Tekel Vatandır Satılmaz
-
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, "Yatarak para kazanma dönemini kapattık" dedi; TEKEL işçileri de bu sözleri protesto etmek için AK Parti Genel Merkezi önünde yatmaya gitti. Türkiye'nin dört bir yanından sırt çantalarıyla, battaniyeleriyle Ankara'da toplanan işçiler, hükümeti, başbakanı ve kendilerine tanınan 4-C yani sözleşmeli personel statüsünü protesto ediyor.
TEKEL işçileri AK Parti'nin önünde CNNTurk.com
bu eylem umarım yarıda kalmaz...devlet yöneticilerinin korktuğu tek güç işçi gücüdür.
http://www.youtube.com/watch?v=V8iyx5LxMd0
-
Telekom satıldı da kötü mü oldu hocam? Kaldı ki özelleştirme ve satma farklı kavramlar ama maalesef bunu idrak etmek istemiyoruz.
-
Tekel kimin malıda kime satıyorsun. özelleştirme diye birşey yok ortada.Atanın malına sahip çıkmak yerine üretim gücünü elinden alanları destekliyorsunuz. adam ekonomin benim elimde derken sizlerde destekliyorsunuz.
Özelleştirme dediğin kerane, eski sömürge politikalarından başka birşey değildir.
Senin savaştan yeni çıkan Ataların sana demiştiki ; ey evlat ülkede banka ve telekomu yabancıların eline geçerse o ülkeden hayır çıkmaz demiş. ama sen ülkenin bütün istihbarat bilgilerini yabancılara verdin. ülkede millet arasındaki güveni yok edilmesini destekledin...herşey para değildir.
Atatürk herşeyi ulusallaştırırken. herşeyi milli güç ile düzeni başarılı kılarken. sizin desteklediklerinizde tam tersine yabancıların hegomanyası altına soktular.
biz daha küçükken 91 de özalda aynı şekilde madenleri kapatırım herşeyi özelleştiririm diyerek işçileri gözdağı verirken madenciler ankaraya yürümüş niye ? işi aşı elden gidiyor ekmeği geleceği elden gidiyor diye.kadınlar en ön sıralarda geri dönmeyiz diyorlar
Geleceğimiz yabancılara peşkeş çekilirken Millet açlıkla sindirilip susturulurken destek vermek aymazlıktır.
-
Türkiye ye vergi veren tüm şirketler türk şirketleridir.
RTE
daha başka bi söze gerek yok sanırım?
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Telekom satıldı da kötü mü oldu hocam? Kaldı ki özelleştirme ve satma farklı kavramlar ama maalesef bunu idrak etmek istemiyoruz.
-----------------------------Ne saçmalıyorsun sen allahın aşkına ! ? Benim babam Tekel'de çalışıyordu.Oraları karış karış bilirim.Cevizli Tekel'i bilenler varsa benim orada çocukluğum geçti.Cevizli Tekel'in öyle bir arsası varki denizin kenarında koskoca içerisi hep ağaç bildiğin orman gibi basket sahaları tenis kortları kapalı açık yüzme havuzları aklına gelebilicek her türlü şey vardı.Oranın arsa fiyatı bile Tekel'in satışındaki fiyatla kıyaslanamacak kadar az.Tekel'in tüm depolarını gezdim o depoları bi görseydiniz o verilen paraya bakmazdınız bile.Apartman kadar kağıt depoları tütün depoları var.Bunca kişiye iş imkanı sağlayan bir fabrika hiç kapatılabilirmi akıl var mantık var ! Telekom satıldı kötümü oldu diyosun resmen kör cahilsin Telekom satıldı şimdi görüyoruz onu dinliyolar bunu dinliyolar Askeri dinliyolar Polisi dinliyolar her türlü İstihbarat dairelerini dinliyolar daha ne kötü olabilir ? adamların her attığımız adımdan haberleri var daha ne olması gerekiyo ? seninle taşşak geçilicek nitelikte seni her türlü kazıklıyolar (ADSL) sonrada kötümü oldu diyosun.Git bak bakim eski devirlere Stalin nasıl bir politika izlemiş.Birileri gibi en önemli yerleri satmışmı devletin can damarlarını.Biraz okuyun okuyun.Devlet malını satanda vatan hayinidir bunuda hala anlayamadınız. !
-
Hocam 10 yıldır satıyorlar değil mi?
Satıldı dediğimiz kurumların hepsinden fazlasıyla vergi alınıyor.
Ve çalışanlar kendi amcalarının dayıları oğluna hiçbir konu da torpil yapamıyor. Memurlar salla başı al maaşı düzeninden mahrum kalıyor. Muhtara git, nüfusa git; tekrar muhtara git sonra nüfusa gel.
Bunun aksine vatandaşa daha iyi bir hizmet sunuluyor.
Bu düzenin korunmasını istiyorsak birşey diyemem... Demek ki yanlış düşünüyorum.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Telekom satıldı da kötü mü oldu hocam? Kaldı ki özelleştirme ve satma farklı kavramlar ama maalesef bunu idrak etmek istemiyoruz.
-----------------------------
Kötü oldu hocam Türkiyenin en büyük telekominikasyon şirketinin geliri istifade eden milletine akacağına yabancılara akıyor peki satılan tekelin parası nereye gitti nerede harcandı??? -
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam 10 yıldır satıyorlar değil mi?
Satıldı dediğimiz kurumların hepsinden fazlasıyla vergi alınıyor.
Ve çalışanlar kendi amcalarının dayıları oğluna hiçbir konu da torpil yapamıyor. Memurlar salla başı al maaşı düzeninden mahrum kalıyor. Muhtara git, nüfusa git; tekrar muhtara git sonra nüfusa gel.
Bunun aksine vatandaşa daha iyi bir hizmet sunuluyor.
Bu düzenin korunmasını istiyorsak birşey diyemem... Demek ki yanlış düşünüyorum.
-----------------------------devlet aynı zamanda bir şirkettir.
bugün abd, rusya gibi ülkelerin sadece vergi geliriyle mi geçindiğini düşünüyorsunuz?
devlet halkının temel üretim kaynaklarını yabancıya satarsa %100 kar almak yerine vatandaşın cebinden %18 vergi alır o kadar.
ayrıca adsl'in türkiye'ye yeni ulaştığı bir dönemle bugünü kıyaslayan zihniyetinde başka bir gariplikle karşılıyorum.
1mbit adsl buldunuz özelleştirme iyi bir şey oldu.
tebrikler.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam 10 yıldır satıyorlar değil mi?
Satıldı dediğimiz kurumların hepsinden fazlasıyla vergi alınıyor.
Ve çalışanlar kendi amcalarının dayıları oğluna hiçbir konu da torpil yapamıyor. Memurlar salla başı al maaşı düzeninden mahrum kalıyor. Muhtara git, nüfusa git; tekrar muhtara git sonra nüfusa gel.
Bunun aksine vatandaşa daha iyi bir hizmet sunuluyor.
Bu düzenin korunmasını istiyorsak birşey diyemem... Demek ki yanlış düşünüyorum.
-----------------------------
bu hizmeti devlet kendisi yapacağı yerde neden elin oğluna yaptırıyor kendisi yapsın o zaman denetim mekanizmasını güçlendirsin senin dedğine göre devlet aciz kurumlarını yönetemiyor da böyle yapıyor hükümette devleti de yönetemiyor gitsin bu devleti satsın o zaman doğrumudur bu nasıl düşüncedir -
Gerçekten yanlış düşündüğünü düşünüyorsan doğruyu bulmaya bir adım daha yaklaştın demektir.
-
bu alkol fiyatlarını görünce satılsın diyorum
belki özeldyken düşer çünkü diğer firmaların fiyatları düşük
