Ttnet Netlimitsiz Paketi (8Mbite Kadar)
-
Merhabalar müridler.
şu anda smile adsl den 1 mbit limitsiz internet kullanıyorum, yaklaşık 3 senedir aynı şirketin aynı paketinin abonesiyim ve aylık 45 tl ödüyorumbu fiyata bu internetin canıma tak etmesinin yanısıra artık 1 mbit hızında internet çok yetersiz kalıyor, 8 mbit kullanan arkadaşlarım çatır çutur indirme yaparken, 8-10 gblık hd filmleri güzel güzel indirirken ben bir youtube videosunu dahi takıla takıla izliyorum (evde 3 bilgisayarın sürekli internet kullandığını da belirteyim)
cs gibi düşük ping gerektiren oyunları oynamak zaten hayal anca gece-sabaha karşı.Türk telekomun bu 8 mbitlik 15 gb limitli paketini düşünüyorum ama 15 gbdan sonra hızın 512 kbite düşme mevzusu çok fena ben bu hızdaki internetle aylık 50-60 gb download yapıyorum 8 mbit internetle 100lü sayılara çok rahat ulaşacağım kesin
özet geçmek gerekirse şimdi sorum şu, tanıdığım 8mbite kadar 15 gb limitli kullananların hepsi 100lerce gb download yapıyor ama hızlarının hiçbi zaman düşmediğini söylüyorlar
tahribatta bu paketi kullanıp da 15 gb'ı geçiyorum, hızım düşüyor / düşmüyor diyenleri görmek istiyorum ona göre seçim yapacağım.
şimdiden teşekkürler. -
la düşmüyo işte la düşmüyo amma konu açtınız mınaoim.
-
düşmüyo aga, az öncede bi arkadaş sordu. al çatır çatır kullan, baktın yemedi, beğenmedin tekrardan tarife değiştir.
-
knuckleduster bunu yazdı:
-----------------------------
la düşmüyo işte la düşmüyo amma konu açtınız mınaoim.
-----------------------------seni kınıyorum hocam :D
türk telekom müşterisi değilim smile kullanıyorum yani ttnete geçmek ve o fiyatta kullanmak için taahhüt falan imzalamak lazım, ttnette olsam bi telefonla değiştiririm tarifeyi denerim bi ay olmadı dönerim geri, ama öyle değil.o yüzden emin olmak istiyorum.. -
peki bu pakette hız böyle düşmüyorken 15 gb limitli paketin 2 katı fiyatındaki 8 mbite kadar LİMİTSİZ paketi neden var , millet enayi mi onu alsın
bu bi deneme süreci olabilir mi mesela 4-5 ay sonra 15i geçince hızlar düşmeye başlayacak belki ? -
nasıl anlatsam eski bi ttnet abonesi olarak noyle ozetliyeyim ..
ornek modem 7/24 açık sa 15 GB download yaptıysan modem i resetlersen yani ip degisirse %80 512kb baglantın olur ama yok ben bir ay boyunca modem kapatmıcam ip im hep aynı kalıcak full download asılıcam diyorsan geç :) 6 ay 8mbit e kadar 15 Gb kotalı kullandım deneyim olarak soyluyorum tesekurler.
-
abi kural diyor ki 15gb geçince düşer 512kb'ye diye ama ben 2 gündür çektim eve 20gb geçtim
yani anlayacağın şans işi fark ederlerse düşürüyorlar manuel çalışıyor çünkü
sende bokunu çıkarmazsan fark etmezler öyle devam eder
-
La Hocam Akıllı ol Valla bu ttnet seninde aklını alır. Herşey Abone olana kadar emin ol 2-3 ay senden mutlusu olmaz.
Ama O 2-3 ay geçtikten sonra pata-küte Geçirler adama.Benden sana bir Gardaş Tavsiyesi :D:D.D
Ben bin pişmanım wallahi billahi Lanet gelsin...
Edit : En kısa Zamanda Değiştirecem ttneti
-
hocam ben 10 aydır filan netlimitsiz kullanıyorum. her ay geçti 15gb ı. pre'm olduğunda 300gb a kadar zorladığım oldu.
hız hiç düşmedi. ama 4mbit in üstünüde hiç görmedim
-
8 aydır kullanıyorum hiç düşmedi daha.kafama göre indiriyorum kesinlikle geçmelisin
-
Düşmüyooooor.Düşüyor diyen yalan söylüyor.Düşürdüklerinide zaten 2mbite falan düşürüyorlar :D
