :)

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ertan sağolsun

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
Toplam Hit: 13806 Toplam Mesaj: 121