Türk Sitelerine Saldırı
-
arkadaşlar bu başlık reklam amaclı değildir....Bugün onlar yarın bizlere....Kürtler tekno-logic.net i yarım saat önce index basmışlar.....Nolur kurtarınnn.....Benim stem değil...Türklerin sitesi olduğu için...Cold hacker mi ne ...... Bunu o siteyi kurtarmak için değil.İndex içindeki türklere yapılan aşağılayıcı sözlerden dolayı sizlerden yardım istiyoruzz.
-
sakin ol :D
-
vay ş......................... birde kendilerini övüyor dallamalar
kimin ülkesinde yaşıyorlarda kendi ülkeleri belirliyorlar anlamadım -
hepsinin a.q
-
diyabolik,guzelim tamam hallederiz sakin ol once baslii kucuk harflerle yaz ki bu haklı davada eksi almayasın,gerekeni oncelikle o sitenin adminleri yapar yapmazsa da gereken yapılır eli kolu uzun muridlerimiz var merak etme ama baslii kucultki tepki almayasin.
-
ALLAH BELALARINI VERSİN PKK VE YANDAŞLARININ . . .
-
Kısacasi...
İstiklal Marşı
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.
Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celal?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal...
Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
'Medeniyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?
Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
Doğacaktır sana va'dettigi günler hakk'ın...
Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri 'toprak!' diyerek geçme, tanı:
Düşün altında binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli:
Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli.
Bu ezanlar-ki şahadetleri dinin temeli,
Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli.
O zaman vecd ile bin secde eder -varsa- taşım,
Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-i mücerred gibi yerden na'şım;
O zaman yükselerek arsa değer belki başım.
Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal!
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal.
Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:
Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!
Mehmet Akif Ersoy -
ewt mavibere abim haklı başlığı küçültmen gerek ilk önce :)
-
küçülttüm
-
adminler siteyi kappattı
-
şimdi bak bi siteye,halloluyo,hersey yoluna girecek tmm sakin olun.o.ç mu arion memlekette, bugun doneklik yapan araplar nasil geberiosa bu bolucu ibnelere de aynısı olacak.(lafim kürtlere diil,boluculere).
Toplam Hit: 5733 Toplam Mesaj: 44
