Tahribat"In Bi Tuhaf Üyeleri
-
BuBi :D
pich
iskorpiçx
bok_cuvali
ben :Paklınıza gelen varsa kullanıcı adını, yazdığı tip mesajların linkini ve kişisel görüşlerinizi de yazın. gülelim eğlenelim
Bubi : dememe gerrek yok amk
pich : :D gerçekten piç
bok_cuvali : sıfır mesajı var, cinsiyeti "top" :D -
axi ve türevleri.Adam 7-8 tane üyelik almış http://www.tahribat.com/bansebep.asp buyrun bakabilirsiniz.Bu en ilinci bubiyi hiç mgörmedim naptığını bilmiyorum kimsede ısrarla söylemiyor fakat axiyi biliyorum.Bana tahribatın bir açığı olduğu ve üyelikleri öyle aldığını söylüyor.Kastettiği şey büyük ihtimalle cookieleri silip,ipyi değiştirip yeni üyelik almaktı.Çünkü benden cookielerimi bile istedi.Tahribata girmek içinmiş.
-
bence tuhaf üyeleri deilde normal üyeleri yazsak daha mantıklı :)
-
EmotioN bunu yazdı:
-----------------------------bence tuhaf üyeleri deilde normal üyeleri yazsak daha mantıklı :)
-----------------------------
Hangi normal üye... -
xxx_simiyagov_xxx bunu yazdı:
-----------------------------
EmotioN bunu yazdı:
-----------------------------bence tuhaf üyeleri deilde normal üyeleri yazsak daha mantıklı :)
-----------------------------
Hangi normal üye...
-----------------------------işte varsa normal üye yazalım oda varsa yani..geriye kalanlar hepsi tuhaf zaten.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------axi ve türevleri.Adam 7-8 tane üyelik almış http://www.tahribat.com/bansebep.asp buyrun bakabilirsiniz.Bu en ilinci bubiyi hiç mgörmedim naptığını bilmiyorum kimsede ısrarla söylemiyor fakat axiyi biliyorum.Bana tahribatın bir açığı olduğu ve üyelikleri öyle aldığını söylüyor.Kastettiği şey büyük ihtimalle cookieleri silip,ipyi değiştirip yeni üyelik almaktı.Çünkü benden cookielerimi bile istedi.Tahribata girmek içinmiş.
-----------------------------Bubi 11-12 ya$larinda kendini hacker zanneden ama hicbi skim bilmeyen veledin biriydi. Tahmin edeceginiz uzere foruma bo$ bo$ yazilar yazip banlandi. Banlaninca da axi'nin yaptiklarini yapti. beni banlayamazsiniz fln dedi. sonra bi daha gorunmedi. tabi bunlar 2-3 sene once oldu. belki ismini dei$itirip tekrar uye olmu$tur. belki de bubi sensin :)
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------Bubi 11-12 ya$larinda kendini hacker zanneden ama hicbi skim bilmeyen veledin biriydi. Tahmin edeceginiz uzere foruma bo$ bo$ yazilar yazip banlandi. Banlaninca da axi'nin yaptiklarini yapti. beni banlayamazsiniz fln dedi. sonra bi daha gorunmedi. tabi bunlar 2-3 sene once oldu. belki ismini dei$itirip tekrar uye olmu$tur. belki de bubi sensin :)
-----------------------------ahahaah benim hocam kesin :D.Axide olabilme ihtimali yokmu yaşları falan tutuyor mu ?
-
GLaDio bunu yazdı:
-----------------------------
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------axi ve türevleri.Adam 7-8 tane üyelik almış http://www.tahribat.com/bansebep.asp buyrun bakabilirsiniz.Bu en ilinci bubiyi hiç mgörmedim naptığını bilmiyorum kimsede ısrarla söylemiyor fakat axiyi biliyorum.Bana tahribatın bir açığı olduğu ve üyelikleri öyle aldığını söylüyor.Kastettiği şey büyük ihtimalle cookieleri silip,ipyi değiştirip yeni üyelik almaktı.Çünkü benden cookielerimi bile istedi.Tahribata girmek içinmiş.
-----------------------------Bubi 11-12 ya$larinda kendini hacker zanneden ama hicbi skim bilmeyen veledin biriydi. Tahmin edeceginiz uzere foruma bo$ bo$ yazilar yazip banlandi. Banlaninca da axi'nin yaptiklarini yapti. beni banlayamazsiniz fln dedi. sonra bi daha gorunmedi. tabi bunlar 2-3 sene once oldu. belki ismini dei$itirip tekrar uye olmu$tur. belki de bubi sensin :)
-----------------------------:D :D belkidee.....
-
axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
-----------------------------bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D
-----------------------------
...
