Telefon(Batarya)Patladı!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    saol kardeşim. way aq sizin olayda canı alıcı:)

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    geçmiş olsun. genellikle yan sanayi olan bataryalarda böyle sorunlar oluyor ama orjinallerde olmaz diye bişey de yok. eğer pil orjinalse bence mutlaka dava aç dünyanın tazminatını alırsın:)

    boş tenekeden çok ses çıkar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek

    Vallah geçmiş olsun ben bu patlama ve yanma şeylerine hastayım evde canım sıkılınca hep şarteller atsın die prize iki fiş birden koyarım(topraklama ) prizinn etrafı simsiyah olur bide biraz kıvılcım ve ilginç bir gııııııığk sesi:D çok güzxel oluyor bu sabah gene denedim ! yani ben kesin ceryandan ölcem:D

     

        bu arada kardeş çok geçmiş olsun!

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    iyiki arka cebinde patlamamis, tuvaleti bile kullanamazdin

    orjinal kullan. gecmis olsun


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Hocam ben 4 yıl telefonculuk yaptım büyük ihtimal senin cihazda sıvı temas var (elinin terinden bile olabilir, yağmur suyu vs.) yada batarya çok ama çok dandik bişdir ondan olabiler kanımca.Genelde patlamadan önce şişer sonra bumm.. Neyse geçmiş olsun orj. batarya kullanmaya özen göster ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek
    telefon eskide bataryayı bilmiyorum abi ama şarjı falan 3-4 gün rahat gidiyordu... dün zaten yagmurda ıslanmısdı:) ama nebilim yani ondan olcagı aklıma gelmezdi eve geldim şarja taktım fazla durmadı zaten sonra booomm aq ya elimde kıcımda basımda olsaydı g.tü ucuz kurtardım ...

    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    odada olsaydın ve yanında patlasaydı ayvayı yerdin zaten hastahanelik olacağın kesindir de harbi nie gülüyorsunuz a.k bu konuya onu anlamadım :D neyse ellemeyin adama psikolojisi bozuldu heraldem gülmek geldi içinden gülüor elleşmeyin gülsün :D bi bataryada o patlatırsa bizde ona güleriz.

    haberlerde okumuştum Türkiyede bi yerde bu şekilde batarya patlamıştı ve çocuğun sol göz kör olmuştu o yüzden hacım baya baya götü iyi kurtarmışsın o konuda :D bu arada xursi sendemi psikopatsın a.k :D


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nothing
    nothing's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bu konuda mesajım vardı,silinmiş.neden silindiğini öğrenebilirsem, sevinirim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Telefonun pilleri de normal piller gibidir.İçerisinde biraz kömür parçacıkları vardır(carbon).Bir pili sobaya attığınızı düşünün.En fazla 2 dakika sonra müthiş bir patlama.Bunun sebebi pilin aşırı ısınma sonucu içerisindeki carbonun kinetik enerjisinin artması sonucu elektron geçişi sağlamasıdır.zaten her daim oksijenle tepkimeye girmş olması onun yandığını gösterir.kimyagerler bilirler.bir maddde oksijenle tepkimeye girdiğinde ortamda kıvılcım varsa yanma olur.Aynen burda da öle oluyo.kinetik enerjinin artması sonucu kıvılcım ortaya çıkıyor.ve gümmmmm!!! :) Daha ayrıntılı anlatabilirim.Orjinal pillerde de bu olabilir.ama biraz daha geç olur.yani sıcaklık daha fazla olması lazım. sevgiler saygılar ......


    All I need is a possibility.
Toplam Hit: 4430 Toplam Mesaj: 30