Telefon(Batarya)Patladı!
-
saol kardeşim. way aq sizin olayda canı alıcı:)
-
geçmiş olsun. genellikle yan sanayi olan bataryalarda böyle sorunlar oluyor ama orjinallerde olmaz diye bişey de yok. eğer pil orjinalse bence mutlaka dava aç dünyanın tazminatını alırsın:)
-
Vallah geçmiş olsun ben bu patlama ve yanma şeylerine hastayım evde canım sıkılınca hep şarteller atsın die prize iki fiş birden koyarım(topraklama ) prizinn etrafı simsiyah olur bide biraz kıvılcım ve ilginç bir gııııııığk sesi:D çok güzxel oluyor bu sabah gene denedim ! yani ben kesin ceryandan ölcem:D
bu arada kardeş çok geçmiş olsun!
-
iyiki arka cebinde patlamamis, tuvaleti bile kullanamazdin
orjinal kullan. gecmis olsun
-
Hocam ben 4 yıl telefonculuk yaptım büyük ihtimal senin cihazda sıvı temas var (elinin terinden bile olabilir, yağmur suyu vs.) yada batarya çok ama çok dandik bişdir ondan olabiler kanımca.Genelde patlamadan önce şişer sonra bumm.. Neyse geçmiş olsun orj. batarya kullanmaya özen göster ;)
-
telefon eskide bataryayı bilmiyorum abi ama şarjı falan 3-4 gün rahat gidiyordu... dün zaten yagmurda ıslanmısdı:) ama nebilim yani ondan olcagı aklıma gelmezdi eve geldim şarja taktım fazla durmadı zaten sonra booomm aq ya elimde kıcımda basımda olsaydı g.tü ucuz kurtardım ...
-
odada olsaydın ve yanında patlasaydı ayvayı yerdin zaten hastahanelik olacağın kesindir de harbi nie gülüyorsunuz a.k bu konuya onu anlamadım :D neyse ellemeyin adama psikolojisi bozuldu heraldem gülmek geldi içinden gülüor elleşmeyin gülsün :D bi bataryada o patlatırsa bizde ona güleriz.
haberlerde okumuştum Türkiyede bi yerde bu şekilde batarya patlamıştı ve çocuğun sol göz kör olmuştu o yüzden hacım baya baya götü iyi kurtarmışsın o konuda :D bu arada xursi sendemi psikopatsın a.k :D
-
bu konuda mesajım vardı,silinmiş.neden silindiğini öğrenebilirsem, sevinirim.
-
Telefonun pilleri de normal piller gibidir.İçerisinde biraz kömür parçacıkları vardır(carbon).Bir pili sobaya attığınızı düşünün.En fazla 2 dakika sonra müthiş bir patlama.Bunun sebebi pilin aşırı ısınma sonucu içerisindeki carbonun kinetik enerjisinin artması sonucu elektron geçişi sağlamasıdır.zaten her daim oksijenle tepkimeye girmş olması onun yandığını gösterir.kimyagerler bilirler.bir maddde oksijenle tepkimeye girdiğinde ortamda kıvılcım varsa yanma olur.Aynen burda da öle oluyo.kinetik enerjinin artması sonucu kıvılcım ortaya çıkıyor.ve gümmmmm!!! :) Daha ayrıntılı anlatabilirim.Orjinal pillerde de bu olabilir.ama biraz daha geç olur.yani sıcaklık daha fazla olması lazım. sevgiler saygılar ......
