

TTNET Netlimitsiz Kullananlar, Bağlantı Düşmesi Yaşıyorlar Mı?
-
BİR AYDA 140 GB'DAN FAZLA DOWNLOAD YAPTIM VE HIZDA Bİ DEĞİŞME OLMADI...
şunu gözardı etmeyin ki; 8 mbit değil 8 mbit'e kadar. kesin bi taahhütleri yok yani.
-
7 aydır netlimitsiz kullanıyorum,kotanın mına koyuyorum daha hız düşüklüğü yaşamadım,2 ay önce 2 mbite sabitlemişler dün aradım 4 mbite sabitlettirdim.49 tl ye sınırsız 4 mbit kullanıyorum hız düşüklüğüde olmuyo memnunum(bu arada bu hız nie bende düşmüyo aq ? )
Toplam Hit: 6896 Toplam Mesaj: 33