folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tesadüfün Böylesi(İmpala&Remote)



Tesadüfün Böylesi(İmpala&Remote)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    şaka maka zamnnda kardeşm dediin adam vrcaktı sni :D

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek

    adam psikopat o zamanda öyleydi yine öyledir!..ama hayatımda gördüğüm en delikanlı adamlardan biridir..geri vites kavramı yok yani:)) walla ben erken gitsem ve birbirimiz tanımasak ne olurdu bilmiyorum:D tbt bir eksilirdi!..o da deli bende deliyim:)))

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Bayrampaşalılar delikanlı olur dediğini yapar. Remote hocam bence vur :)

    Not: Yeşil canavar kendisini biliyor :) 


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    zaten artık sokaktaki 10 insandan 2 si tbt müridi :|


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    remote silah bir kere çıkmış yerden geri koymak olmaz yerine .. sen bayrampaşalısın vurr ! :D :p  hey allam .. :D

    harbi süper rastlantı^^

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Harßiden şoktayım bende msn de serbayı görünce bi an şok yaşadım.

     Neyse tabi bu bana gider yapıyor ben deca ile telefonda konuşuorum deca dedim ben gidiom tabi sinirden ellerim titriyor neyse aldım küteyi yolda nejdet var arkadaşı gördüm dedim gel bakim göster şu serbayı sen yıldırımda benden daha çok takılıon herkesi tanırsın hesabı . yok adam nejdet dedi bana okey sitesi yap neyse cafeye girdik baktık örnek okey sitelerine tabi o arada serbaya pm atıom ben gel lan hesabı seni mi beklicem ben sen kimsin tarzından . neyseki birkanı gördüm oda askerden izne gelmiş a.q selamlaştık falan naber hacı çart curt birkan diyor . la olm manyakmısın git tanıdıktır çart curt işte mevzu çıkarma hatrıma falan. iyi cocuktur sakin hesabı :) ben tabi bilmiom serbay olduğunu :d dedim geldiğinde söyleyin bi tokat at o cocuğa aklını başına alsın :) EmirReis kütede fena he bendeki 3 Hilal var üstünde :d :)

     

    Neyseki adam cocukluk arkadaşım çıktı.

    a.q :D kaderin :D ueheuheu

     


    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    resmini isterim hocam kütenin :)

    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    onun kütesini yiyim ben :P
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inSanDeiL
    inSanDeiL's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    iMPaLa bunu yazdı:
    -----------------------------
    onun kütesini yiyim ben :P
    -----------------------------
    Nerdeyse yiodun,tanıyamasanız yalan olcaktı 2 nizden 1i :P

    Derken qüne$ doqdu ufku çizen kahve renqi daqLarın ardından,ve Senin ßa$ın omZumda!..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    vay aq ben bu yahoo olayındaki tüm mesajları okumustum tabi son mesajlardan sonra dedimki yarın bi konu acılır vukuatlara nasıl dövdüm die felan ama aksamına bu konuyu gördüm gercekten ilginc

    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 4367 Toplam Mesaj: 32