Tahribat"In Bi Tuhaf Üyeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    BuBi :D
    pich
    iskorpiçx
    bok_cuvali
    ben :P

    aklınıza gelen varsa kullanıcı adını, yazdığı tip mesajların linkini ve kişisel görüşlerinizi de yazın. gülelim eğlenelim

    Bubi : dememe gerrek yok amk
    pich : :D gerçekten piç
    bok_cuvali : sıfır mesajı var, cinsiyeti "top" :D


    sanılanın aksine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    axi ve türevleri.Adam 7-8 tane üyelik almış http://www.tahribat.com/bansebep.asp buyrun bakabilirsiniz.Bu en ilinci bubiyi hiç mgörmedim naptığını bilmiyorum kimsede ısrarla söylemiyor fakat axiyi biliyorum.Bana tahribatın bir açığı olduğu ve üyelikleri öyle aldığını söylüyor.Kastettiği şey büyük ihtimalle cookieleri silip,ipyi değiştirip yeni üyelik almaktı.Çünkü benden cookielerimi bile istedi.Tahribata girmek içinmiş.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek

    bence tuhaf üyeleri deilde normal üyeleri yazsak daha mantıklı :)


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    EmotioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence tuhaf üyeleri deilde normal üyeleri yazsak daha mantıklı :)


    -----------------------------
    Hangi normal üye...

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmotioN
    EmotioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2005
    Erkek
    xxx_simiyagov_xxx bunu yazdı:
    -----------------------------
    EmotioN bunu yazdı:
    -----------------------------

    bence tuhaf üyeleri deilde normal üyeleri yazsak daha mantıklı :)


    -----------------------------
    Hangi normal üye...
    -----------------------------

    işte varsa normal üye yazalım oda varsa yani..geriye kalanlar hepsi tuhaf zaten.


    bazıları için karanlık , korkunun kaynağıdır.bazılarınında tek bildiği şey..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    axi ve türevleri.Adam 7-8 tane üyelik almış http://www.tahribat.com/bansebep.asp buyrun bakabilirsiniz.Bu en ilinci bubiyi hiç mgörmedim naptığını bilmiyorum kimsede ısrarla söylemiyor fakat axiyi biliyorum.Bana tahribatın bir açığı olduğu ve üyelikleri öyle aldığını söylüyor.Kastettiği şey büyük ihtimalle cookieleri silip,ipyi değiştirip yeni üyelik almaktı.Çünkü benden cookielerimi bile istedi.Tahribata girmek içinmiş.

     


    -----------------------------

     

    Bubi 11-12 ya$larinda  kendini hacker zanneden ama hicbi skim bilmeyen veledin biriydi. Tahmin edeceginiz uzere foruma bo$ bo$ yazilar yazip banlandi. Banlaninca da axi'nin yaptiklarini yapti. beni banlayamazsiniz fln dedi. sonra bi daha gorunmedi. tabi bunlar 2-3 sene once oldu. belki ismini dei$itirip tekrar uye olmu$tur. belki de bubi sensin :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bubi 11-12 ya$larinda  kendini hacker zanneden ama hicbi skim bilmeyen veledin biriydi. Tahmin edeceginiz uzere foruma bo$ bo$ yazilar yazip banlandi. Banlaninca da axi'nin yaptiklarini yapti. beni banlayamazsiniz fln dedi. sonra bi daha gorunmedi. tabi bunlar 2-3 sene once oldu. belki ismini dei$itirip tekrar uye olmu$tur. belki de bubi sensin :)


    -----------------------------

    ahahaah benim hocam kesin :D.Axide olabilme ihtimali yokmu yaşları falan tutuyor mu ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    GLaDio bunu yazdı:
    -----------------------------
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    axi ve türevleri.Adam 7-8 tane üyelik almış http://www.tahribat.com/bansebep.asp buyrun bakabilirsiniz.Bu en ilinci bubiyi hiç mgörmedim naptığını bilmiyorum kimsede ısrarla söylemiyor fakat axiyi biliyorum.Bana tahribatın bir açığı olduğu ve üyelikleri öyle aldığını söylüyor.Kastettiği şey büyük ihtimalle cookieleri silip,ipyi değiştirip yeni üyelik almaktı.Çünkü benden cookielerimi bile istedi.Tahribata girmek içinmiş.
    -----------------------------

     

    Bubi 11-12 ya$larinda  kendini hacker zanneden ama hicbi skim bilmeyen veledin biriydi. Tahmin edeceginiz uzere foruma bo$ bo$ yazilar yazip banlandi. Banlaninca da axi'nin yaptiklarini yapti. beni banlayamazsiniz fln dedi. sonra bi daha gorunmedi. tabi bunlar 2-3 sene once oldu. belki ismini dei$itirip tekrar uye olmu$tur. belki de bubi sensin :)
    -----------------------------

     

    :D :D belkidee.....


    sanılanın aksine...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))


    λ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
    -----------------------------

    bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D


    sanılanın aksine...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D

    -----------------------------

    ...

    λ
Toplam Hit: 6343 Toplam Mesaj: 39