folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Toplama Bilgisayar (AMD Sistem)



Toplama Bilgisayar (AMD Sistem)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Yakın zamanda hayvan gibi bi bilgisayar toplamayı düşünüyorum.. Düşündüğüm parçalar bunlar arkadaşlar artılarını eksilerini önerilerinizi bekliyorum..

     

    AMD Phenom II X4 965 Black Edition AM3 3.4 GHz, 8 MB, BOX

    ASUS M4A785TD-V EVO, AMD 785G, DDR3, 2X PCIExp 16X, Socket 938 AM3

    OCZ 4 GB (2X 2GB) DDR3 1600 MHZ RAM CL8 GOLD Low Voltage

    SEAGATE 1 TB HDD SATA II NCQ 32 MB 7200 RPM

    SAPPHIRE HD4890 VAPOR-X, 1 GB, PCIExp Ekran Kartı, Direct X10.1, DDR5, 256 bit, 870/4200, HDMI

     

    Sadece bu parçalar olacak optik sürücü, kasa, monitör hariç..

    Her türlü işlemci, anakart, ram, hdd ve ekran kartı tavsiyelerinize açığım.. Sadece bu parçalar dahilinde bütçem 1700 civarında olacak..

    Aynı zamanda hangi bilgisayarcıdan toplamayı önerirsiniz veya 1700 gibi bi bütçeniz olsa siz ne yapardınız ???



  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    hocam hayvan gibi diyosun, ati görüntüyü bozmuş :|


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    GTX285 2048MB 512BIT GDDR3

    bunu al hocam... ben bunun 2. elini kadıköyde 200 liraya gördüm. fakat sen sıfırını alabilirsin o bütçeyle.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Oha 700 Lira naptın hoca... AMD-ATI ikilisini düşünüyorum..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    tmm hocam biraz abartı oldu :)

    ama ben hayvan diye ona derdim ya neyse :)

    yine de önerim nvidia. 9800 GT al bari.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    5850 yada 5870 al dx11 boru değil :) nvidia ' da daha dx11 destekli kart yok.

    ayrıca anakart asus değilde gigabyte olsa daha iyi mi olur ne ?


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Araştırmalarım devam ediyor ve en son şöle bi kasa tasarladım..

    Ekran kartı 5850 olacak muhtemelen..

    AMD Phenom II 965 x4 Black Edition (3.4 Ghz) 8 MB

    ASUS M4A785TD-V EVO

    OCZ 4 GB DDR3 1600 Mhz RAM CL8 Gold

    Seagate 1 TB SATA2 32 MB 7200 RPM

    Sapphire HD 5850 1 GB DDR5 Dx11 HDMI

    Aerocool Vx-E Pro 600W Türbin Fanlı

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Araştırmalarım devam ediyor ve en son şöle bi kasa tasarladım..

    Ekran kartı 5850 olacak muhtemelen..

    AMD Phenom II 965 x4 Black Edition (3.4 Ghz) 8 MB

    ASUS M4A785TD-V EVO

    OCZ 4 GB DDR3 1600 Mhz RAM CL8 Gold

    Seagate 1 TB SATA2 32 MB 7200 RPM

    Sapphire HD 5850 1 GB DDR5 Dx11 HDMI

    Aerocool Vx-E Pro 600W Türbin Fanlı


    -----------------------------

    hocam çok güzel olur yanlız işlemci sogutucusu ocz vendetta2  alırsan iyi performans saglar birde highpower ın 1200w psu alırsan iyi olur


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    vatan bilgisayardan alabilirsin worldcard varsa çokda güzel indirim kaparsın


    Almanya Fatihi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    Bilinmeyen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yakın zamanda hayvan gibi bi bilgisayar toplamayı düşünüyorum.. Düşündüğüm parçalar bunlar arkadaşlar artılarını eksilerini önerilerinizi bekliyorum..

     

    AMD Phenom II X4 965 Black Edition AM3 3.4 GHz, 8 MB, BOX

    ASUS M4A785TD-V EVO, AMD 785G, DDR3, 2X PCIExp 16X, Socket 938 AM3

    OCZ 4 GB (2X 2GB) DDR3 1600 MHZ RAM CL8 GOLD Low Voltage

    SEAGATE 1 TB HDD SATA II NCQ 32 MB 7200 RPM

    SAPPHIRE HD4890 VAPOR-X, 1 GB, PCIExp Ekran Kartı, Direct X10.1, DDR5, 256 bit, 870/4200, HDMI

     

    Sadece bu parçalar olacak optik sürücü, kasa, monitör hariç..

    Her türlü işlemci, anakart, ram, hdd ve ekran kartı tavsiyelerinize açığım.. Sadece bu parçalar dahilinde bütçem 1700 civarında olacak..

    Aynı zamanda hangi bilgisayarcıdan toplamayı önerirsiniz veya 1700 gibi bi bütçeniz olsa siz ne yapardınız ???




    -----------------------------

     

    Amd aLma Kardeşm Bendede Aynı işLemci var akşam eve gidip açıyorum 22 C gösteriyo sıcaklık
    intel al performansı az düşük olsn uzun ömürlü olsn


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    JaiLStyLe bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Amd aLma Kardeşm Bendede Aynı işLemci var akşam eve gidip açıyorum 22 C gösteriyo sıcaklık
    intel al performansı az düşük olsn uzun ömürlü olsn


    -----------------------------

    22 derecenin nesi kötü anlatabilirmisin ?


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
Toplam Hit: 3780 Toplam Mesaj: 28