Telekulak...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Arkadaşlar bu telekulak muhabbetinin nasıl olduğunu biliyorum da.Adamlar duyduğuma göre kapalı haldeki telefonu bile dinliyorlarmış be.Buna pek aklım yatmadı.Emin olmak için pili çıkarmak gerekiyormuş.bu nasıl iştir bilen varsa anlatsın hele şu cahil ü cühelaya :))


    All I need is a possibility.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hoja şuadan kullandgımzı telefonlar telsiz görevi görebiliyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    bazen oluyo telefonla konsuurken genelde kabloda sorun olunca :D karsı taraf kapatsa bile konustuklarını duyuyodum :)

    çok hoş oluyor ama :)


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    CodeMaster bunu yazdı:
    -----------------------------
    iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
    -----------------------------
    Abi benim bildiğim tel kapanınca içindeki saat mekanizması dışında herşeyi iptal oluyo.yani uyduyla da alakası kesiliyo.hadi onu bi şekilde izah edebiliriz de bataryayı çıkarttıktan sonra niye dinleyemiyorlar madem.her b*k bataryada mı şimdi.bilen biri varsa anlatsın yaf.merak ettim bak.

    All I need is a possibility.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    telefon kapali olsa bile dinlenebildigini duymustum. hatta bi bakanmiydi, devlet yetkilisinin biri devamli dinlenmesin diye telefonun bataryasini cikarttigini soylemisti onemli gorusmelerde.
    radyodan duymustum bu haberi.
    batarya takili oldugu icin bir dinlenebildigini soyluyordu. olmaz diye birsey yok.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmedmurad
    ahmedmurad's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2006
    Erkek
    siemens a60 da galiba tele kulak var konusurken açıyosunuz o kapatıyo siz onu dinliyosunuz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    CodeMaster bunu yazdı:
    -----------------------------
    iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
    -----------------------------
    Abi benim bildiğim tel kapanınca içindeki saat mekanizması dışında herşeyi iptal oluyo.yani uyduyla da alakası kesiliyo.hadi onu bi şekilde izah edebiliriz de bataryayı çıkarttıktan sonra niye dinleyemiyorlar madem.her b*k bataryada mı şimdi.bilen biri varsa anlatsın yaf.merak ettim bak.
    -----------------------------

    acaba bunun sebebi o pilin görüşmeyi sağlamak için gerekli akım ve gerilimi sağlayan tek kaynak olası olabilirmi telefona bağlı.

    abicim düşünün üzerinde gerilim olan teknoloji harikası bi aygıt var ve siz bunu ekranına veri göndermeden açamazmısınız?

     

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CLK-J35
    CLK-J35's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Cep telefonlarının imei numaraları vardır.. Tahminimce bu yolla ulaşıyorlar.. İçindeki kartı çıkartsanız bile batarya takılı olsun Sizi dinliyebiliryorlar.. Gazetede okumuştum bir numara vardi kareli yıldızlı onu arıyınca Eğer telefon çalınca bilinki sizi dinliyorlardı ama olay duyulunca Kaldırdılar..

    CeLeKatireJeotuzbeş
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------
    CodeMaster bunu yazdı:
    -----------------------------
    iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
    -----------------------------
    Abi benim bildiğim tel kapanınca içindeki saat mekanizması dışında herşeyi iptal oluyo.yani uyduyla da alakası kesiliyo.hadi onu bi şekilde izah edebiliriz de bataryayı çıkarttıktan sonra niye dinleyemiyorlar madem.her b*k bataryada mı şimdi.bilen biri varsa anlatsın yaf.merak ettim bak.
    -----------------------------

    acaba bunun sebebi o pilin görüşmeyi sağlamak için gerekli akım ve gerilimi sağlayan tek kaynak olası olabilirmi telefona bağlı.

    abicim düşünün üzerinde gerilim olan teknoloji harikası bi aygıt var ve siz bunu ekranına veri göndermeden açamazmısınız?

     

     


    -----------------------------

     bak amele hocada acıklamıs.. hocam telefonu kapattıgında ne olur biliyo msn?

    1.ekran kapatılır

    2.tus takımı devre dısı bırakılır

    3.telefona gelecek normal cagrılar geri gonderilir. ve sim kartın çalışmaz yani biri seni aradıgında telefonun oturum acmaz ve seni arayan kişi "aradıgınız kişiye ulasılamıyo" die salak bi ses duyar. yalnız aklına su gelebilir şimdi. sim kartı çıkarırsam, pil takılı olsada dinlenemem. bu yanlıs cunku telefonun baz istasyonlarıyla oturum kurması için sim şart degil. sim kart içinde bi şifre bulunan ufak hafıza kartıdır sadece. mesela sim kartı çıkarıp telefonu aç, sora 112 yazıp araya bas. goruceksin ki arayacak.... peki sim yokken seni neyinle ayırt etcekler? imei numaranla. dinleyecek donanımı olan kişi, tel numaranla o anda kullandıgın imei numaranı ogrenebilirler. cunku bunlar baz istasyonları tarafından ve operatorler tarafından tutulur.

    sanırım bu kadar yeterli. pil tarafında n guc saglandıkca, dinlenebilirsin. pili çıkartmak şart...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    8mm
    8mm's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2003
    Erkek
    Bende ortam dinlemek için hem sistem hemde döküman vardı isteyen olursa yarın koyalım siteye

    Kimse sana özgürlük veremez. Kimse sana eşitlik veya adalet veya başka birşey veremez. Eğer adamsan, sen alırsın. 8mm@tahribat.com
Toplam Hit: 4046 Toplam Mesaj: 29