TBT Vukuat Serisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    gizli yap hacı konuyu çünkü üye olmayanlar silinen konu logları.asp yi göremiyorlar ve bu konunun ikinci mesajını al da oraya yazılır en güzel silinmeler


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    COURAGE_x
    COURAGE_x's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2003
    Erkek

    Millet bu Konuları nasıl açıyor anlamıyorum Böyle anlaşılmaz başlık ve konulu bilmiyorum belki bana göre öyle..

    Ben bir konu açtığımda pek açtığımda yok gerçi ama açtığım zaman önce düşünürüm gereği varmıdır yokmudur gereği varmıdır yokmudur diye.

    Gerçi açtığım konuya ilgi bile yok nedense artık ama böyle olunması gerektiğini düşünüyorum..


    Altın'ı olan kuralı koyar,kuralı koyan altın'ı alır!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    ben caps alıp arşiv yapıyorum desem ?

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    itiraf : yukaridakiler benim sildigim konular degil

    silinen konu yazilari konusunda gayet yaratici arkadaslar var.

    yogunluktan pek dusunmuyorum ama bir zamanlar bayaa bi kitle vardi sildigim konulari takip eden.

    bknz: profilime yapilan yorum.

    " özellikle under sildi yorumlarını severek okuyorum hatta silinen konu loglarında bu adamın sildiği konuları arıyorum:)"

    ahahahah :D  yukarıdakilere ayrı güldüm bu yoruma ayrı güldüm  :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    ban veriyorum abimeyi ben yazdıydım 

    bazen o kadar gereksiz konu açılıyor ki silme sebebi bile bulamıyoruz kurallara bakıyorsun kuralı çiğnemiyor ama konu aşırı gereksiz e ne yapalım bizde 

    onun dışında zaten kurallar hatırlatılıyor

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    silinen konuların logları saklanıyosa şuraya atıverin de okuyalım ya da arşivciler döksün arşivleri. geçen bi konuda koymuşlardı 3-5 ss


    test 1 2
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    müridi rencide edici yada müridle dalga geçen ban sebepleri için banlayanlarda banlanmalı. bazen resme dalga geçiliyor ban sebebinde.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    TeRRoR bunu yazdı

    müridi rencide edici yada müridle dalga geçen ban sebepleri için banlayanlarda banlanmalı. bazen resme dalga geçiliyor ban sebebinde.

    bırakında tbt ninde bii farkı olsun şahsen beni banlarlarken öyle bi sebep yazsalar kızmam en azından işte bilmem ne kuralına uymadın felan ne lan o sanki müşteri temsilcisiyle konuşuyoruz 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    bu ne amq gülekmi buna şimdi eski efsaneleride koyarak bir konu yapsaydın bari

    kendiyle konuşan biri vardı :D


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    itiraf : yukaridakiler benim sildigim konular degil

    silinen konu yazilari konusunda gayet yaratici arkadaslar var.

    yogunluktan pek dusunmuyorum ama bir zamanlar bayaa bi kitle vardi sildigim konulari takip eden.

    bknz: profilime yapilan yorum.

    " özellikle under sildi yorumlarını severek okuyorum hatta silinen konu loglarında bu adamın sildiği konuları arıyorum:)"

    o under sildi  yazıları dedinde aklıma geldi çok eskiden bayağı bir yıl önce  bir log vardı hiç unutmam under silmedi ama siz yinede underden bilin diye :) ona amma çok gülmüştüm yaaa


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 5647 Toplam Mesaj: 40