Trojan Yedim
-
Nasıl oldu anlamadım zaten vodafonun dandik edgesi ile bağlanıyorum erhan_akbiyik@hotmail.com die biri ekledi ekran görüntümü falan verdi şifreler gidecek şndi korktum ibne manita msni istiyo bnm şifreyide görüyodur zaten isterse alır.
Formatlamadan ne yapabilirim hangi dosya zararlı ne yapmalıyım bizim avira vardı bi ara nicki değişti sanırım bulamıyorum varmı uzak masaüstüyle yardımcı olabilecek?
msn adresim cberk@ayhan.info.tr
-
Cenk karaca adını soyadını biliyorum şikayet ederim de
edit: ankarada yaşadığınıda belirt -
Geçmiş Olsun Hacım : |
-
sistemi geri yükle eğerki şüphelendiğin bi dosyayı bugün açdıysan 3-4 gün önceye yükle makinayı ama önermem temiz format şart
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
Cenk karaca adını soyadını biliyorum şikayet ederim de
-----------------------------nerden tanıyosun? yoksa feysten mi baktn
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
Cenk karaca adını soyadını biliyorum şikayet ederim de
-----------------------------nerden tanıyosun? yoksa feysten mi baktn
-----------------------------faceden. hijackthis raporu versene hocam ayrıyyetten
-
la yok şüphelendiğim bi dosya da. 2 haftadır açmıyodum zaten leptopu vodafınun sınırsız netini alınca açtım dün
cdrom açılıp duruyodu şüphelenmiştim bugünde msne ekledi piç
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
Cenk karaca adını soyadını biliyorum şikayet ederim de
-----------------------------nerden tanıyosun? yoksa feysten mi baktn
-----------------------------faceden. hijackthis raporu versene hocam ayrıyyetten
-----------------------------hocam msnden gel de az yardım et hele
cberk@ayhan.info.tr
hjt i bi türlü çözemedm zaten aylardır
-
la ben zaten sıkılıyordum bunu şikayet etsem nasıl yaparız?
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
la yok şüphelendiğim bi dosya da. 2 haftadır açmıyodum zaten leptopu vodafınun sınırsız netini alınca açtım dün
cdrom açılıp duruyodu şüphelenmiştim bugünde msne ekledi piç
-----------------------------eskiden açık portlardan felan girilen bişimi ki
hımmm
trojen olmadığına eminsin hjack çeksene burayü
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
la yok şüphelendiğim bi dosya da. 2 haftadır açmıyodum zaten leptopu vodafınun sınırsız netini alınca açtım dün
cdrom açılıp duruyodu şüphelenmiştim bugünde msne ekledi piç
-----------------------------eskiden açık portlardan felan girilen bişimi ki
hımmm
trojen olmadığına eminsin hjack çeksene burayü
-----------------------------yok hiçbişeyden emin değilim hijack nasıl yapılıcak :D
