Tariqat-Ül Tahribat Cs Server (Beta)
-
indiryom bende bu akşam bende varım ama bana öğretin :P
msn ekleyin isterseniz
-
abi o bu deil server guzel ama bugun sabah 8 de gordum msj girdim servere 8 de night vardı bu zmana kadar ara ara cıkıp girdim demin biri gelmis hile diyor adminlere izleyin diyom ( bilmiyomki hilemi diyor ) heves bırakmadılar :S
-
banada hile diyolardı takma sen oyununa bak :D .. sagonun yeni single ı indiriyom bitsin gelcem bende :D
-
valla hile denildiğinde adamı izliyoruz eğer gercekten bişey varsa banlıyoruz yada kickliyoruz :) sadece tahribattan değil dışardan gelen oyuncu cok ben tahribatta (rude hariç :P) hile yapacağını sanmıyorum.
-
yav benim makina kaldırır demi
celeron 1,7
256 mb 333mhz
64 mb mx 420 yermi acaba
-
Stifler ben Ex || Exirt
-
Athzai_Khaine bunu yazdı:
-----------------------------
kim varsa verıyom elıne :D
-----------------------------Muahaha hiç gülceim yoktu :D
-
Aloryan bunu yazdı:
-----------------------------
Stifler ben Ex || Exirt
-----------------------------
hacı bu nickinle girsen tanırız yoksa tanıyamıyor hile yapıyo diyince izleyip karar verip kick yada ban olarak cezalandırıyoruz kusura bakma :) -
cvp verin da benim pc açarmı
-
dene abi benim pc Celeron 2.66GHZ 256ram 64 gforce ekran kartı 2 ultima online acıyom makro yapıyorum cs 16 giriyom kasma flnde olmuyor dene o kadar kastıran bi oyun deil
Toplam Hit: 5728 Toplam Mesaj: 37
