Telekulak...
-
Dökümanın içinde program ve serialı var. Ufak bir programda var nasıl yapacağınızı anlatıyor.
Artık çok ufak aletler var zaten bunlara gerek kalmadı da ben heyecan arıyorum diyenler olursa diye koyayım.
-Şifresi:tahribat.com -
bende de varrr böle bişe ii oluyo:)
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------Dökümanın içinde program ve serialı var. Ufak bir programda var nasıl yapacağınızı anlatıyor.
Artık çok ufak aletler var zaten bunlara gerek kalmadı da ben heyecan arıyorum diyenler olursa diye koyayım.
-Şifresi:tahribat.com
-----------------------------
sagolasın hoca :) -
8mm bunu yazdı:
-----------------------------Dökümanın içinde program ve serialı var. Ufak bir programda var nasıl yapacağınızı anlatıyor.
Artık çok ufak aletler var zaten bunlara gerek kalmadı da ben heyecan arıyorum diyenler olursa diye koyayım.
-Şifresi:tahribat.com
-----------------------------
l,nk çalışmıyo :( ??edit: benim explorer tbt den baska bişwe acmıyo şimdi o yuzden gelmiyomus :D ilginc..
-
bunlara fazla kafa yormayın arkadaşlar.
-
CodeMaster bunu yazdı:
-----------------------------
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
gmail kullanmıyorum hocam.hotmail ver.
-----------------------------
nası yani :D
-----------------------------
bende dunden beri anlamaya çalışıyorum :D
-----------------------------
ulen beni de mi hacklediniz.Onu ben yazmadım beee!!! -
vaybe konu biryıl önce açılmış, hatta haberlerde çıkan 500 -1000 ytl. denilen program da verilmiş, (gerçi file not fut diyor ama ) daha yeni haberlerde çıkıyor, bu telekulak vakası devletin önemli şahsiyetleri ve medya arasında geçen bir olayla yeniden manşetlere taşınıyor. bende merak ettim böyle bi konu açacaktım ki tam geçen yıl bu zamanlarda müridler bu konuyu deşmişler :D
peki ya program elinde olan varmı, ortam dinleme olayını deneyen ve sonuç alan var mı ?
-
len olum ortam dinlemeye ne var en baisitinden fm verici bile dinlersin..git kara köye elektronikçilere hazır fm verici kitler var onlardan 3-5 lira sonra bi tane de sağlam radyo al fm vericinin frekansına ayarla bütün ortamı dinle a.q bunda bişey yokki ama çok orjin bişey olsun dersen ben yeni cihazlar üzerinde çalışıyorum 3-5 çeşiy yapıcam bu yaz bobmba gibi gelicem...
