Tiger Vs Zeytun-İ | Crossfire (2014) 1Vs1
-
KAAMOS bunu yazdı
iyi istediğin yorumu yapalım o zaman
"ooo qnaqa an kral sensin yhaaaa versene şu cfgni xDDDD.D:D:d."
-
u235 bunu yazdıKAAMOS bunu yazdı
iyi istediğin yorumu yapalım o zaman
"ooo qnaqa an kral sensin yhaaaa versene şu cfgni xDDDD.D:D:d."
He amk he.
-
biri bana mi dedi ?
-
Zeytun-i bunu yazdı
Merhaba Ahâli,
Gold tiger ile bir nostalji yaptık, ikimizde 10 yıldır bu oyunu oynuyoruz adrenaline gamer şu an türkiye'de doğru düzgün sv yok boşta olan serverlar var, girip 1x1 attık.
Adam 10 yıldır oynuyor amacı beni yenmek değilde sadece bir kerecik vurabilmekmiş, yan yana oynuyoruz bir de ekranıma bakar ararda :|
Gerçi adam silah alamıyor ekrana baksa ne fayda ya.
Skor 67 e -1 gibi bir şey.
Hayatımda hiç vurulmadan yaptığım en uzun killspawn serisidir.
http://www.youtube.com/watch?v=bn5l7D1TLg416 yaşından biri için 10 yıl oynamak ciddi bir süre
başarılar -
HaLFDeviL bunu yazdı
16 yaşından biri için 10 yıl oynamak ciddi bir süre
başarılarH.G HoRbY.
-
anlayamadıgım adamı görmeden nasıl defalarca cok uzaktan vurabiliyorsun ? yakında olsa ses diyecem.uzaktakini duyamazsın ama bir atışta vuruyorsun
-
üstüme tanımam bu oyunda.......
-
Ekerci bunu yazdı
anlayamadıgım adamı görmeden nasıl defalarca cok uzaktan vurabiliyorsun ? yakında olsa ses diyecem.uzaktakini duyamazsın ama bir atışta vuruyorsun
Hocam diğer post'larda dediğim gibi, doğacağı yeri biliyorsun ya o yüzden görmene gerek yok sırayı bilirsen tak sıkarsın.
Baktın öldü demek ki orada doğmuştur baktın ölmedi diğer yere sıkarsın.
Genelde mesela sıktın ölmedi, diğer yere sıktın ilk sıktığın yerden çıkıp vurabiliyor adam seni öyle çok oluyor armour alıyor hemen sıkınca ölmüyor ve seni vurabiliyor.
O işte dediğim gibi yıllardır oynamaktan ziyade o mapı çok oynamak ve sevmekle olur artık adamın doğmasına gerek yok sen bombayı çoktan yollamış oluyorsun zaten.qzkn bunu yazdıüstüme tanımam bu oyunda.......
Var mı ag'da daha önce bir nick'İn?
Hocam harbiden bir vs atalım, zaten burada bir kaç tane adam benim yenilip ezilip kahr-u perişan olmamı 4 gözle bekliyor :|
-
Ekerci bunu yazdı
anlayamadıgım adamı görmeden nasıl defalarca cok uzaktan vurabiliyorsun ? yakında olsa ses diyecem.uzaktakini duyamazsın ama bir atışta vuruyorsun
wall açmış :)
-
Abartilacak bir şey göremedim. Normal oynuyor. Şimdi ben yaklaşık 5 yıldır oynamiyorum. Senle oynasam bu oyunla beni yenecegini garanti edemem. Yenmek gibi bir iddiam yok. Ancak oyunu benden alsan aramızda ancak en fazla 4-5 frag olabilir....
Çevremde oynayanlarda böyle ki artık bunu oynamiyorum. Herkes cod serisini online a sardı. Birde gc oynuyorlar....
