Telekomdaki Hıza Bak
-
3mr3 bunu yazdı:
-----------------------------
lanetlicocuk bunu yazdı:
-----------------------------
3mr3 bunu yazdı:
-----------------------------bende zamanında ttnete söven biri olarak
ve artık bir ttnet çalışanı olarak cevaplıyorum çağrı merkezindeki yetkililer ellerinden ne geliyosa yapıyolar
belliki hat değerlerini sinyal durumunu titizlikle kontrol edip arıza kaydını açmışlar
bunun sorumlusu sensin abicim santral da kontrol değerli normal çıkıyosa
bu sorun bina içi kablolamadan kaynaklanıyo olabilir
problemini detaylı olarak dinlemek isterim özel mesaj at bana lütfen adsl hizmet numaranıda bırak kontrol etcem senin için
ama arkadaşlar sana gerip dönüp bilgi bile vermişler bu tavrın çok kötü bence
----------------------------pardon hacı hangi tavrım 3 aydan beri debelendiğim için oraya buraya koşturmammı? ve hizmet almadan para ödedim içinmi? bide mesajlarımı tam okursan kabloları kaç defa değiştirdiğimi kaç tane modem kaç tene splitter kullandığımı kaç jere splittersiz kaçkere başka modemle dendiğimi anlıyacaksın ozaman belki sorunumun ne olduğunu anlarsın eklemek isteyen olursa Lanetlicocuk@gmail.com msn adresim bu
-----------------------------ankastre dahil heryeri kontrol ettirdinmi senin tesisatsal bir sorunun varmı onu anlayama çalışyıorum verdiğin cevaplardan anlaşılmıyor
o yüzden bana ayrıntılı olarak pm at dedim tekrar diyorum pm at lütfen adsl hizmet numaranı hat değerlerini kontrol edip seni bilgilendircem
gerekiyosa kalite biriminin başının etini yerim destek ve yardımcı olmaya çalışıyorum umarım anlamışsındır
-----------------------------kardeş bana ait olan yerlerdki tüm sistemi değiştirdim ayrıca bide şunu söleyeyim ben bilgisayar konusunda cahil bi insan değilim yani o kablolar felan alayını biliyom ayrıca ben yeteri kadar ulaşa bildiklerimin başının etini yedim ama değişen bişey olmadı az öncede verdim eger ekelemek istersen Lanetlicocuk@gmail.com yada sen yolla ben ekliyeyim fark etmez
-
.............................
SSH tarafından 02/Ara/12 17:22 tarihinde düzenlenmiştir -
Aynı sorunu yaşayan bir müşterim vardı. Ne yaptıysak kesilmeleri önleyemiyorduk. Telekomu aradığımda hattınızla ilgili bir sorun yok dediler. Sorun yok diyolarsa gerçekten de yoktur arkadaşlar. En sonunda ankastreden kaynaklandığını öğrendik. gelen yetkilinin söylediği şey bu civarlarda eskiden kimse oturmuyordu ama şimdi her taraf dolup taştı bu kutular kaldırmıyor artık dedi.