Türk Sitelerine Saldırı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d9iyaboli9k
    d9iyaboli9k's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    arkadaşlar bu başlık reklam amaclı değildir....Bugün onlar yarın bizlere....Kürtler tekno-logic.net i yarım saat önce index basmışlar.....Nolur kurtarınnn.....Benim stem değil...Türklerin sitesi olduğu için...Cold hacker mi ne ...... Bunu o siteyi kurtarmak için değil.İndex içindeki türklere yapılan aşağılayıcı sözlerden dolayı sizlerden yardım istiyoruzz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    sakin ol :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    vay ş......................... birde kendilerini övüyor dallamalar
    kimin ülkesinde yaşıyorlarda kendi ülkeleri belirliyorlar anlamadım

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    hepsinin a.q
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    diyabolik,guzelim tamam hallederiz sakin ol once baslii kucuk harflerle yaz ki bu haklı davada eksi almayasın,gerekeni oncelikle o sitenin adminleri yapar yapmazsa da gereken yapılır eli kolu uzun muridlerimiz var merak etme ama baslii kucultki tepki almayasin.

    hız emniyettir...!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stringcompare
    stringcompare's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2006
    Erkek
    ALLAH BELALARINI VERSİN PKK VE YANDAŞLARININ . . .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Kısacasi...


    İstiklal Marşı
    Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
    Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
    O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
    O benimdir, o benim milletimindir ancak.
    Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!
    Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celal?
    Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helal...
    Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!
    Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
    Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
    Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
    Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.
    Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
    Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var.
    Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
    'Medeniyet!' dediğin tek dişi kalmış canavar?
    Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
    Siper et gövdeni, dursun bu hayasızca akın.
    Doğacaktır sana va'dettigi günler hakk'ın...
    Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
    Bastığın yerleri 'toprak!' diyerek geçme, tanı:
    Düşün altında binlerce kefensiz yatanı.
    Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
    Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.
    Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
    Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
    Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
    Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
    Ruhumun senden, ilahi, şudur ancak emeli:
    Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli.
    Bu ezanlar-ki şahadetleri dinin temeli,
    Ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli.
    O zaman vecd ile bin secde eder -varsa- taşım,
    Her cerihamdan, ilahi, boşanıp kanlı yaşım,
    Fışkırır ruh-i mücerred gibi yerden na'şım;
    O zaman yükselerek arsa değer belki başım.
    Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal!
    Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helal.
    Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlal:
    Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
    Hakkıdır, hakk'a tapan, milletimin istiklal!
    Mehmet Akif Ersoy

    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    ewt mavibere abim haklı başlığı küçültmen gerek ilk önce :)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d9iyaboli9k
    d9iyaboli9k's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    küçülttüm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    d9iyaboli9k
    d9iyaboli9k's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek
    adminler siteyi kappattı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    şimdi bak bi siteye,halloluyo,hersey yoluna girecek tmm sakin olun.o.ç mu arion memlekette, bugun doneklik yapan araplar nasil geberiosa bu bolucu ibnelere de aynısı olacak.(lafim kürtlere diil,boluculere).

    hız emniyettir...!
Toplam Hit: 5733 Toplam Mesaj: 44