TD.Remotelogger V1.0
-
farlan bunu yazdı:
-----------------------------
merhabalar,
client halâ nod32 tarafından yakalanmakta, birde program adı bölümüne ne yazıyoruz, onca şey denedim, hiçbirini kabul etmedi.
-----------------------------sonunu .exe ile bitir
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
farlan bunu yazdı:
-----------------------------
merhabalar,
client halâ nod32 tarafından yakalanmakta, birde program adı bölümüne ne yazıyoruz, onca şey denedim, hiçbirini kabul etmedi.
-----------------------------sonunu .exe ile bitir
-----------------------------
çok teşekkürler -
avira kurdurmadı :)
avira güvenlik duvarlı pcden çekebilirmiyiz karşı tarafa %99 uyarı çıkacak?
işin kötü tarafı karşı tarafada antiyi ben kurdum :D
-
avira izin vermez avirayı atlatması da zor biraz şimdilik bu kadar program:D bi gelişme olursa yine yayınlarım
idare edin:F
