TBT Vukuat Serisi
-
heza bunu yazdıFatih bunu yazdı
Benim en çok güldüğüm ban sebebi şuydu: "heza bir istanbul beyefendisine yakışmayacak şekilde küfretmiş." :D
ben ban mı yemişim?haha çok iyi ya :D
-
Peroksit bunu yazdı
Hatırlayanlar varmı bilmiyorumda Dj_Alperden bıttım sabunu alıp o sabuna tecavüz eden bir mürit vardı :D
Çok iyi hatırlıyorum o konuyu :)
-
Konu ID: 176054
Konuyu Acan : scarletbeard
Konu Başlığı : Bu zamana kadar Facebook Ta gördügüm en güzel sey ?
Silinme Sebebi : bu zamana kadar tahribat da sildigim en guzel konu :( ciddiyim. underşu konunun buraya varacağını önceden tahmin etmiştim :)
Konu ID: 175799
Konuyu Acan : birgaripaskbestesi
Konu Başlığı : Terör bitti (mi)...
Silinme Sebebi : bu nasil bir tartismadir arkadas. konuyu takip edeyim dedim dakkasinda almis basini gitmis. hakaret, tehdit, en guzeli silmek. underKonu ID: 175954
Konuyu Acan : ocu
Konu Başlığı : Jingle Bells‘in Tersten Dinlenişindeki Garip Mesaj
Silinme Sebebi : tamam:))) ilk silinen konunun sebebi süper
-
joe_black bunu yazdı
şeyhin silinen konusunun capsi var. 150 Tbt dinarına satarım :P
cok merak ettim amma o parada fazlaymis nerden bulup verelm
-
Konu ID: 176496
Konuyu Acan : RETRET
Konu Başlığı : Rüya değilse konuyu yarın da görürüm
Silinme Sebebi : bu kadar gordugun yeter. under :))Konu ID: 176406
Konuyu Acan : ahmet_k
Konu Başlığı : facebook duvarı kapatma ?
Silinme Sebebi : bunun içinde konu açılmazKonu ID: 176448
Konuyu Acan : HAZAR_HAN
Konu Başlığı : İşte cesaret diye buna denir !!!
Silinme Sebebi : konuyu zikerten shockman ve naciye ye ban madalyasini vermekten kivanc duyarim. underbangölü nimeti bunlar olacak herhalde. ben demiştim konu güme gidecek ban olacak diye
-
Konu ID: 176626
Konuyu Acan : 3Dxsolid
Konu Başlığı : amerika,ispanya,venezuela,meksika,arjantin,dominik,colombia...
Silinme Sebebi : uganda,filistin,çek cumhuriyeti,polonya,irlanda.... konu başlıgı. :(08/04/2013 10:12:00 AM Konu ID: 176608
Konuyu Acan : A_REX
Konu Başlığı : kıbrıs er maaşı
Silinme Sebebi : bizi ilgilendirmiyor08/04/2013 12:39:00 AM Konu ID: 176592
Konuyu Acan : hacked75
Konu Başlığı : Üye Kefil E-posta sorunu
Silinme Sebebi : destege yaz08/04/2013 12:37:00 AM Konu ID: 176584
Konuyu Acan : mettoman
Konu Başlığı : memnun olamamak
Silinme Sebebi : bizi hic ilgilendirmiyor08/04/2013 12:36:00 AM Konu ID: 176600
Konuyu Acan : zeybekustasi
Konu Başlığı : 17 Adet Hileli Bal Firması İfşaa Edildi
Silinme Sebebi : vallahi bizi ilgilendirmiyor08/04/2013 12:36:00 AM Konu ID: 176618
Konuyu Acan : akmarky
Konu Başlığı : ücretsiz logo yapacak insan aranıyor !!!
Silinme Sebebi : insan değiliz biz.08/04/2013 12:36:00 AM Konu ID: 176613
Konuyu Acan : EdepsizPenguen
Konu Başlığı : masa lambası tavsiye?
Silinme Sebebi : gereksiz07/04/2013 10:28:00 PM Konu ID: 176609
Konuyu Acan : Citizen
Konu Başlığı : Facebook‘ta Tc olayı Sazan.avi çıktı
Silinme Sebebi : gereksiz -
Konu ID: 176713
Konuyu Acan : HeadBanger
Konu Başlığı : Stokta Yalnızca 10 Tane Kalmış Hemen Almak Lazım
Silinme Sebebi : tamamKonu ID: 167286
Konuyu Acan : aliyk
Konu Başlığı : Emniyet Müdürlüğüne Roketatarlı Saldırı
Silinme Sebebi : Hangi mantık 6 ay öncesinin haberini hortlatır anlamıyorum, gereksiz hortlatılmış eski konuKonu ID: 176674
Konuyu Acan : SeyhSamil
Konu Başlığı : Kelepir satış - Para lazım
Silinme Sebebi : bu açtığın kaçıncı konu hep aynı ürünü satıyorsun satılmıyor işte zorlamaya gerek yok eski konundan devam etKonu ID: 176482
Konuyu Acan : hurferus45
Konu Başlığı : İddaa‘da Tek Maçtan Yatanlara İkramiye Verilsin | İmza.La
Silinme Sebebi : bu konu nasıl gözümden kaçmış benim. :)))))))))))))))Konu ID: 176628
Konuyu Acan : Devilcode
Konu Başlığı : Sağlık bakanlığı yalanladı Tc olayını
Silinme Sebebi : abicim yetti artık Tc olayı ( ben bu konunun bitmesi için açtım ama gereksiz olmayan bir konuydu kanımca yönetimin takdiri ) -
Konu ID: 176857
Konuyu Acan : DanqerLine
Konu Başlığı : Tahribat bu başlıkda ne alaka ?
Silinme Sebebi : gotunden kan aldik zamanında :D -
Konu ID: 178721
Konuyu Acan : leadertay
Konu Başlığı : Askerliğinizi nerede yaptınız ?
Silinme Sebebi : Afganistan da yaptim, cok cetin bir askerlikti. bigun bascavus beni cagirdi. bak under dedi .... ne anlatiyorum :S acmayin kardesim bu tip konular benim de kafa gitti. under;(
