The Dark Knight Rises

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    IMAX'de orjinal sesiyle izleyince ve Hans Zimmer'in muhteşem soundtracklerini iliklerine kadar hissedince tam çıkıyor tadı...

    Dark Knight'i izleyip Joker performansını görüp bu filmde Joker'i hiç aramadım demek biraz haksızlık olur.

    Bane'in o alet kafasında iken çıkan karizmatik sesinden başka ne performansı var allasen.

    V for vendetta filmini izlemiş olanlar bilir, bizim matrix filminin ajan smith'i oradaki maskeli V karakterinde, gel gör ki adamı hiç mi hiç görmüyorsunuz sadece sesi ile eşlik ediyor.

    Bane karakteri de aynı şekilde, sırf sesinden dolayı Tom Hardy manyak oyuncu arkadaş mı diyeyim.

    Nerde o Joker'in biçim biçim dilini gezdirip ağzını yalamaları, piskopat piskopat yan yan bakışları, her duruma ait ayrı ses tonu, deliliği...

    Kesinlikle Joker'e olan özlemimi kat kat artırdı.

    Ha film kötümüydü elbette hayır, kesinlikle izlenilesi bir film tabi hakkını vererek orjinal sesiyle mümkünse IMAX ile.

     

    Bir de dip not geçelim, filmin sonunda polisin göbek adı size bişeyler hatırlattı mı bilmem ama Nolan'ın gelecek batman serisine kesinlikle büyük ipucu :)...


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    seri her türlü devam edecek.film de baya kopukluklar oldu saçmaladıkları yer biraz fazlaydı.joker'in tadını kimse veremez :-)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    < Muhtemel Spoiler Olabilir > 

    *

    *

    *

    *

    <Spoiler gibi >bende filmin sonunda iple sallanan adamdan ötürü filmin devamının gelebileceğini umuyorum da bi joker değildi Bane bence. Allasen jokerin kaos ortamı daha iyiyken, karakteri daha sağlamken, nasıl olurda hapishanede doğmuş bi herif güçlü ve gotham a kaymak istiyor diye daha iyi bir kötü karakter olabilir. </Spoiler gibi>

     

    *

    *

    *

    *

    </Muhtemel Spoiler Olabilir >


    http://yigitdemirag.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    berbat diyenlere helal olsun imax ankamall de izledim filme 10/9 veririm izledigim en iyi filmlerdendi -------belki spoiler--------- beyler serinin sonu degil robin uzerine gidecek diger filmlerbknz batman and robinMesaj 29 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 15:04'da whopper tarafından düzenlendi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?


    -----------------------------
    Ankara'da gosterilmedi digerlerini bilmiyorum. Fragmani izledim Nolan cekiyorsa izlenir..

    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------
    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?


    -----------------------------
    Ankara'da gosterilmedi digerlerini bilmiyorum. Fragmani izledim Nolan cekiyorsa izlenir..

    -----------------------------

    izlenmez mi ya yıllardır bekliyorum ben bunu :) sadece fragmanı sinemada izlemek için bile giderim TDKR'a :):)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?


    -----------------------------
    hobbit traileri gosterildi haci ankamallde
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    elminster bunu yazdı:
    -----------------------------
    raikkonen bunu yazdı:
    -----------------------------

    filmden önce Man of Steel teaser trailer gösterildi mi ?


    -----------------------------
    Ankara'da gosterilmedi digerlerini bilmiyorum. Fragmani izledim Nolan cekiyorsa izlenir..

    -----------------------------

    izlenmez mi ya yıllardır bekliyorum ben bunu :) sadece fragmanı sinemada izlemek için bile giderim TDKR'a :):)


    -----------------------------

    malatyada da gösterilmedi ama Man of steel yönetmenliğini Nolan yapmıyor.Zack Snyder filmi olacak.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    bugün izledim, gayet iyiydi. sonunu söylüyrum: batman günü kurtarıyor :)


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
Toplam Hit: 4954 Toplam Mesaj: 38