Tahribat"In Bi Tuhaf Üyeleri
-
harbi hangimiz cıkıpta ben normalim diyebilirki
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
-----------------------------bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D
-----------------------------sen bu kadarında matematiğin kuvetli diyorsan birde diğer üyeleri gör.Merak ettiğin birşey varsa sorabilirsin.
-
Ya...susun aq ! aklı başında olan adam tahribata uye olurmu ? :D:D walla ben sarhoştum :P
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
FireX bunu yazdı:
-----------------------------axinin yaşıda 14-15 zaten bubiden bu yana 2-3 sene geçmişse bubi olma ihtimali var :))
-----------------------------bakıyorumda matematiğimiz de kuwetliymiş :D
-----------------------------sen bu kadarında matematiğin kuvetli diyorsan birde diğer üyeleri gör.Merak ettiğin birşey varsa sorabilirsin.
-----------------------------
Ya zumsuk sen bunu ciddiye alıp cevap kastırmışın ya helal aq -
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Ya zumsuk sen bunu ciddiye alıp cevap kastırmışın ya helal aq
-----------------------------hoca yok ne ciddiliği yaw.forumda nerdeyse hiç görmediğim birisi gelip önce belkide sonra matematiğimiz kuvetliymiş diyor :) dedim cvp yazalım güzelce oturaklı bişey.
-
eüehe
-
_NEO_ bunu yazdı:
-----------------------------
mesela zumsuk bebekler gibi konuşup durur bir lafı özetlemek, kısa anlatmak yerine uzun yazılar yazar Birde bilmişlik yapar orda burdan buldugu dokumanları copy/paste yapar sonra kimse konu ile ilgilenmedigi zaman sanki dokumanı kendi yazmış gibi "yuhh ya a.k yuhh uyduruk konular hit alırken böyle yararlar bilgiler hit olmaz haikaten yuh" vesayre vesayre..
-----------------------------aböööööööööö zumsuk ne dio bak ben olsam döverdim
-
hadi ortalık kızışsın :D:D:D _NEO_ vs. zumsuk ! ::D:D:D:D
-
hocalar adam fıkrını solemıs ortalığı karıştırmayın.zümsükle o arkadaş arasında konu
-
herkez istediğini yazmakta özgür.Hakaret olmadığı sürece sorun yok.Bir kişiyi otamatik %50 lik kısım sevmez.İçlerinden çıkar.İstediğini söyleye bilir.Fakat bu hakarete dönerse diyeceğim söz şudur
kısa yazıyorum ancak bir çoğu anlamakta güçlük çekiyor normal zakanın üstünde yazarım bu yüzden açıklamak lazım.
bu söz yerine gider.Gereken kişi gerekli cevabı alır.Bir daha fazla yakın olmadığı kişiyle çok yakınmış gibi mesaj yazmaz.Ancak arkadaşımız zaten öyle birşey yapmamış bu yüzden ona birşey demeye gerek yok.İsteyen istediğini söyler ama saygılı biçimde yoksa gerekn cevabnı hayli hayli veririm.Genelde bu durumda çekemeyip çocuk gibi konuşuyor derler..Laf sokunca milletin gücüne gidiyor.
edit: arkadaş çok şirin hakkında yorum yapmak isterdim ancak fazla dikkatimi çekmeyen birisi.Sevimli yorumları karşısında nezaket gösterip aynı sevimli yorumları yapamıyıcam kimse kusura bakmasın tanımam etmem.
