folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tenis"E Başlayacağım Yardım!



Tenis"E Başlayacağım Yardım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adige
    adige's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Dişi

    Valira bunu yazdı:
    -----------------------------
    çok egzersiz yapinca alisiyo bilek.bide sadece bileğini kullanman lazim oynarken,hem daha az yorulursun hemde daha kolay atarsin
    -----------------------------

    bilekten değil koldan oynanır nerden uyduruyonuz bunları ya bilen bilmeyen atlıyo bilekten oynamaya kalkarsan sakatlanırsın sadece bilek geliştirmeye gerek yok tenis oynamak için .  


    buzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi

    servis kolla mi atiliyo yani simdi yanlis ogrendim sanirim :)


    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hoca ben 1yıl gittim oynadım ,bir klube yazilman sart ...biraz pahali ben 600 e yazılmıstım , zaten 2-3 ayın duvara karsı oynamakla gecer ,duzenli antrenman ile kol bilek hepsi kuvvetlenir ,servis atarken topa tam vuracagin anda butun vucudunla yuklenmen gerek ,sanki yuz ustu yere duser gibi one dogru egim verdirecen kendine...sonra Top Spin 2 diye bir oyun var onu torrent ten falan indirip oyna baya faydasi oluyor vurus tekniklerini falan yakindan goruon :) backhand ime top atma :P

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nautilus
    Nautilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    hoca gebzde  var bitane tenis kortu  kurs felna veriyolar 

    acayip de  kızlar var o biçim  valla ordan geçtikce gidip kayıt yaptırasım geliyo :D 


    şizofren olabilirsiniz yardım alın!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ruhsuz
    ruhsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    Selamlar.. Arkadaşlar tenis hocalarla ve ya kursa giderek öğrenilmez.. Seyrederek ve baya mesai harcayarak öğrenilir..Eğer partnerin yoksa duvar yapmak en faydalı şeydir.. Onun dışında bu işi meslek haline getirmek istemiyosan yani amatör olarak turnuvaya katılmak ne bilim amotör heycanlar yaşamak istiyosan bunun yaşı kesinlikle yoktur . 50 yaşında bile tenise başlarsın ve 1 sene sonra kendi denklerinle çekişmeli maçlar yaparsın.. hocaların öğrettikleri şey kendi stilleridir ama önemli olan senin stilini bulmandır buda bıkmadan topa vurmakla olur.. Servis olayına gelince raketi tutarken baş parmağını doğru açmadan normal sopa tutar gibi tutmayı dene ama sıkı ! sonra sonra kaldır ve hafif kesik yaparak vurmayı dene daha iiyi sonuç alıcaksın! yazdıklarımdan bi bok oldugum anlasılmasın sadece kendi çapında oynayan biriyim ama klasik aile baskısı olmasaydı çok çok iyi olurdum : )) bu arada federere sinir oluyorum nadal bence daha iyi.. ama tabiki agassi the ONE! Yardımcı olmaya çalıstım işhallah işine yarar.. ayrıca dediğim kursmuş hocaymıs hepsi yalan bi raket bi süürü top partnet veya duvar gerisi yalan ! bu arada bilekle pek alakası yok bu sporun yani çok güçlü olmasına gerekmio önemli kol.. ayrıca bilek geliştirmek istersende powerball dene bi alet var hem eğlenceli hemde başarılı bir alet tavisye ederim ; )
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    He dai bende federer i hic sevmiyorum ,nadal rulzz ,agassi efsane zaten ,ama nadal sevdirdi bana tenisi :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adige
    adige's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Dişi
    Valira bunu yazdı:
    -----------------------------

    servis kolla mi atiliyo yani simdi yanlis ogrendim sanirim :)


    -----------------------------

    evet yanlış öğrenmişsin sırf bilekten oynanıyo demek yanlış olur bilek sadece topa ivme kazandırma acısından vuruş anında kullanılır :))) 


    buzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    memlekette olsam tenis egitim setini uploat ederdim ama memlekette deilim.s

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    yahu bende baya  hevesliydim  okulda  ücretsiz kursuda var  geçen  hafta  bi arkdş  ilk raketini  bana hediye  ettii.. şimdi  daha  da  bi  heveslendim  bende  başlıom inş.  bu  okul açılınca..  :)))


    matematik24.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hoca ben 1yıl gittim oynadım ,bir klube yazilman sart ...biraz pahali ben 600 e yazılmıstım , zaten 2-3 ayın duvara karsı oynamakla gecer ,duzenli antrenman ile kol bilek hepsi kuvvetlenir ,servis atarken topa tam vuracagin anda butun vucudunla yuklenmen gerek ,sanki yuz ustu yere duser gibi one dogru egim verdirecen kendine...sonra Top Spin 2 diye bir oyun var onu torrent ten falan indirip oyna baya faydasi oluyor vurus tekniklerini falan yakindan goruon :) backhand ime top atma :P
    -----------------------------

    way a.q bizde compiyi halk adamı zannederdik.

    baksana ne kadar sosyetik zengin işi spor varsa yapmış

    teniz bile oynamış

    yakıştıramadım 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
Toplam Hit: 5341 Toplam Mesaj: 29