Tahribat"In Bi Tuhaf Üyeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Durqrimast
    Durqrimast's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2006
    Erkek

    harbi hangimiz cıkıpta ben normalim diyebilirki

     


    Nerede o eski günler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
    -----------------------------

    bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D


    -----------------------------

    sen bu kadarında matematiğin kuvetli diyorsan birde diğer üyeleri gör.Merak ettiğin birşey varsa sorabilirsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Ya...susun aq ! aklı başında olan adam tahribata uye olurmu ? :D:D walla ben sarhoştum :P


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
    -----------------------------

    bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D


    -----------------------------

    sen bu kadarında matematiğin kuvetli diyorsan birde diğer üyeleri gör.Merak ettiğin birşey varsa sorabilirsin.


    -----------------------------


    Ya zumsuk sen bunu ciddiye alıp cevap kastırmışın ya helal aq

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ya zumsuk sen bunu ciddiye alıp cevap kastırmışın ya helal aq
    -----------------------------

    hoca yok ne ciddiliği yaw.forumda nerdeyse hiç görmediğim birisi gelip önce belkide sonra matematiğimiz kuvetliymiş diyor :) dedim cvp yazalım güzelce oturaklı bişey.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    eüehe


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    _NEO_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    mesela zumsuk bebekler gibi konuşup durur bir lafı özetlemek, kısa anlatmak yerine uzun yazılar yazar Birde bilmişlik yapar orda burdan buldugu dokumanları copy/paste yapar sonra kimse konu ile ilgilenmedigi zaman sanki dokumanı kendi yazmış gibi "yuhh ya a.k yuhh uyduruk konular hit alırken böyle yararlar bilgiler hit olmaz haikaten yuh" vesayre vesayre..
    -----------------------------

    aböööööööööö zumsuk ne dio bak ben olsam döverdim  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IRF
    IRF's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    hadi ortalık kızışsın :D:D:D _NEO_ vs. zumsuk !  ::D:D:D:D

    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    hocalar adam fıkrını solemıs ortalığı karıştırmayın.zümsükle o arkadaş arasında konu

    ... sorcerer & musket ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    herkez istediğini yazmakta özgür.Hakaret olmadığı sürece sorun yok.Bir kişiyi otamatik %50 lik kısım sevmez.İçlerinden çıkar.İstediğini söyleye bilir.Fakat bu hakarete dönerse diyeceğim söz şudur

    kısa yazıyorum ancak bir çoğu anlamakta güçlük çekiyor normal zakanın üstünde yazarım bu yüzden açıklamak lazım.

    bu söz yerine gider.Gereken kişi gerekli cevabı alır.Bir daha fazla yakın olmadığı kişiyle çok yakınmış gibi mesaj yazmaz.Ancak arkadaşımız zaten öyle birşey yapmamış bu yüzden ona birşey demeye gerek yok.İsteyen istediğini söyler ama saygılı biçimde yoksa gerekn cevabnı hayli hayli veririm.Genelde bu durumda çekemeyip çocuk gibi konuşuyor derler..Laf sokunca milletin gücüne gidiyor.

    edit: arkadaş çok şirin hakkında yorum yapmak isterdim ancak fazla dikkatimi çekmeyen birisi.Sevimli yorumları karşısında nezaket gösterip aynı sevimli yorumları yapamıyıcam kimse kusura bakmasın tanımam etmem.

Toplam Hit: 6348 Toplam Mesaj: 39