folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Tüm Yeni Oyunlar Bu Başlıkta



Tüm Yeni Oyunlar Bu Başlıkta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    OYUN ADI:NEED FOR SPEED EXTREME

    boyut:3890 KB

    şifre:tahribat

    link:http://rapidshare.com/files/34018767/Need_For_Extreme_2_BY_MUHB__304_R.rar.html

    kurulum tipi:direkt oyna

    not:kesinlikle kendi uploadımdır...

    oyunu beğenme ihtimalin:%99,99

    BEYLER BAŞKA OYUN İSTER MİSİNİZ!!! 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    blood istiyorum.. kanlı oyun istiyorm.. zombi istiyorum !! :) şöyle korku oyunu varsa upload et hacı.. düşük boyutlu görseli iyi.. öbtüm :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    OYUN ADI:PUSU-UYANIŞ

    boyut:8,2 MB

    şifre:tahribat

    link:http://rapidshare.com/files/34020258/pusu-uyanis-full_BY_MUHB__304_R.rar.html

    kurulum tipi:TURKÇEİSİMLİ MS-DOS DOSYASINA İKİ KERE SAOL TIK YAP

    not:kesinlikle kendi uploadımdır...

    oyunu beğenme ihtimalin:%55

    Umarım seviyorsunuzdur boşuna upload yapmıyalım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Muhbir hacı manyaksın süpersin :) bitane oyun vardı adı unuttum age of  ama o değildi konküryüs mü öle bişeydi arkadaslar demişti oda bayadır o oyunu arıyo tam adını öğrenim bu msj editler yazarım varsa upload edersin =)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    AGA OF EMPİRES2 CONQUER Mİ OYSA ELİMDE WAR YETTİM GAYRE:D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Conqueror's bir eklenti değil mi ?

    Age of Empires 2 yi de upload etmen lazım Conqueror's un calısması ıcın... 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Worms4 İçin çok duamı aldın,çok sağol hocam : )

    Bir de Carmagedon varsa,dadından yinmez

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhbir
    muhbir's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2007
    Erkek
    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Worms4 İçin çok duamı aldın,çok sağol hocam : )

    Bir de Carmagedon varsa,dadından yinmez


    -----------------------------

    hoja o armegedddon olmasın o elimde war ama 4 part tutuyor ister misin upload edeyimmi; 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    metal slugu nerden buldun a.k  cok severdim eskiden bea   ellerine saglık..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek
    Yok hocam carmageddon hani şu kırmızı bi arambamız vardı,yayaları falan eziyorduk,ama sen armageddon demişsin,madem öyle onu da upload edersen güzel olur : )
Toplam Hit: 11082 Toplam Mesaj: 137