Toplama Bilgisayar (AMD Sistem)
-
Yakın zamanda hayvan gibi bi bilgisayar toplamayı düşünüyorum.. Düşündüğüm parçalar bunlar arkadaşlar artılarını eksilerini önerilerinizi bekliyorum..
AMD Phenom II X4 965 Black Edition AM3 3.4 GHz, 8 MB, BOX
ASUS M4A785TD-V EVO, AMD 785G, DDR3, 2X PCIExp 16X, Socket 938 AM3
OCZ 4 GB (2X 2GB) DDR3 1600 MHZ RAM CL8 GOLD Low Voltage
SEAGATE 1 TB HDD SATA II NCQ 32 MB 7200 RPM
SAPPHIRE HD4890 VAPOR-X, 1 GB, PCIExp Ekran Kartı, Direct X10.1, DDR5, 256 bit, 870/4200, HDMI
Sadece bu parçalar olacak optik sürücü, kasa, monitör hariç..
Her türlü işlemci, anakart, ram, hdd ve ekran kartı tavsiyelerinize açığım.. Sadece bu parçalar dahilinde bütçem 1700 civarında olacak..
Aynı zamanda hangi bilgisayarcıdan toplamayı önerirsiniz veya 1700 gibi bi bütçeniz olsa siz ne yapardınız ???
-
hocam hayvan gibi diyosun, ati görüntüyü bozmuş :|
-
GTX285 2048MB 512BIT GDDR3
bunu al hocam... ben bunun 2. elini kadıköyde 200 liraya gördüm. fakat sen sıfırını alabilirsin o bütçeyle. -
Oha 700 Lira naptın hoca... AMD-ATI ikilisini düşünüyorum..
-
tmm hocam biraz abartı oldu :)
ama ben hayvan diye ona derdim ya neyse :)
yine de önerim nvidia. 9800 GT al bari. -
5850 yada 5870 al dx11 boru değil :) nvidia ' da daha dx11 destekli kart yok.
ayrıca anakart asus değilde gigabyte olsa daha iyi mi olur ne ?
-
Araştırmalarım devam ediyor ve en son şöle bi kasa tasarladım..
Ekran kartı 5850 olacak muhtemelen..
AMD Phenom II 965 x4 Black Edition (3.4 Ghz) 8 MB
ASUS M4A785TD-V EVO
OCZ 4 GB DDR3 1600 Mhz RAM CL8 Gold
Seagate 1 TB SATA2 32 MB 7200 RPM
Sapphire HD 5850 1 GB DDR5 Dx11 HDMI
Aerocool Vx-E Pro 600W Türbin Fanlı
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Araştırmalarım devam ediyor ve en son şöle bi kasa tasarladım..
Ekran kartı 5850 olacak muhtemelen..
AMD Phenom II 965 x4 Black Edition (3.4 Ghz) 8 MB
ASUS M4A785TD-V EVO
OCZ 4 GB DDR3 1600 Mhz RAM CL8 Gold
Seagate 1 TB SATA2 32 MB 7200 RPM
Sapphire HD 5850 1 GB DDR5 Dx11 HDMI
Aerocool Vx-E Pro 600W Türbin Fanlı
-----------------------------hocam çok güzel olur yanlız işlemci sogutucusu ocz vendetta2 alırsan iyi performans saglar birde highpower ın 1200w psu alırsan iyi olur
-
vatan bilgisayardan alabilirsin worldcard varsa çokda güzel indirim kaparsın
-
Bilinmeyen bunu yazdı:
-----------------------------
Yakın zamanda hayvan gibi bi bilgisayar toplamayı düşünüyorum.. Düşündüğüm parçalar bunlar arkadaşlar artılarını eksilerini önerilerinizi bekliyorum..
AMD Phenom II X4 965 Black Edition AM3 3.4 GHz, 8 MB, BOX
ASUS M4A785TD-V EVO, AMD 785G, DDR3, 2X PCIExp 16X, Socket 938 AM3
OCZ 4 GB (2X 2GB) DDR3 1600 MHZ RAM CL8 GOLD Low Voltage
SEAGATE 1 TB HDD SATA II NCQ 32 MB 7200 RPM
SAPPHIRE HD4890 VAPOR-X, 1 GB, PCIExp Ekran Kartı, Direct X10.1, DDR5, 256 bit, 870/4200, HDMI
Sadece bu parçalar olacak optik sürücü, kasa, monitör hariç..
Her türlü işlemci, anakart, ram, hdd ve ekran kartı tavsiyelerinize açığım.. Sadece bu parçalar dahilinde bütçem 1700 civarında olacak..
Aynı zamanda hangi bilgisayarcıdan toplamayı önerirsiniz veya 1700 gibi bi bütçeniz olsa siz ne yapardınız ???
-----------------------------Amd aLma Kardeşm Bendede Aynı işLemci var akşam eve gidip açıyorum 22 C gösteriyo sıcaklık
intel al performansı az düşük olsn uzun ömürlü olsn -
JaiLStyLe bunu yazdı:
-----------------------------
Amd aLma Kardeşm Bendede Aynı işLemci var akşam eve gidip açıyorum 22 C gösteriyo sıcaklık
intel al performansı az düşük olsn uzun ömürlü olsn
-----------------------------22 derecenin nesi kötü anlatabilirmisin ?
