Telefon(Batarya)Patladı!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    merhaba arkadaslar 5dkıka önce telefon yani batarya patladı..şarjda takılıyken celik batarya kullanıyordum bunun nedeni sizce ne olabilir bu arada fena tırsdım...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    çelik batarya olması  (yani normal batarya 750 küsür mA iken.çelik diye tabir edilen bataryanın 1.5 ile 2.5 A arası olması olabilirmi?)

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VatanisTurK
    VatanisTurK's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    gecmıs oalda hajjı sahte felanmıydı

    Devlet-i Osman-i Ali"de terfi"i temayuzilim irfan-i ile olmaz ya olacak kuvvetli iltimas ya olacak medeni haz ya da olacak delikle temas. ---- Millet Kadınla ilgili konu acıyor biz açınca siliniyor alın url:moderatör silmeye alısık onca konu oluyor kadınlarla ilgili küfürler yazılıyor bız acınca anlaşılmadan sılınıyor örnegın su url"deki söz http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=S%F6zler&folderid=42998 amı olanın ımanı olmaz sözü kim için söylenmiş söylesenize amk hadi ? benım konuma gelip öyle böyle demesini bılyordunuz ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    nokia 7210 kullanıyorum ya şarjda kafadan 3-4gün gidiyordu cok memnundum... 2-3 senelik telefon yani cok sağlamdı ama batarya mahfetti ya bataryanın içi tamamen boşaldı cok berbat bi durum...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    patlayan bataryanın ne kadar yakınındaydın?

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    geçmiş olsnn....20 lira daha fazla verip adam gibi batarya alsaydın böle olmazdı:)


    [22817//kaanabak]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    ya telefon odadaydı iyiki ama oda tamamen kül haline geldi desem yeridir her taraf simsiyah olmus heryere sıcramıs yatak örtüsüde yanıyodu ucuz kurtardım götü baya bi şiddetliydi ses yaa...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek

    adamın birinin cebinde patlamışta 1. dereceden yanık demişler bel bölgesine .) neyse öyle bir durum olmadığına sevindim:) ciddi ciddi nasıl patlar telefon :S alev falan oldu mu?

    benzer bir olayda benim başıma geldi , Spot lambalar olur bilirsiniz 400 woltluk lablalar , yavaş yavaş lambayı yükseltirken biranda pat sesi , sonra şıngır şıngır o spot lambanın parçalanmış yüzlerce parçasının yere düşüş sesi , perdede yanıklar vs , kızgın camlar perdeyi deldi falan .. değişik bir olaydı.. O günden beri spot kullanmayız , korkarım spot lambalardan :)


    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    orjinalse dava aç kulağımda patladı de belki bişiler kaparsın nokia'dan :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    hocam alev cıktımı bilmiyom ama ses baya bi şiddetliydiherşeyi fırlatmıstı işte batarya şişmiş içi bomboşdu ve telefonun arka kapagı erimişti ...


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    bildiğim kadarıyla çok şarjda bırakmaktan oluyo bu tür olaylar. naaptın hoca 10 saat şarj mı ettin?

    geçmiş olsun bu arada ucuz kurtarmışın.


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
Toplam Hit: 4431 Toplam Mesaj: 30