Toshiba Vs Casper

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Seastar
    Seastar's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    hocam ben duyduklarımı değil yaşadıklarımı söylüyorum. bu zamana kadar 2 tane casper laptopum oldu ve 2 sinide servise gönderdim. sorunsuz olmadı hiçbiri. yani casperdan uzak dur derim. ama kıyasladığın laptplar arasındaki fiyat farkı cok fazla olduğundan bu 2 sine kıyaslarsak casper daha mantıklı duruyo yinede..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Bir tane o paraya toshiba alacağıma iki tane o paraya casper alırım bozulana kadar kullanırım. :D


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    Sakin ozelliklerine ve fiyatina aldanip casper alma, 6 ayda bir tamire gonderecegine al adam gibi bi markadan kullan yillarca.

    Adamlar usenmiyor gidip dunyanin en kalitesiz ara parcalarini bulup tayvandan falan koyuyolar icine. Hic islemcisine ekran kartina ramine falan aldanma. Asil seni yakan hic beklemedigin yerleri olacak..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    casper alma parana yazık toshiba alma sana yazık git acer al hatta işte kullanmıyacaksan boşuna lisansta alma toptancılarda oem parça satan yerlerde freedos işletim sistemli laptoplar var en az 200 tl farkediyor ;)


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zoomX
    zoomX's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    KIyaslanamaz bile ayari dengi degil her anlamda.Toshiba en iyilerden biridir.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    3 sene içinde eve 5 casper girdi.Bir de annemin eski casper'ı vardı.Hiç sıkıntı yok hiç.Netbook, dizüstü ve masaüstü olarak serileri mevcut.

    --

    elektronik şans işi ise ben dünyanın en şanslı adamlarından biriyim.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Türk firmalarından uzak durun. Kullandıkları en dandik çin malları bir kenara dursun, Dünyada hiçbir elektronik firmasında vidaların üzerinde " garanti etiketi" diye bir saçmalık yok. uyanık ipneler

    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    toshiba eskiden iyiydi şimdi iyi değil ama

    casperede hiç bulaşma,başka markaya bak,  asus,sony felan

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    at vs eşek.


    http://kocaer.me
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Toshibanın o kocaman ekranı yeter. Toshiba.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
Toplam Hit: 6522 Toplam Mesaj: 43