folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder TTNET Netlimitsiz Kullananlar, Bağlantı Düşmesi Yaşıyorlar Mı?



TTNET Netlimitsiz Kullananlar, Bağlantı Düşmesi Yaşıyorlar Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    BİR AYDA 140 GB'DAN FAZLA DOWNLOAD YAPTIM VE HIZDA Bİ DEĞİŞME OLMADI...

     

    şunu gözardı etmeyin ki; 8 mbit değil 8 mbit'e kadar. kesin bi taahhütleri yok yani.


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    7 aydır netlimitsiz kullanıyorum,kotanın mına koyuyorum daha hız düşüklüğü yaşamadım,2 ay önce 2 mbite sabitlemişler dün aradım 4 mbite sabitlettirdim.49 tl ye sınırsız 4 mbit kullanıyorum hız düşüklüğüde olmuyo memnunum(bu arada bu hız nie bende düşmüyo aq ? )


    DOM..
Toplam Hit: 6896 Toplam Mesaj: 33