Trojan Yedim
-
kaspersky şöyle bi uyarı verdi az önce :
02.09.2010 18:59:05 Bir zararlı tespit edildi: Intrusion.Win.DCOM.exploit Yok TCP gönderen : 188.229.4.71 bağlantı noktası : 135
-
bu arad bnm ip de şu , sanırım vodafondan kaynaklanan windowsta olan bi açkla gördü adam? şifremi falan alabildimi acaba. şüphelenebileceğim dosya yok çünkü..
188.87.129
-
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
la ben zaten sıkılıyordum bunu şikayet etsem nasıl yaparız?
-----------------------------hocam bacakomzaya kadar yolu var. şikayet et ibneyi aklı başına gelsin.
-----------------------------Ne oldu ya hack forumu değil mi burası? Feysten sosyal mühendislik diye bahsettiğin şeyde ahlak polisi görmek istemiyordun hayırdır ne oldu ?
-
aviranın yeni nick http://www.tahribat.com/Murit-Notorious/
-
firewall kur elemanın bağlandığı portu engelle şifrelerini değiştir.
sonra msnden nanik yap hıyara
-
Hybris bunu yazdı:
-----------------------------
firewall kur elemanın bağlandığı portu engelle şifrelerini değiştir.
sonra msnden nanik yap hıyara
-----------------------------nerden bulacaz portu
-
Opter bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
la ben zaten sıkılıyordum bunu şikayet etsem nasıl yaparız?
-----------------------------hocam bacakomzaya kadar yolu var. şikayet et ibneyi aklı başına gelsin.
-----------------------------Ne oldu ya hack forumu değil mi burası? Feysten sosyal mühendislik diye bahsettiğin şeyde ahlak polisi görmek istemiyordun hayırdır ne oldu ?
-----------------------------laf attığın dayanışma cw da bile var :S
-
hangi chorme dosyası application datadan çalışır :D
virüs var eminim zaten hijackthis logunla uzaya çift şerit yol yaparım ben o nasıl bir logtur öyle :D
trojan temizleme zor bi iştir hocam eve gidiyim hangi programlar gerekliyse upload ederim.
büyük ihtimalde fud bi virüs yedin
edit:Intrusion.Win.DCOM.exploit bu dosyayıda mümkünse alabilirmiyim :D
kasperskyda raporunyanında dosyanın nerde olduğu yazar ordan bakıp söylersen iyi olur.
-
Afiyet olsun üstad.
Antivirüs programı kur kaldırmasa kople temizlik yap -
indireceğin programları söyleyim sen başla indirmeye eve gidince temizliğe başlarız :D
Wireshark(mayonez.netten full sürümünü indirebilirsin.)
malwarebytes.
zemana antilogger(indir sen crack birlikte hallederiz bende var.)
http://www.hidden-sabotage.com/guvenlik-programlari/1616-trojan-remover-682-son-cracklisanslama-keygen.html
burdanda trojan remover işini halleet.
