TBT Vukuat Serisi
-
gizli yap hacı konuyu çünkü üye olmayanlar silinen konu logları.asp yi göremiyorlar ve bu konunun ikinci mesajını al da oraya yazılır en güzel silinmeler
-
Millet bu Konuları nasıl açıyor anlamıyorum Böyle anlaşılmaz başlık ve konulu bilmiyorum belki bana göre öyle..
Ben bir konu açtığımda pek açtığımda yok gerçi ama açtığım zaman önce düşünürüm gereği varmıdır yokmudur gereği varmıdır yokmudur diye.
Gerçi açtığım konuya ilgi bile yok nedense artık ama böyle olunması gerektiğini düşünüyorum..
-
ben caps alıp arşiv yapıyorum desem ?
-
underzero bunu yazdı
itiraf : yukaridakiler benim sildigim konular degil
silinen konu yazilari konusunda gayet yaratici arkadaslar var.
yogunluktan pek dusunmuyorum ama bir zamanlar bayaa bi kitle vardi sildigim konulari takip eden.
bknz: profilime yapilan yorum.
" özellikle under sildi yorumlarını severek okuyorum hatta silinen konu loglarında bu adamın sildiği konuları arıyorum:)"
ahahahah :D yukarıdakilere ayrı güldüm bu yoruma ayrı güldüm :D
-
ban veriyorum abimeyi ben yazdıydım
bazen o kadar gereksiz konu açılıyor ki silme sebebi bile bulamıyoruz kurallara bakıyorsun kuralı çiğnemiyor ama konu aşırı gereksiz e ne yapalım bizde
onun dışında zaten kurallar hatırlatılıyor
-
silinen konuların logları saklanıyosa şuraya atıverin de okuyalım ya da arşivciler döksün arşivleri. geçen bi konuda koymuşlardı 3-5 ss
-
müridi rencide edici yada müridle dalga geçen ban sebepleri için banlayanlarda banlanmalı. bazen resme dalga geçiliyor ban sebebinde.
-
TeRRoR bunu yazdı
müridi rencide edici yada müridle dalga geçen ban sebepleri için banlayanlarda banlanmalı. bazen resme dalga geçiliyor ban sebebinde.
bırakında tbt ninde bii farkı olsun şahsen beni banlarlarken öyle bi sebep yazsalar kızmam en azından işte bilmem ne kuralına uymadın felan ne lan o sanki müşteri temsilcisiyle konuşuyoruz
-
bu ne amq gülekmi buna şimdi eski efsaneleride koyarak bir konu yapsaydın bari
kendiyle konuşan biri vardı :D
-
underzero bunu yazdı
itiraf : yukaridakiler benim sildigim konular degil
silinen konu yazilari konusunda gayet yaratici arkadaslar var.
yogunluktan pek dusunmuyorum ama bir zamanlar bayaa bi kitle vardi sildigim konulari takip eden.
bknz: profilime yapilan yorum.
" özellikle under sildi yorumlarını severek okuyorum hatta silinen konu loglarında bu adamın sildiği konuları arıyorum:)"
o under sildi yazıları dedinde aklıma geldi çok eskiden bayağı bir yıl önce bir log vardı hiç unutmam under silmedi ama siz yinede underden bilin diye :) ona amma çok gülmüştüm yaaa
