Telekulak...
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------
Bende ortam dinlemek için hem sistem hemde döküman vardı isteyen olursa yarın koyalım siteye
-----------------------------
dinleme cihazlarını www.amedya.com dan bulkabilirsiniz. bilmiyorum 8mm hocanın bahsettikleri burdakilerden mi. 8mm hoca sen koysana bi dokumanları buraya yarın merak ettim :) -
yok baba yok.benim hala aklım almadı bu zımbırtının kapalıyken nasıl dinlendiği.kusura kalmayın ama.
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------yok baba yok.benim hala aklım almadı bu zımbırtının kapalıyken nasıl dinlendiği.kusura kalmayın ama.
-----------------------------
hoca sen ekle beni ben sana msn de anlatırım ama bugun olmaz :) yarın oglen gibi msn e gelir sana anlatırım :) -
CodeMaster bunu yazdı:
-----------------------------
hoca sen ekle beni ben sana msn de anlatırım ama bugun olmaz :) yarın oglen gibi msn e gelir sana anlatırım :)
-----------------------------
gmail kullanmıyorum hocam.hotmail ver. -
aradiginiz program yüklenmis halde telefonlar var bu sitede ama tuzlu :) http://www.casusbocek.com/index/id1.htm
-
telefona silence adında bir mesaj atılıyormuş.bu mesaj gözükmüyor.telefona mikrofonu aç ekranı kapa komutu veriyormuş. birde mehmet ****** paşanın yanına giden hemşehrileri bana anlattılar.telefon dinleme muhabbeti açmışlar.oda telefonlarınızı koyun masanın üstüne demiş.sonra numaralarını alıp bir birime telefon açmış .arada çay içmişler 5 dk içinde konuşmalar yazılı halde masasına gelmiş.arkasına yanan ışıklı şeylerden takın kapalıyken dinleniyorsa mutlaka yanar.ama konuşurken dinleniyorsa dinleyenin amk deyin cevap gelmezse dinlenmiyordur.))
-
kapalıyken dinlenebildiğini duymuştum.
çünkü fettoşcu ibnelerin bi odada konuşurken telefonların bataryalarını çıkarıp başka odada bıraktıklarını biliyorum..
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
gmail kullanmıyorum hocam.hotmail ver.
-----------------------------
nası yani :D -
telekulaklığın cezası var artıkın gençler izinsiz yapars yakalanırsanız tabe. yakalanmadanda nerden biliceklerkinem .P
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------
gmail kullanmıyorum hocam.hotmail ver.
-----------------------------
nası yani :D
-----------------------------
bende dunden beri anlamaya çalışıyorum :D
