Türk Sitelerine Saldırı
-
anliyorum . konuyu editliyelim bence arkadaş..
-
kendini zeki sanan tornavida
Resimdeki real değil benim kabul ediyorum keyfte benim :)
burada ne saçmaladın o zaman!!!
yazdığını bilde yaz sonra millete g.zekalı deme sen g.zekalı oluyorsun -
İşte bazı şeyler sizin gibiler yüzünden geride kalıyo.Anlıyamıyosunuz.
Sen şimdi bu lafşara dayanarakmı bana Pkk bölücü dedin.Yazık sana.
Ordakinin rela kurd olmadıgını ayt lamerlerinin g.Tünden uydurdugunu anlatmak istedim herkesin anlayıpta senin anlamam sasırtıcı? -
beyler bu iş ciddiye bindi allahtan tek dileğim olacağım meslaği(SAVCI)biranönce olup bingöl şırnak vb terör bölgelerine gitmek işte o zaman allah bana güç verir ve bu işler belki de düzelmez ama yoluna girebilir.bunun için and içtim.
şimdi sizden ve adminlerden o siteyi bir şekilde index atsınlar lütfen eğer sizde güzel index yoksa bana ulaşın ben size çok çok çok sağlam bir index resimi veririm emin olun.
ama lütfen yapın ve bize linki yollayın indexi görmek büyük zevk verecek ...
TERÖRE LANET OKUMAYANLARIN HEPSİNE LANET.... -
Pkk bölücü değil terör dür pkk yandaşlarının yuapmaya çalıştıkları bölücülüktür tornavida emin ol benden başkalarıda öle anladı
neyin ne olduğunu biliyoruz sen merak etme ama daha iyi biliyorum diyorsan öğretde bizde öğrenelim -
İlla Bişey Öğrenmek İstiyosan Elimden Geldiği Kadar Kadar Öğretirim... :)
-
Seni nickinin üstüne oturturum. Millete dalaşma. Şu an burda sana iyi davranılıyorsa bil ki forum kurallarından ötürü. Ben bize yapılan bi hakaret karşısında kamuoyu oluşturma amacı ile başlık açtım. Lafı nerlere çektin. Benimle özel bir derdin varsa da yeri burası değil....
-
d9iyaboli9k +1
-
imzam yeter..Söze gerek yok
-
"""Seni nickinin üstüne oturturum.""""
muhhhahahahah nasıl buldun hojam o lafı muhahahahh,okuyup okuyup gülüorum :) :) .......
Toplam Hit: 5738 Toplam Mesaj: 44
