Telekulak...
-
Arkadaşlar bu telekulak muhabbetinin nasıl olduğunu biliyorum da.Adamlar duyduğuma göre kapalı haldeki telefonu bile dinliyorlarmış be.Buna pek aklım yatmadı.Emin olmak için pili çıkarmak gerekiyormuş.bu nasıl iştir bilen varsa anlatsın hele şu cahil ü cühelaya :))
-
hoja şuadan kullandgımzı telefonlar telsiz görevi görebiliyor...
-
iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
-
bazen oluyo telefonla konsuurken genelde kabloda sorun olunca :D karsı taraf kapatsa bile konustuklarını duyuyodum :)
çok hoş oluyor ama :)
-
CodeMaster bunu yazdı:
-----------------------------
iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
-----------------------------
Abi benim bildiğim tel kapanınca içindeki saat mekanizması dışında herşeyi iptal oluyo.yani uyduyla da alakası kesiliyo.hadi onu bi şekilde izah edebiliriz de bataryayı çıkarttıktan sonra niye dinleyemiyorlar madem.her b*k bataryada mı şimdi.bilen biri varsa anlatsın yaf.merak ettim bak. -
telefon kapali olsa bile dinlenebildigini duymustum. hatta bi bakanmiydi, devlet yetkilisinin biri devamli dinlenmesin diye telefonun bataryasini cikarttigini soylemisti onemli gorusmelerde.
radyodan duymustum bu haberi.
batarya takili oldugu icin bir dinlenebildigini soyluyordu. olmaz diye birsey yok. -
siemens a60 da galiba tele kulak var konusurken açıyosunuz o kapatıyo siz onu dinliyosunuz
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
CodeMaster bunu yazdı:
-----------------------------
iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
-----------------------------
Abi benim bildiğim tel kapanınca içindeki saat mekanizması dışında herşeyi iptal oluyo.yani uyduyla da alakası kesiliyo.hadi onu bi şekilde izah edebiliriz de bataryayı çıkarttıktan sonra niye dinleyemiyorlar madem.her b*k bataryada mı şimdi.bilen biri varsa anlatsın yaf.merak ettim bak.
-----------------------------acaba bunun sebebi o pilin görüşmeyi sağlamak için gerekli akım ve gerilimi sağlayan tek kaynak olası olabilirmi telefona bağlı.
abicim düşünün üzerinde gerilim olan teknoloji harikası bi aygıt var ve siz bunu ekranına veri göndermeden açamazmısınız?
-
Cep telefonlarının imei numaraları vardır.. Tahminimce bu yolla ulaşıyorlar.. İçindeki kartı çıkartsanız bile batarya takılı olsun Sizi dinliyebiliryorlar.. Gazetede okumuştum bir numara vardi kareli yıldızlı onu arıyınca Eğer telefon çalınca bilinki sizi dinliyorlardı ama olay duyulunca Kaldırdılar..
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
CodeMaster bunu yazdı:
-----------------------------
iide hoca zaten telefonu kapatmak demek, ekranın kapatılması ve bazı kullanıcı servislerinin sonlandırılması demek. yani istenildigi zaman kapalı telden de dinlenebilirsin..
-----------------------------
Abi benim bildiğim tel kapanınca içindeki saat mekanizması dışında herşeyi iptal oluyo.yani uyduyla da alakası kesiliyo.hadi onu bi şekilde izah edebiliriz de bataryayı çıkarttıktan sonra niye dinleyemiyorlar madem.her b*k bataryada mı şimdi.bilen biri varsa anlatsın yaf.merak ettim bak.
-----------------------------acaba bunun sebebi o pilin görüşmeyi sağlamak için gerekli akım ve gerilimi sağlayan tek kaynak olası olabilirmi telefona bağlı.
abicim düşünün üzerinde gerilim olan teknoloji harikası bi aygıt var ve siz bunu ekranına veri göndermeden açamazmısınız?
-----------------------------bak amele hocada acıklamıs.. hocam telefonu kapattıgında ne olur biliyo msn?
1.ekran kapatılır
2.tus takımı devre dısı bırakılır
3.telefona gelecek normal cagrılar geri gonderilir. ve sim kartın çalışmaz yani biri seni aradıgında telefonun oturum acmaz ve seni arayan kişi "aradıgınız kişiye ulasılamıyo" die salak bi ses duyar. yalnız aklına su gelebilir şimdi. sim kartı çıkarırsam, pil takılı olsada dinlenemem. bu yanlıs cunku telefonun baz istasyonlarıyla oturum kurması için sim şart degil. sim kart içinde bi şifre bulunan ufak hafıza kartıdır sadece. mesela sim kartı çıkarıp telefonu aç, sora 112 yazıp araya bas. goruceksin ki arayacak.... peki sim yokken seni neyinle ayırt etcekler? imei numaranla. dinleyecek donanımı olan kişi, tel numaranla o anda kullandıgın imei numaranı ogrenebilirler. cunku bunlar baz istasyonları tarafından ve operatorler tarafından tutulur.
sanırım bu kadar yeterli. pil tarafında n guc saglandıkca, dinlenebilirsin. pili çıkartmak şart...
-
Bende ortam dinlemek için hem sistem hemde döküman vardı isteyen olursa yarın koyalım siteye
