folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Telekom Greve Gidiyooo, Geçmiş Olsun



Telekom Greve Gidiyooo, Geçmiş Olsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    Türk Telekom'da yarın başlayacağı açıklanan grev öncesi taraflar bugün son kez masaya oturdu. Fakat bu son görüşmede de anlaşma sağlanamadı. Haber- İş ve Türk Telekom yönetimi 17:30'da Bakan Binali Yıldırım başkanlığında tekrar bir araya gelecek. Taraflar bu kez de uzlaşamazsa yarın saat 08.00'den itibaren greve çıkılacak.

    Türk Telekom yöneticileriyle Haber-İş Sendikası temsilcileri son uzlaşı arayışları için bir araya geldi. Türk telekom yönetimi, yüzde 3 zam öneriyor.
    Sendika ise bu öneriyi reddediyor.

    Bugün uzlaşma çıkmadığı taktirde, yarın sabahtan itibaren iletişim duracak. 26 bin 500 işçinin katılacağı grev internet erişimini de etkileyecek.

    Grev neleri etkiler?

    Telekom'da bugüne kadar hiç grev yapılmadı. Bu nedenle nelerin, ne oranda etkileneceği tam olarak hesap edilemiyor. Tahminler şöyle;

    -1 hafta içinde arıza nedeniyle telefonların yarısı kullanılamaz hale gelecek. 

    -1 santral sahasında günde 20 ADSL arızası çıktığı düşünelecek olursa, internet felç olacak...

    -Medya ve bankacılık işlemleri duracak...

    -ATM'ler çalışmayacak, GSM operatörleri işlemez hale gelecek.

     

     -----------

    vay aq. boku yedik :|

    atm lerin çalışmaması cep tel. kullanılamaması of of  şaka maka greve giderse , mağduriyetin haddi hesabı olmaz :|

    en başta biz tarikata giremiyecez :( 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    telekomun da amk


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    valla bana yarıyo bu iş staj ı orda yaptıgım için bi nevi tatil yapıyorum grevde

    ama iletişimde sorun olcagını sanmıyorum sadece  yeni işlem yapılmıcaktı

     


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    telekoma kafam girsin bea zaten ne hayrını gördükki yürüyerek internet :D

    zaten cebitte tenezzül edip de standına bile girmemiştik vdsl miş pehhh :D


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    yarın görürsünüz hiç bişey calısmayınca tv radio telefon internet gsm lan dunyadan bi haber olucaz gorursunuz

    delimiyim ben?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    -1 hafta içinde arıza nedeniyle telefonların yarısı kullanılamaz hale gelecek. 

    -1 santral sahasında günde 20 ADSL arızası çıktığı düşünelecek olursa, internet felç olacak...

    -Medya ve bankacılık işlemleri duracak...

    -ATM'ler çalışmayacak, GSM operatörleri işlemez hale gelecek

    basit seyler degil bunlar Pasa Pasa anlasmaya varcaklar baska care yok yoksa yrrgı yeriz..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    he yaw şimdi medya ile kasıtları tv , radyo mu :|

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    telekom grevi olursa tahminimce yeni islem yapilmaz cunku iletisimi engelleyecegi ve bir cok kisinin basi agriyabilecegi icin teknik destek saglanir arizalar yapilir ama yeni bir telefon hatti actirilmaz.

    tabi ki neler olacagini olduktan sonra gorebiliriz umarim grev deyip abartmazlar. 


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    aynen ole hocam uydu alıcıları dahilmi bilmiorum ama kablolu tv adsl telefon gsm operatorleri bankalar atmler ve daha sayamadıgım telefon ve uyduyla alakalı hersey duruyo

    delimiyim ben?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagdas
    cagdas's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    haha bana da yarıyo sevindim bu habere hergün bi ton müşteriyle uğraşıyodum kurtuldum ama bana sanki kendilerini önemli göstermeye çalışıyolar gibi geldi bu kadar etkili olurmu bilmiyorum ama biraz kafa dinleriz:D

    bide sanırım sendika çoktan satılmış o yüzden fazla uzun sürmeyeckmiş...

    ama siz 3 hafta ila 1 aylık bi greve bile hazırlıklı olun ne olur ne olmaz... 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlatypuS
    PlatypuS's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    grevi düşüneni alnından öpecem yarın staj yok holeeey

    gerçi haberi bayadır biliyom ama insan başkasından da duyunca daha bi sevindirik oluyo


    ...
Toplam Hit: 3312 Toplam Mesaj: 27