Ttnet Netlimitsiz Paketi (8Mbite Kadar)
-
aylardır anasını ağlatıyorum aylık 250 gb indiriyorum banamısın demiyor :)) bulunduğun santralın kapasitesine bağlı birazda hocam... YYoğun bi mahallede isen santralde biraz eski ve bakımsızsa hızını mecburen keserler :))
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
nasıl anlatsam eski bi ttnet abonesi olarak noyle ozetliyeyim ..
ornek modem 7/24 açık sa 15 GB download yaptıysan modem i resetlersen yani ip degisirse %80 512kb baglantın olur ama yok ben bir ay boyunca modem kapatmıcam ip im hep aynı kalıcak full download asılıcam diyorsan geç :) 6 ay 8mbit e kadar 15 Gb kotalı kullandım deneyim olarak soyluyorum tesekurler.
-----------------------------diyelim 2 günde 15 gb indirdim 3. gün elektrikler kesildi modem mecburen resetlendi ayın geri kalan 28 günününde sürünücem öyle mi :D
-
haci dusmuyor yav o kadar bn ayda 150gb a yakin download yapiorm en fazla 3e kadar dustugunu gordum o da gunluk bisi oluo ertesi gun normal haline gelio ki evde 2pc 2de dreambox kullaniyoruz sorun olmuo hic nette pasalar gibi youtubedan videomuda izliom oyunumuda oynuon downloadimida yapiom...(=
-
iyi ki gazınıza gelip de geçmemişim hocam son anda yırttık :)
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
iyi ki gazınıza gelip de geçmemişim hocam son anda yırttık :)
-----------------------------hacı bende haziranın sonunda geçtim.
kotayı da geçiyorum düşmedi daha hiç :)
-
bu ay herkes patladı beyler dikkat..artık düşürecekler gibime geliyo
-
Hoca hemen kotaya yansımıyor. Kota sorgulamaya gir 4 saatte yansıyo en az. 14gb olana kadar kendiliğinden hiçbişey indirme. ayın 25ine kadar 14gb yi geçmesin. Sonra bi gün boyunca pat diye aban. 100 200 gb indir:D 5 gün sonra yeni haline gelir. Denedim işe yaradı.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
iyi ki gazınıza gelip de geçmemişim hocam son anda yırttık :)
-----------------------------hacı bende haziranın sonunda geçtim.
kotayı da geçiyorum düşmedi daha hiç :)
-----------------------------sen yenisin galiba :) geçen sene temmuz ayında 1 tb download yapmıştım düşmemişti bu temmuz ağustos düştü :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
iyi ki gazınıza gelip de geçmemişim hocam son anda yırttık :)
-----------------------------hacı bende haziranın sonunda geçtim.
kotayı da geçiyorum düşmedi daha hiç :)
-----------------------------sen yenisin galiba :) geçen sene temmuz ayında 1 tb download yapmıştım düşmemişti bu temmuz ağustos düştü :D
-----------------------------ne indirdin nereye indirdin amk :|
-
ttnet demeyin. ruhunu sikim onların!
