folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Toplama Bilgisayar (AMD Sistem)



Toplama Bilgisayar (AMD Sistem)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    hocam ekran kartına laf edenlere aldırma. seçtiğin ekran kartı 4800 serisinin en iyisidir ve ayrıca 5800 serisinde de yine 5850 den daha iyidir. ama ben yine de şöyle yap derim crossfire yaparak 2 tane ati hd4870 tak canavar olsun :) ama tekrar ediyorum 4890 çok üstün bi ekran kartıdır ayrıca anakartın (ati için söylüyorum) crossfire destekliyo yani ilerde eline para geçtiğinde bi 4890 daha alırsın iyice güç katarsın makinaya :)

    ekran kartı konusunda ati den şaşma fakat işlemci konusunda her türlü intel dir. 

    anakart seçimin de gayet iyi asus anakartlar amd ile gayet uyumlu çalışıyolar ayrıca dediğim gibi crossfire yapabilirsin ilerde.

    ram ve hdd ye laf etmicem o derece iyiler :)


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Quetzalcoatl bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam ekran kartına laf edenlere aldırma. seçtiğin ekran kartı 4800 serisinin en iyisidir ve ayrıca 5800 serisinde de yine 5850 den daha iyidir. ama ben yine de şöyle yap derim crossfire yaparak 2 tane ati hd4870 tak canavar olsun :) ama tekrar ediyorum 4890 çok üstün bi ekran kartıdır ayrıca anakartın (ati için söylüyorum) crossfire destekliyo yani ilerde eline para geçtiğinde bi 4890 daha alırsın iyice güç katarsın makinaya :)

    ekran kartı konusunda ati den şaşma fakat işlemci konusunda her türlü intel dir. 

    anakart seçimin de gayet iyi asus anakartlar amd ile gayet uyumlu çalışıyolar ayrıca dediğim gibi crossfire yapabilirsin ilerde.

    ram ve hdd ye laf etmicem o derece iyiler :)


    -----------------------------

    Teşekkürler dostum dediklerini düşünücem..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    4890 a para verme. dx11 destekli kartlar var hem performanslı hem harcadığı güç az. 5850 al derim. 5850'nin performansı ve oc kapasitesi güzel. 5870 e yetişebilir o/c ile.


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    1 tblik tek disk alma performansda dü$ü$ ya$arsın


    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------

    JaiLStyLe bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    Amd aLma Kardeşm Bendede Aynı işLemci var akşam eve gidip açıyorum 22 C gösteriyo sıcaklık
    intel al performansı az düşük olsn uzun ömürlü olsn


    -----------------------------

    22 derecenin nesi kötü anlatabilirmisin ?


    -----------------------------

     

    Bende bişey eklicem uzun ömürden kastınız nedir? emekliyemi ayrılcan makinayla, en fazla 3 yıl kullancaksın işlemciyi.


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msb
    msb's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2012
    Erkek

    amd yi kötülüyenler uzun ömür felan demişde elinde amd işlemci patlayanda görmedim fiyatları uygun ve ısı sorunuda çözülmüştür 22 derece diyosun fazla diyon benim intel 80 derece hangisi iyimiş bakalım ? amd ilemci al kardeş bide  Amd uyumlu bi cpu sogutucu al  700w lık bir psu aldınmı çok güzel olur pc  overclockda yaparsın işlemci sogutucu alırsan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Quetzalcoatl bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam ekran kartına laf edenlere aldırma. seçtiğin ekran kartı 4800 serisinin en iyisidir ve ayrıca 5800 serisinde de yine 5850 den daha iyidir. ama ben yine de şöyle yap derim crossfire yaparak 2 tane ati hd4870 tak canavar olsun :) ama tekrar ediyorum 4890 çok üstün bi ekran kartıdır ayrıca anakartın (ati için söylüyorum) crossfire destekliyo yani ilerde eline para geçtiğinde bi 4890 daha alırsın iyice güç katarsın makinaya :)

    ekran kartı konusunda ati den şaşma fakat işlemci konusunda her türlü intel dir. 

    anakart seçimin de gayet iyi asus anakartlar amd ile gayet uyumlu çalışıyolar ayrıca dediğim gibi crossfire yapabilirsin ilerde.

    ram ve hdd ye laf etmicem o derece iyiler :)


    -----------------------------

    kardeşim doğru demişsinde 4890 directx 11i desteklemez ve zaten 5850 den de iyi değil ki


    Yapay zeka, zeka değildir.
Toplam Hit: 3779 Toplam Mesaj: 28