Tekel Vatandır Satılmaz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    http://cdn1.cnnturk.com/handlers/file.ashx?FileID=284608&Width=292&Height=0&BlackWhite=FalseBaşbakan Recep Tayyip Erdoğan, "Yatarak para kazanma dönemini kapattık" dedi; TEKEL işçileri de bu sözleri protesto etmek için AK Parti Genel Merkezi önünde yatmaya gitti. Türkiye'nin dört bir yanından sırt çantalarıyla, battaniyeleriyle Ankara'da toplanan işçiler, hükümeti, başbakanı ve kendilerine tanınan 4-C yani sözleşmeli personel statüsünü protesto ediyor.

    TEKEL işçileri AK Parti'nin önünde CNNTurk.com

    bu eylem umarım yarıda kalmaz...devlet yöneticilerinin korktuğu tek güç işçi gücüdür.

    http://www.youtube.com/watch?v=V8iyx5LxMd0


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Telekom satıldı da kötü mü oldu hocam? Kaldı ki özelleştirme ve satma farklı kavramlar ama maalesef bunu idrak etmek istemiyoruz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Tekel kimin malıda kime satıyorsun. özelleştirme diye birşey yok ortada.Atanın malına sahip çıkmak yerine üretim gücünü elinden alanları destekliyorsunuz. adam ekonomin benim elimde derken sizlerde destekliyorsunuz.

    Özelleştirme dediğin kerane, eski sömürge politikalarından başka birşey değildir.

    Senin savaştan yeni çıkan Ataların sana demiştiki ; ey evlat ülkede banka ve telekomu yabancıların eline geçerse o ülkeden hayır çıkmaz demiş. ama sen ülkenin bütün istihbarat bilgilerini yabancılara verdin. ülkede millet arasındaki güveni yok edilmesini destekledin...herşey para değildir.

    Atatürk herşeyi ulusallaştırırken. herşeyi milli güç ile düzeni başarılı kılarken. sizin desteklediklerinizde tam tersine yabancıların hegomanyası altına soktular.

    biz daha küçükken 91 de özalda aynı şekilde madenleri kapatırım herşeyi özelleştiririm diyerek işçileri gözdağı verirken madenciler ankaraya yürümüş niye ? işi aşı elden gidiyor ekmeği geleceği elden gidiyor diye.kadınlar en ön sıralarda geri dönmeyiz diyorlar

    Geleceğimiz yabancılara peşkeş çekilirken Millet açlıkla sindirilip susturulurken destek vermek aymazlıktır.


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zefyhr
    zefyhr's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Türkiye ye vergi veren tüm şirketler türk şirketleridir.

    RTE

     

    daha başka  bi söze gerek yok sanırım?


    hııvfffffffff.... fhüüüüüüüüüüüüü.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Telekom satıldı da kötü mü oldu hocam? Kaldı ki özelleştirme ve satma farklı kavramlar ama maalesef bunu idrak etmek istemiyoruz.

    -----------------------------

    Ne saçmalıyorsun sen allahın aşkına ! ? Benim babam Tekel'de çalışıyordu.Oraları karış karış bilirim.Cevizli Tekel'i bilenler varsa benim orada çocukluğum geçti.Cevizli Tekel'in öyle bir arsası varki denizin kenarında koskoca içerisi hep ağaç bildiğin orman gibi basket sahaları tenis kortları kapalı açık yüzme havuzları aklına gelebilicek her türlü şey vardı.Oranın arsa fiyatı bile Tekel'in satışındaki fiyatla kıyaslanamacak kadar az.Tekel'in tüm depolarını gezdim o depoları bi görseydiniz o verilen paraya bakmazdınız bile.Apartman kadar kağıt depoları tütün depoları var.Bunca kişiye iş imkanı sağlayan bir fabrika hiç kapatılabilirmi akıl var mantık var ! Telekom satıldı kötümü oldu diyosun resmen kör cahilsin Telekom satıldı şimdi görüyoruz onu dinliyolar bunu dinliyolar Askeri dinliyolar Polisi dinliyolar her türlü İstihbarat dairelerini dinliyolar daha ne kötü olabilir ? adamların her attığımız adımdan haberleri var daha ne olması gerekiyo ? seninle taşşak geçilicek nitelikte seni her türlü kazıklıyolar (ADSL) sonrada kötümü oldu diyosun.Git bak bakim eski devirlere Stalin nasıl bir politika izlemiş.Birileri gibi en önemli yerleri satmışmı devletin can damarlarını.Biraz okuyun okuyun.Devlet malını satanda vatan hayinidir bunuda hala anlayamadınız. !

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hocam 10 yıldır satıyorlar değil mi?

    Satıldı dediğimiz kurumların hepsinden fazlasıyla vergi alınıyor.

    Ve çalışanlar kendi amcalarının dayıları oğluna hiçbir konu da torpil yapamıyor. Memurlar salla başı al maaşı düzeninden mahrum kalıyor. Muhtara git, nüfusa git; tekrar muhtara git sonra nüfusa gel.

    Bunun aksine vatandaşa daha iyi bir hizmet sunuluyor.

    Bu düzenin korunmasını istiyorsak birşey diyemem... Demek ki yanlış düşünüyorum.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Telekom satıldı da kötü mü oldu hocam? Kaldı ki özelleştirme ve satma farklı kavramlar ama maalesef bunu idrak etmek istemiyoruz.


    -----------------------------

    Kötü oldu hocam Türkiyenin en büyük telekominikasyon şirketinin geliri istifade eden milletine akacağına yabancılara akıyor peki satılan tekelin parası nereye gitti nerede harcandı???


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam 10 yıldır satıyorlar değil mi?

    Satıldı dediğimiz kurumların hepsinden fazlasıyla vergi alınıyor.

    Ve çalışanlar kendi amcalarının dayıları oğluna hiçbir konu da torpil yapamıyor. Memurlar salla başı al maaşı düzeninden mahrum kalıyor. Muhtara git, nüfusa git; tekrar muhtara git sonra nüfusa gel.

    Bunun aksine vatandaşa daha iyi bir hizmet sunuluyor.

    Bu düzenin korunmasını istiyorsak birşey diyemem... Demek ki yanlış düşünüyorum.


    -----------------------------

    devlet aynı zamanda bir şirkettir.

    bugün abd, rusya gibi ülkelerin sadece vergi geliriyle mi geçindiğini düşünüyorsunuz?

    devlet halkının temel üretim kaynaklarını yabancıya satarsa %100 kar almak yerine vatandaşın cebinden %18 vergi alır o kadar.

    ayrıca adsl'in türkiye'ye yeni ulaştığı bir dönemle bugünü kıyaslayan zihniyetinde başka bir gariplikle karşılıyorum.

    1mbit adsl buldunuz özelleştirme iyi bir şey oldu. 

    tebrikler.


    He is finding himself.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam 10 yıldır satıyorlar değil mi?

    Satıldı dediğimiz kurumların hepsinden fazlasıyla vergi alınıyor.

    Ve çalışanlar kendi amcalarının dayıları oğluna hiçbir konu da torpil yapamıyor. Memurlar salla başı al maaşı düzeninden mahrum kalıyor. Muhtara git, nüfusa git; tekrar muhtara git sonra nüfusa gel.

    Bunun aksine vatandaşa daha iyi bir hizmet sunuluyor.

    Bu düzenin korunmasını istiyorsak birşey diyemem... Demek ki yanlış düşünüyorum.


    -----------------------------

    bu hizmeti devlet kendisi yapacağı yerde neden elin oğluna yaptırıyor kendisi yapsın o zaman denetim mekanizmasını güçlendirsin senin dedğine göre devlet aciz kurumlarını yönetemiyor da böyle yapıyor hükümette devleti de yönetemiyor gitsin bu devleti satsın o zaman doğrumudur bu nasıl düşüncedir


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Gerçekten yanlış düşündüğünü düşünüyorsan doğruyu bulmaya bir adım daha yaklaştın demektir.


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    bu alkol fiyatlarını görünce satılsın diyorum

    belki özeldyken düşer çünkü diğer firmaların fiyatları düşük

Toplam Hit: 8006 Toplam Mesaj: 63