Trendyol Ürün İade Sorunu
-
mkyb bunu yazdıAress bunu yazdı
Trendyol yakında gümler, hemde çok fena.
Satıcı paneli sürekli çöküyor, kargo entegrasyonlaru yrk gibi. vs vs say say bitmez.
Trendyol hem satıcıyı hem müşteriyi çok güzek skyr
Satıcıların parasını bile vermiyor son zamanlarda.
Evet, ödeme günü geldiğinde hesaba aktarılacak tutar 0 oluyor, sistem oto hesaplıyor bizlik değil vsvs erteliyorlar, hızlı kargo çıkışı yaparsan sana ceza kısıtlamak için bütün kargoların çıkış süresini hemen 1 güne indiriyor, gönderdiğin ürün sistemden düşmemiş olarak gözükebiliyor, gittigidiyor hb n11 de aynı barkod ile 2.ci çıkış yapılamazken trendyolda oluyor ve buna göz yumuyor.
-
Şikayetvar'da bir satıcı 200 bin küsur lira parasını alamamış. Az buz bir para değil. Bunlar tahminim parayı ortak bir havuzda toplayıp işletiyorlar. Altın-dolar-borsa hissesi vs alıp satıyorlar.
mkyb tarafından 07/Kas/20 18:00 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdı
Şikayetvar'da bir satıcı 200 bin küsur lira parasını alamamış. Az buz bir para değil. Bunlar tahminim parayı ortak bir havuzda toplayıp işletiyorlar. Altın-dolar-borsa hissesi vs alıp satıyorlar.
Kendileride söylüyor zaten, para havuzu olduğunu, göz göre göre skyor.
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı
He şunuda söyleyeyim aklınızda kalsın.
Amazon TR ile bi kapışmam oldu chat bot üzerinden yazışmanın sonucunda dedim ki şikayet edicem bu konuşmayı mailime atar mısınız dedim.
Bunu daha ilk girdiğinizde söylemeniz gerekliydi sonradan bu işlemi yapamıyoruz dedi. ( Bu sadece o anki müşteri hizmetlerinin yaptığı bir şey değiş şikayet dışı bir konuşmada da aynısını tecrübe ettim )
Siz siz olun en başta bunu söyleyin gerekli olacağınız düşünüyorsanız. He sonra ekran kaydı altım o çok ayrı tabi :)
amazon.com (tr değil) ne konuştuysam her konuşma sonrası eposta olarak yollamıştı bana :|