Toplama Bilgisayar (AMD Sistem)
-
hocam ekran kartına laf edenlere aldırma. seçtiğin ekran kartı 4800 serisinin en iyisidir ve ayrıca 5800 serisinde de yine 5850 den daha iyidir. ama ben yine de şöyle yap derim crossfire yaparak 2 tane ati hd4870 tak canavar olsun :) ama tekrar ediyorum 4890 çok üstün bi ekran kartıdır ayrıca anakartın (ati için söylüyorum) crossfire destekliyo yani ilerde eline para geçtiğinde bi 4890 daha alırsın iyice güç katarsın makinaya :)
ekran kartı konusunda ati den şaşma fakat işlemci konusunda her türlü intel dir.
anakart seçimin de gayet iyi asus anakartlar amd ile gayet uyumlu çalışıyolar ayrıca dediğim gibi crossfire yapabilirsin ilerde.
ram ve hdd ye laf etmicem o derece iyiler :) -
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ekran kartına laf edenlere aldırma. seçtiğin ekran kartı 4800 serisinin en iyisidir ve ayrıca 5800 serisinde de yine 5850 den daha iyidir. ama ben yine de şöyle yap derim crossfire yaparak 2 tane ati hd4870 tak canavar olsun :) ama tekrar ediyorum 4890 çok üstün bi ekran kartıdır ayrıca anakartın (ati için söylüyorum) crossfire destekliyo yani ilerde eline para geçtiğinde bi 4890 daha alırsın iyice güç katarsın makinaya :)
ekran kartı konusunda ati den şaşma fakat işlemci konusunda her türlü intel dir.
anakart seçimin de gayet iyi asus anakartlar amd ile gayet uyumlu çalışıyolar ayrıca dediğim gibi crossfire yapabilirsin ilerde.
ram ve hdd ye laf etmicem o derece iyiler :)
-----------------------------Teşekkürler dostum dediklerini düşünücem..
-
4890 a para verme. dx11 destekli kartlar var hem performanslı hem harcadığı güç az. 5850 al derim. 5850'nin performansı ve oc kapasitesi güzel. 5870 e yetişebilir o/c ile.
-
1 tblik tek disk alma performansda dü$ü$ ya$arsın
-
Stifler bunu yazdı:
-----------------------------
JaiLStyLe bunu yazdı:
-----------------------------
Amd aLma Kardeşm Bendede Aynı işLemci var akşam eve gidip açıyorum 22 C gösteriyo sıcaklık
intel al performansı az düşük olsn uzun ömürlü olsn
-----------------------------22 derecenin nesi kötü anlatabilirmisin ?
-----------------------------Bende bişey eklicem uzun ömürden kastınız nedir? emekliyemi ayrılcan makinayla, en fazla 3 yıl kullancaksın işlemciyi.
-
amd yi kötülüyenler uzun ömür felan demişde elinde amd işlemci patlayanda görmedim fiyatları uygun ve ısı sorunuda çözülmüştür 22 derece diyosun fazla diyon benim intel 80 derece hangisi iyimiş bakalım ? amd ilemci al kardeş bide Amd uyumlu bi cpu sogutucu al 700w lık bir psu aldınmı çok güzel olur pc overclockda yaparsın işlemci sogutucu alırsan
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ekran kartına laf edenlere aldırma. seçtiğin ekran kartı 4800 serisinin en iyisidir ve ayrıca 5800 serisinde de yine 5850 den daha iyidir. ama ben yine de şöyle yap derim crossfire yaparak 2 tane ati hd4870 tak canavar olsun :) ama tekrar ediyorum 4890 çok üstün bi ekran kartıdır ayrıca anakartın (ati için söylüyorum) crossfire destekliyo yani ilerde eline para geçtiğinde bi 4890 daha alırsın iyice güç katarsın makinaya :)
ekran kartı konusunda ati den şaşma fakat işlemci konusunda her türlü intel dir.
anakart seçimin de gayet iyi asus anakartlar amd ile gayet uyumlu çalışıyolar ayrıca dediğim gibi crossfire yapabilirsin ilerde.
ram ve hdd ye laf etmicem o derece iyiler :)
-----------------------------kardeşim doğru demişsinde 4890 directx 11i desteklemez ve zaten 5850 den de iyi değil ki
