

The Dark Knight Rises
-
IMAX'de orjinal sesiyle izleyince ve Hans Zimmer'in muhteşem soundtracklerini iliklerine kadar hissedince tam çıkıyor tadı...
Dark Knight'i izleyip Joker performansını görüp bu filmde Joker'i hiç aramadım demek biraz haksızlık olur.
Bane'in o alet kafasında iken çıkan karizmatik sesinden başka ne performansı var allasen.
V for vendetta filmini izlemiş olanlar bilir, bizim matrix filminin ajan smith'i oradaki maskeli V karakterinde, gel gör ki adamı hiç mi hiç görmüyorsunuz sadece sesi ile eşlik ediyor.
Bane karakteri de aynı şekilde, sırf sesinden dolayı Tom Hardy manyak oyuncu arkadaş mı diyeyim.
Nerde o Joker'in biçim biçim dilini gezdirip ağzını yalamaları, piskopat piskopat yan yan bakışları, her duruma ait ayrı ses tonu, deliliği...
Kesinlikle Joker'e olan özlemimi kat kat artırdı.
Ha film kötümüydü elbette hayır, kesinlikle izlenilesi bir film tabi hakkını vererek orjinal sesiyle mümkünse IMAX ile.
Bir de dip not geçelim, filmin sonunda polisin göbek adı size bişeyler hatırlattı mı bilmem ama Nolan'ın gelecek batman serisine kesinlikle büyük ipucu :)...
-
seri her türlü devam edecek.film de baya kopukluklar oldu saçmaladıkları yer biraz fazlaydı.joker'in tadını kimse veremez :-)
-
< Muhtemel Spoiler Olabilir >
*
*
*
*
<Spoiler gibi >bende filmin sonunda iple sallanan adamdan ötürü filmin devamının gelebileceğini umuyorum da bi joker değildi Bane bence. Allasen jokerin kaos ortamı daha iyiyken, karakteri daha sağlamken, nasıl olurda hapishanede doğmuş bi herif güçlü ve gotham a kaymak istiyor diye daha iyi bir kötü karakter olabilir. </Spoiler gibi>
*
*
*
*
</Muhtemel Spoiler Olabilir >
-
berbat diyenlere helal olsun imax ankamall de izledim filme 10/9 veririm izledigim en iyi filmlerdendi -------belki spoiler--------- beyler serinin sonu degil robin uzerine gidecek diger filmlerbknz batman and robinMesaj 29 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 15:04'da whopper tarafından düzenlendi.
-
filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?
-
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?
-----------------------------
Ankara'da gosterilmedi digerlerini bilmiyorum. Fragmani izledim Nolan cekiyorsa izlenir.. -
elminster bunu yazdı:
-----------------------------
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?
-----------------------------
Ankara'da gosterilmedi digerlerini bilmiyorum. Fragmani izledim Nolan cekiyorsa izlenir..
-----------------------------izlenmez mi ya yıllardır bekliyorum ben bunu :) sadece fragmanı sinemada izlemek için bile giderim TDKR'a :):)
-
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?
-----------------------------
hobbit traileri gosterildi haci ankamallde -
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------elminster bunu yazdı:
-----------------------------
raikkonen bunu yazdı:
-----------------------------filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?
-----------------------------
Ankara'da gosterilmedi digerlerini bilmiyorum. Fragmani izledim Nolan cekiyorsa izlenir..
-----------------------------izlenmez mi ya yıllardır bekliyorum ben bunu :) sadece fragmanı sinemada izlemek için bile giderim TDKR'a :):)
-----------------------------malatyada da gösterilmedi ama Man of steel yönetmenliğini Nolan yapmıyor.Zack Snyder filmi olacak.
-
bugün izledim, gayet iyiydi. sonunu söylüyrum: batman günü kurtarıyor :)