TD.Remotelogger V1.0
-
Programları beraber yapıyoruz d0gan92 yle
Bi sorun olmaz paşa paşa kullanın
:)
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
Programları beraber yapıyoruz d0gan92 yle
Bi sorun olmaz paşa paşa kullanın
:)
-----------------------------tamam.
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
Programları beraber yapıyoruz d0gan92 yle
Bi sorun olmaz paşa paşa kullanın
:)
-----------------------------tamam.
-----------------------------?
-
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
DE5TROY3R bunu yazdı:
-----------------------------
Programları beraber yapıyoruz d0gan92 yle
Bi sorun olmaz paşa paşa kullanın
:)
-----------------------------tamam.
-----------------------------?
-----------------------------Sen gerçek üyeliksin , şimdi inandırıcı geldi demek istedim. Diğer arkadaş 2007 ama amatör ya ona inanmak elde değildi o yüzden. Ben her dosyaya temkinli yaklasırım sadece.
-
bi kaç ufak hata vardı onları düzelttim ilk mesajı editleyemediğim için yeni linkleri burdan veriyorum
http://www.fileden.com/files/2010/7/15/2915597//TDRemoteLogger_setup.rar
http://rapidshare.com/files/407312409/TDRemoteLogger_setup.rar
http://hotfile.com/dl/55452871/14e5db6/TDRemoteLogger_setup.rar.html
http://depositfiles.com/en/files/9faldwp5i
http://www.megaupload.com/?d=79LJUQTF
aynı linkler
http://tdsoftware.wordpress.com/2010/07/16/td-remote-logger/
burda da mevcut
-
ip port kurbanın ip port? bizim ip port?
-
ip senin ipin ya da no-ip'in portda ortak, serverı hangi portla oluşturursan
clientden de o portu dinlicen
bu arada server programla aynı dizinde oluşuyo program filesten bulursunuz program başlatta gözüküyo zaten
-
ya bu program serverları nereye oluşturuyor bulamadım birtürlü
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
ya bu program serverları nereye oluşturuyor bulamadım birtürlü
-----------------------------#Sistem sürücüsü#\#Program Files#\TD Remote Logger\
-
merhabalar,
client halâ nod32 tarafından yakalanmakta, birde program adı bölümüne ne yazıyoruz, onca şey denedim, hiçbirini kabul etmedi.
